Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiilarit poissa 8 päivää ja paino sen kun nousee!

Vierailija
21.09.2010 |

Kiva. Jätin huonot hiilarit pois ruokavaliosta, en ole syönyt isompia annoksia (päinvastoin, useammin pienempiä), ja paino on reilussa viikossa NOUSSUT pari kiloa!

Plääh. Mistä on kyse? Valistakaa minua te tietäväisemmät, kiitos..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivan selkeästi liikaa hiilareita ja aivan liian vähän rasvaa ja proteiinia. Rakenna ateria jonkin proteiinin ympärille, munakas/uunikala/pihvi/broiskunrinta tms siihen salaattia + vaikka uunikasvista. Paista öljyssä/voissa ja uunikalaan esim kermaa. Ei tarvi lotrata kuitenkaan. Noin alussa ei tarvi ottaa hiilareita edes maustamattomasta jugurtista.

Itte olen aamupalalla syönyt esim rullia juustosta, salaatista, kinkusta tms. Ei aina kestä munia paistella, alkaa ällöttää...

Alussa pitäisi ennemmin poistua nesteitä, sillä hiilarithan niitä enemmän sitovat (mutta sinähän oletkin syönyt hiilareita). Mutta ei meidän kropat toimi identtisesti joten kyllä se pitää olla pitkäjänteinen ja noudattaa kauemmin kuin kaksi viikkoa jotta näkee jotain todellista reaktiota.

Vierailija
2/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti pitää syödä proteiinia tollo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan päivästä eniten. Sinuna jättäisin iltahiilarit kokonaan pois ja söisin aamulla sen ruisleivän, jos on pakko.

Vierailija
4/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä proteiinista...

Vierailija
5/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaa karppauksesta rasvat ja normaaliruokavaliosta hiilihydraatit (leipä, pasta yms)

Vierailija
6/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään ei riitä, vaan itse asiassa pahentaa asiaa ainakin minun kohdallani. Sanonpahan vaan että voihan vitura. Jotenkin olisin kuvitellut, että pizzan, pastan ja vaalean leivän jättämisellä olisi ollut jo itsessään jotain merkitystä..

t. masentunut ap

Vierailija
7/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

Itse olen laihtunut tällä paljon ja olen nyt ylläpitovaiheessa, jossa saa syödä myös hedelmiä, pastaa ja leipää :) Mutta kun jaksat sen kaksi viikkoa kärvistellä, niin laihtuminen pääsee alkuun ja sitten voit syödä vähän vapaammin.

Suosittelen.

Vierailija
8/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet" alt="http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet">http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet</a&gt; Itse olen laihtunut tällä paljon ja olen nyt ylläpitovaiheessa, jossa saa syödä myös hedelmiä, pastaa ja leipää :) Mutta kun jaksat sen kaksi viikkoa kärvistellä, niin laihtuminen pääsee alkuun ja sitten voit syödä vähän vapaammin. Suosittelen.

Aion kokeilla tätä aivan ehdottomasti, kiitos neuvosta.

t. uudelleen innostunut ap

Vierailija
9/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan toki esimerkki päivän ruokailusta, ei muuten voi auttaa.

Vierailija
10/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistöön kerääntyy ensiksi nestettä. neste koittaa tasapainottaa kuluvia rasvavarastoja, jolloin paino juurikin aluksi nousee pari kiloa. sitten lähtee tippumaan :)

Vierailija
11/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös piilosokerin. Kerro nyt mitä söit tänään.

Vierailija
12/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin viikon jälkeen lopetinkin sitten koko karppauksen kun en viitsinyt itseäni lihottaa enempää. Esimerkki mun päivän syömisistä:

aamu: paistettua kananmunaa, tomaattia, kurkkua, paprikaa

lounas: kalaa/ papuja/ juustoa + kasviksia. Esim. paistettua kesäkurpitsaa, tonnikalaa ja juustoraastetta

välipala: pähkinöitä, turkkil. jogurttia

päiväll. kts. lounas

ilta: pähkinöitä ja turkkil. jogurttia / leipäjuustoa ja tomaattia

Vierailija
13/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin piirtein näin olen syönyt joka päivä:

- aamiaiseksi kahvia ja jugurttia, viipale ruisleipää

- lounaaksi tonnikala/kana/fetasalaattia

- välipalaksi teetä ja jugurttia, ehkä näkkäri

- päivälliseksi salaattia ja pihviä/pieni annos täysjyväpastaa/lohta/kananrintaa.

Tämä viesti, jossa sanotaan nesteiden kertyvän ensin kyllä innostaa ja antaa uskoa että vielä kannattaa jatkaa, onko tosiaan näin? Miten muilla on mennyt? Ja sokeria en käytä oikeastaan lainkaan, piilosokeria saattaa tulla tietenkin jostain mutta mistä sitä eniten tulee?

Suurkiitos.

ap

Vierailija
14/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään välipaloja.

Vierailija
15/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt? Onko niitä maustettuja? Niissä on hurja määrä sokeria.

Vierailija
16/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö hiilareita + rasvaa, niin tottakai siinä lihoo.

Vierailija
17/17 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jätin kaikki huonot (valkoiset) hiilarit pois. Eikö tästä olekaan mitään hyötyä?

Onpa tylsää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme