Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti naapurin miehen tosi tylysti. Eilen mies sanoi, että jollen olisi naimisissa...

Vierailija
21.09.2010 |

... hän pyytäisi minua nyt ulos. Oli siis pysähtynyt iltakävelyltä tullessaan juttelemaan, kun itse haravoin pihalla. Yritin kääntää asian huumoriksi ja totesin, että mä nyt kummiskin olen naimisissa ja esikoinen tulossa, että hän löytää varmaan vielä kivan naisen, jolla on pienempi maha.

Miehen vaimo jätti hänet reilu vuosi sitten kuin nalli kalliolle. Rouva kertoi minulle eron aikaan, että hän vain oli kyllästynyt lapsiperhearkeen, kun mies ei häntä huomioinut riittävästi. Että halusi taas vapautta ja tilaa katsella muita.

Mies on ollut erosta asti kuin siipirikko. Työelämässä menestyvä mies, noin 40 vee ja siis 2 alle kouluikäistä lasta. Muuttivat juuri ennen eroa rakentamaansa omakotitaloon ja nyt mies asuu sitten viikot yksin talossa. Lapset ovat hänellä joka toinen viikonloppu ja muutaman illan joka toinen viikko.

Mies on tosi kivan näköinen ( pitkä, ruskeaverikkö) ja luonteeltaan reipas sekä hyvä keksustelemaan. Toivon, että joku kiva nainen nappaa hänet pian. Mies edelleen toivoo, että vaimo palaisi takaisin, mutta vaimolla on nyt kuulemma joku toinen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rakastutaan turvallisen tuntuiseen mieheen ja perustetaan perhe. Sitten, kun perhe-elämä ei olekaan sitä, mitä haluaa, jätetään mies. Ja hankitaan tilalle nuorempi versio. Kunnes taas kyllästytään.

Miesten kannalta surullista, koska tunnetusti jätetyt miehet pärjää aika huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla