Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti naapurin miehen tosi tylysti. Eilen mies sanoi, että jollen olisi naimisissa...

Vierailija
21.09.2010 |

... hän pyytäisi minua nyt ulos. Oli siis pysähtynyt iltakävelyltä tullessaan juttelemaan, kun itse haravoin pihalla. Yritin kääntää asian huumoriksi ja totesin, että mä nyt kummiskin olen naimisissa ja esikoinen tulossa, että hän löytää varmaan vielä kivan naisen, jolla on pienempi maha.

Miehen vaimo jätti hänet reilu vuosi sitten kuin nalli kalliolle. Rouva kertoi minulle eron aikaan, että hän vain oli kyllästynyt lapsiperhearkeen, kun mies ei häntä huomioinut riittävästi. Että halusi taas vapautta ja tilaa katsella muita.

Mies on ollut erosta asti kuin siipirikko. Työelämässä menestyvä mies, noin 40 vee ja siis 2 alle kouluikäistä lasta. Muuttivat juuri ennen eroa rakentamaansa omakotitaloon ja nyt mies asuu sitten viikot yksin talossa. Lapset ovat hänellä joka toinen viikonloppu ja muutaman illan joka toinen viikko.

Mies on tosi kivan näköinen ( pitkä, ruskeaverikkö) ja luonteeltaan reipas sekä hyvä keksustelemaan. Toivon, että joku kiva nainen nappaa hänet pian. Mies edelleen toivoo, että vaimo palaisi takaisin, mutta vaimolla on nyt kuulemma joku toinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona 5 vuotta lapsia hoitanut äiti alkaa tuntea itsensä arvottomaksi, nollaksi, kodinhoitajaksi, ruoan laittajaksi, siivoojaksi, tiskaajaksi, lasten passaajaksi ja miehen yksityispalvelijaksi, on parempi jättää mies kuin kitua loppu elämänsä.

Vierailija
2/21 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona 5 vuotta lapsia hoitanut äiti alkaa tuntea itsensä arvottomaksi, nollaksi, kodinhoitajaksi, ruoan laittajaksi, siivoojaksi, tiskaajaksi, lasten passaajaksi ja miehen yksityispalvelijaksi, on parempi jättää mies kuin kitua loppu elämänsä.

Ja nykyisessä suhteessa kuka hoitaa nämä asiat? Kotitöistähän sinä puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta löytyy.

Ap

Vierailija
4/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä tuollaisia kunnollisia vapaita miehiä tapaisi. Olen 4 vuotiaan pojan totaaliyksinhuoltaja ja kiva olisi kumpani vierelle löytää, mutta sen löytäisi? En voi jättää poikaa yksin kotiin ja lähteä baariin. Löytäiskö baarista edes muitakuin seksi perässsä olevia ukkomiehiä?

Vierailija
5/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä.

T:4

Vierailija
6/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että talon tekee ja kaikkensa antaa. "ei vaan huomioinut minua tarpeeksi" taitaa olla aika monen naisen heppoinen syy vaihtaa maisemaa kun ikäkriisit ja arki törmää.

Pitää vaan toivoa omalla kohdalla että vaimo muistaa myös hänen eteensä tehdyn työn ennen sekunnin päätöstä.

Vierailija
7/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu helsingissä ja tarvitsee naista rinnalleen ennenkuin vallan riutuu ja tekee jotain arvaamatonta.

Hän on myös täänne kirjoitellut nimimerkillä tatuoitu mies...

t:ap

(vitsi vitsi, en ollut AP)

Vierailija
8/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipeensä saanut kunnollinen mies ei ole ekana baarissa lihatiskin äärellä. Nuolee haavojaan varmaan pitkään.

Miehille jätetyksi tuleminen voi tulla todella puun takaa. Ja vaikutukset kestävät loppu elämän.

Mutta missä tuollaisia kunnollisia vapaita miehiä tapaisi. Olen 4 vuotiaan pojan totaaliyksinhuoltaja ja kiva olisi kumpani vierelle löytää, mutta sen löytäisi? En voi jättää poikaa yksin kotiin ja lähteä baariin. Löytäiskö baarista edes muitakuin seksi perässsä olevia ukkomiehiä?

Vierailija
9/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta löytyy. Ap

Ainoa nega tuossa miehessä tuntuu olevan, että on siipirikkona edelleen, eli eron työstäminen on jäänyt tekemättä, ja sellaista en halua tapailla, mutta jos nuo asiat sais kuntoon, kuulostaisi ihan hyvältä mieheltä.

Vierailija
10/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä kivoista, vapaista miehistä rekisteri :-)

Mutta oikeesti siis, mikä olisi paras paikka, mihin näitä hyviä saaliita kannattaisi neuvoa?

Vierailija
11/21 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mun naapurissa asuis hottis ja vapaa mies, joka osoittaisi olevansa kiinnostunut musta!

Oma meis ei ole huomioinut vuosiin :-(

Vierailija
12/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös täänne kirjoitellut nimimerkillä tatuoitu mies...

Tää oli hyvä! :D

Vierailija
13/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyttyään lapsiperheen arkeen, rupesi lähivanhemmaksi?

Vierailija
14/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyttyään lapsiperheen arkeen, rupesi lähivanhemmaksi?

Eiköhän se ole yleensä niin, että mies alkaa tuntua tylsältä. Ja onhan se kiva, kun eron jälkeen voi tapailla uusia ja ex-mies hoitaa lapsia joka toinen viikonloppu. Saa rusinat pullasta.

Vierailija
15/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palstalla paritetaan naapurin kivoja miehiä

:-)

Vierailija
16/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
17/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt tylsäksi käyneen miehen. Ensimmäinen mieheni oli minua 7 vuotta vanhempi. Hänellä oli vakituinen työ ja oma asunto, kun menimme yhteen. Halusin perheen ja kaikki tuntui ihanalta.

kahden lapsen ja omakotitalon jälkeen mitään uutta ei enää ollut luvassa. Kyllästyin mieheen, joka nyhjötti aina vaan kotona eikä huomioinut minua.

Nyt minulla on uusi mies, joka on miiten minua kaksi vuotta nuorempi...

Vierailija
18/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt tylsäksi käyneen miehen. Ensimmäinen mieheni oli minua 7 vuotta vanhempi. Hänellä oli vakituinen työ ja oma asunto, kun menimme yhteen. Halusin perheen ja kaikki tuntui ihanalta. kahden lapsen ja omakotitalon jälkeen mitään uutta ei enää ollut luvassa. Kyllästyin mieheen, joka nyhjötti aina vaan kotona eikä huomioinut minua. Nyt minulla on uusi mies, joka on miiten minua kaksi vuotta nuorempi...

Vierailija
19/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on uusi mies, joka on miiten minua kaksi vuotta nuorempi...

Miten se miehen ikä liittyy tylsyyteen? Eikö uudesta miehestä voi tulla tylsä, koska hän on sinua nuorempi?

Vierailija
20/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt tylsäksi käyneen miehen. Ensimmäinen mieheni oli minua 7 vuotta vanhempi. Hänellä oli vakituinen työ ja oma asunto, kun menimme yhteen. Halusin perheen ja kaikki tuntui ihanalta. kahden lapsen ja omakotitalon jälkeen mitään uutta ei enää ollut luvassa. Kyllästyin mieheen, joka nyhjötti aina vaan kotona eikä huomioinut minua. Nyt minulla on uusi mies, joka on miiten minua kaksi vuotta nuorempi...

Aika surullinen tunnustus

Mikä tässä nyt on niin surullista? Eikö se ole surullisempaa että jäisi väkisin roikkumaan suhteeseen mistä ei saa mitään? Nukutaan samassa sängyssä ja käytetään samaa jääkaappia mutta muuta ei sitten yhteistä olekaan. Mielestäni lastenkaan takia ei suhteeseen pidä jäädä.

En siis ole tuo 7v vanhemman miehensä jättänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan