Farkkuja saa koko ajan nostella, muilla sama ongelma?
En tajua mikä on ongelma, tai siis ongelma on tietysti nykyaikaisissa farkkumalleissa, mutta sama minkä merkkiset farkut ostan niin käytössä ne tippuu päältä niin että saa koko ajan nostella. Joka kerta kun istuu alas housut valuu. Käytän melko kapeita farkkuja, enkä mitään matalavyötäröisiä malleja. Onko kaikilla tämä sama ongelma? Jos jollaine ei farkut valu jalasta, kerro salaisuutesi, pliis!
Kommentit (13)
mutta aika harvalla on nykyään vyö, eikö?
ap
mulla kaikki housut muuten valuisi ilman sitä
tosin mistään ei löydy mun mallisia housuja
leveät reisistä, ja perseestä , mutta todella kapea vyötäröstä.
Asun ulkomailla ja on tullut kokeiltua suomalaisten ja paikallisten kauppojen valikoimat vuosien myötä. Ainoat, jotka JOTENKIN pysyvät ylhäällä, on Nextin farkut, joissa mukana elastaania. Tiukka ja tyköistuva bootcut -malli, jossa matalahko vyötärö. Nämä pysyvät aika hyvin, tosin kyllä nyt just tuntuu persvaossa pientä tuulenviriä, kun tässä istuskelen... : D
Tietenkin käytän vyötä, jotta housut pysyvät ylhäällä.
Mä taas olen nähnyt hyvin vähän ihmisiä, jotka EI käytä farkkujen kanssa vyötä.
Vyö tuntuu olevan muutenkin kovasti muodissa, kun niitä laitetaan paitojen päällekin :D
mutta aika harvalla on nykyään vyö, eikö?
ap
tosin mistään ei löydy mun mallisia housuja
leveät reisistä, ja perseestä , mutta todella kapea vyötäröstä.
onkohan vartalonmalli se ongelma? Luulis että kun kapea vyötärö niin housut just ei tippuis.
ap
En tiedä syytä. Ehkä massuni... Joka sekään nyt ei ole NIIIN iso.
Ilman muuta farkuissa vyö pitää olla.
Ja koska asialle ei mitään voi, niin oonkin just tuuminut, että mun on paras alkaa metsästämään liivihameita, ostaa tusina niitä ja ruveta käyttämään niitä.
Mutta vetoketjut on nykyfarkuissa ihan paskat. Ei ne tunnu pysyvän kiinni kunnolla missään malleissa, ärsyttävää!