Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakkausko kuollut??

Vierailija
21.09.2010 |

puhun kotona enemmän lapseni kanssa (joka ei osaa viel edes puhua) kuin mieheni.. harrastamme seksiä pari kertaa kuussa.. nyt miehenikin on huomannut että kaikki ei ole hyvin, valittaa aina että kun joutuu kerjäämään seksiä jne.. minä käyn töissä päivät, illan kotona kotitöiden ja lapsen kanssa, mieheni hoitaa lasta päivän kun on työttömänä.. en saa hellyyttä tms. ja sitä minä olen yrittänyt saada miestäni antamaan.. eilen illalla mieheni sanoi että parisuhteemme on kuollut.. eikä osannut vastata kun kysyin että rakastaako hän vielä minua.. myöhemmin sanoi että miten voisi kun hänestä tuntuu että on pelkkä lastenhoitaja, kun ei sitä seksiäkään saa.. minulla on kerran viikossa tunnin verran jumppa jolloin pitäisi hommata erikseen lapsenvahti että voisin mennä.. mieheni värkkää yleensä yksin illat pihalla omia projektejaan.. ehdotin pariterapiaa mutta eihän sitä sinne saa.. mikä neuvoksi? voisinko vielä pelastaa suhteemme vai pitääkö lapsen erota isästään? kaipaan kipeästi neuvoja.. hajoan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimeisen vuoden, ainakin, miettynyt samaa. Mistä sen tietää milloin on turha enää yrittää jatkaa ja mistä taas tietää että toivoa on?

Vierailija
2/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus on melko pitkälle tahdon asia ja sitähän kysytään vihkitilaisuudessa, että tahdotko rakastaa...jne?

jos molemmilta löytyy halua siihen niin onnistuu, mutta yksin et..tuli vain mieleen että onko miehelläsi mielessä jotain muutakin...ehkä hän juuri kaipaisi huomiota, kun on päivän lapsen kanssa, kyselisit kuulumisia jne..niinhän varmasti itsekin toivoisit toimivan jos olisit kotona. haluaisiko miehesi ehkä työelämään?? luulen että tämä voi johtua monesta asiasta. itse olen ollut jo usein samassa tilanteessa, aina on selvitty kun on halua selvitä ja yhteiselo tuntuu entistä mukavammalta :)

miettikää mistä asiat johtuu ja mitä kannattaisi tehdä niiden muuttamiseksi parempaan suuntaan..yhteinen loma voisi myös parantaa koska olisi aikaa toisille (ja seksille)

TSEMPPIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen aika vois varmaan helpottaa, mut ei ole lapsenvahteja.. olen yrittänyt ehdottaa että laitetaan lapsi hoitoon ja etsi sinäkin töitä.. tai minä voisin olla lapsen kanssa kotona jos mies olisi töissä.. mutta ei kelpaa.. kyllä minä passaan ja kyselen.. soitanki yleensä kerran päivässä kotiin ja kysyn kuulumiset.. ja kun menen kotiin kysyn miten päivä on mennyt.. ei minulta kysytä mitään.. olo on kun oltais kämppikset.. kumpa kaikki olis niinku ennenki.. meidän parisuhde ei ehkä kestänyt lapsiperheen arkea.. mutta lapsesta saa kyllä niin paljon että en vaihtais mihinkään..

Vierailija
4/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on vaan tylsistynyt olemaan kotona??

Vierailija
5/5 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on siis kohta kaksi vuotias..

mieheni on aina tykännyt olla kotona, eikä

ole yhtään kyläily ihmisiä..

hän ei käy edes kaupassa..

minä oon aina sit ollu semmonen että tykkään

enempi kyläillä..