Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net ekspertit! Miten pääsen 0-palaute-suosta??

Vierailija
21.09.2010 |

haluan myydä. Kokeilin jo, mutta epäilen että 0-palaute pelottaa ostajia. Postitan tuotteet ulkomailta. Neuvoja aloittelijalle, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostat...mutta onhan se aika älytöntä ostaa, jos ei mitään tarvitse :/ . Mutta myös niistä annetaan siis palautteet :). Itse ostin aluksi (en tuosta syystä, vaan koska en osannut myydä )..kun sitten aloin myymään, oli positiivisia palautteita jo kertynyt, eikä myymisen kanssa ollut mitään ongelmia.

Vierailija
2/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaan toivoa että joku tekee sen ensimmäisen ostoksen, ei tuohon oikein muuta voi. Laita vakioviestiisi että asut ulkomailla ja paketti voi siksi viipyä pidempään matkalla.

Itse ostin 8 kertaa itse ennenkuin aloin myydä, sain sillä hyvän alun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä odota niistä kovaa hintaa. Pienen riskin kohteita ihmiset voivat uskaltaa ostaa vaikka myyjällä ei olisi palautteita.

Vierailija
4/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole vasta ku pari hassua palautetta, positiivisia. Myyn takuulla hyvää ja toimitan nopeasti ja olen reilu kaikinpuolin. Ne ostaa ketkä uskaltaa ja tyytyväisiä ovat tähän asti olleet ainakin.

Vierailija
5/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat palautetta. Joskus käy niin, että tekee kymmenen kauppaa, eikä kukaan anna palautetta, nollana pysyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän