Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
521/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HelmiKeiju, en osaa vastata noihin sun esittämiin kysymyksiin mutta kerron kuitenkin omat kokemukseni Teroista, kun niistä kyselit. Mä sain Terot sen vuoksi, että kierto oli sekaisin keskenmenon jäljiltä. Mulla oli menkkojen lisäksi n.10 päivää tiputteluvuotoja. Muuten kaikki oli kunnossa, kun gynellä kävin. Terot auttoi tosi hyvin ja niiden lopettamisen jälkeen tulin raskaaksi uudelleen. Terot on kai yleensä se eka mitä kokeillaan mutta ei ne varsinaisesti raskautumista auta! Sun kannattaa kysellä lääkäriltä jotain muita apuja, jos raskautta ei ala kuulumaan.

Mussum, täällä on toinen jäätelöfriikki;) Näin talviaikaan en ole ihan niin jäätelön perään kuin kesällä. Talvella suklaa on ykkönen...

Galluppiin vastailen...eli kaikissa raskauksissa on ollut yksi yhteinen piirre: möykyn tunne alavatsassa, jota ei ole ikinä muulloin! Se on aika metka tunne;) Muuten oireet on vaihdellu, joskus menkkamaisia tunteita ja joskus ei mitään.

Täällä ovis ohitettu eikä hyödynnetty. Toisaalta tuntuu vähän tyhmältä roikkua täällä heinäkuun pinossa, kun mahdollisuuksia ei ole ja muutenkin laskettu aika ois menny ihan kuun loppuun. T.Wilpuri kp16/27 yk7

Vierailija
522/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

täällä sitä ihmetellän, kun ei mitään hajua onko ovis ollut vai tulossa vai mikä on. Kiertopäivä on ehkä 16/24-28. Luulisis siis oviksenkin menneen. Vaikea uskoa, että raskautuisin tässä kuussa, kun se kierukka tosiaan vasta poistettiin, mutta...alaselkää juilii ja odotan, että tulee joko menkat (että pääsen laskemaan kiertoa) tai plussa joskus viikon kahden päästä. :)

Niin gallupvastaus...

minulla on siis kaksi lasta, 8v. ja 5v. tytöt.

Muistelisin, et ekasta oli vaan KAUHEA väsymys. Mieheni (nyt jo ex) ehti minut haukkua väsymyksestäni silloin aivan lyttyyn eikä pyydellyt anteeksi kun syy siihen selvisi. Pyh, tyhmä mikä tyhmä.

Tokasta tunsin tismalleen viisi päivää yhdynnän jälkeen (tikutin oviksen ja yhdyntää oli sitten just oikeena hetkenä) riipaisevan kivun/pistoksen masussa ja myöhemmin totesin, että se taisi olla kiinnittyminen. :) Lisäksi oli vähän lämpöä, väsy ja rinnat olivat erityisen arat. Ja paljon oireista oli myös psyyken aikaansaannosta, kun mietin asiaa ihan kokoajan. Olin siis kauhuissani kun en ollut raskautunut vielä kahdella ekalla yrityksellä (anteeksi kaikki kauan yrittäneet, olin silloin hieman hätähousu ja myönnän olevani nytkin :/).

Sellaisia oireita minulla, nyt lapsen hakuun ja perjantain viettoon. Iloa ja onnen säteitä viikonloppuunne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi vaan! mä oon täällä jo joskus viime talvena käyny kirjottelee, mut lopetin sit täällä käymisen ku ajattelin että parempi olla ajattelematta asiaa koko ajan ni ei tunnu niin pahalta ku ei heti tuukkaan raskaaks. Mutta siis nyt on siis yk 11 menossa, eli kohta jo vuos yritetty...:( alan olla jo vähän huolestunut, gynekologillakin kävin mutta hän sanoi että palaa asiaan kun vuosi yritystä takana.

mutta siis se mun kysymys teille rakkaat ihmiset, jotka jo olette kokeneet tuon ihanan raskauden tai ainakin raskautumisen niin mitä oireita teillä on ollu. eli siis tuo gallupjuttu kyllä minuakin kiinnostaa:)

mulla oli about viime viikon keskiviikkona ovulaatio ja siitä viikon kuluttua, eli tämän viikon keskiviikkona, tuli aamulla ihan yhtäkkiä alavatsa kauhean kipeäksi, vähän niiku menkka kipua mutta paljon kipeämpi sellainen kouraisu tuolla kohdun tietämillä. minun olisi pitänyt mennä luennolle , mutta sen sijaan meninkin takaisin sänkyyn kippura-asentoon, kun en voinut seistä. No se meni sitten ohi, kun siinä vähän vielä nukahdinkin. Sen jälkeen ollut tässä suhteellisen väsynyt olo ja vähän on sellaista maitomaistakin ollut tuo valkovuoto, ja tottakai aina sillointällöin sellaisia nopean liikkeen jälkeisiä kipuja munasarjoissa ym ym. ja kun nyt on puhuttu myös siitä että lämmöt saattaa raskautumisen jälkeen olla koholla niin äsken mittasin 37,1 oli mittarin lukema, kun se pari viimeistä vuotta ei kertaakaan ole mennyt edes yli 36,5:n. Kertokaa nyt hyvät kokeneemmat ihmiset mulle et voisko nämä olla jotain merkkejä raskaudesta? Kuukautisten pitäisi alkaa about ens viikon ke ja mulla suht säännölliset nuo ovat, että sen verran mun pitäis vielä odotella...

Vierailija
524/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensioireina ollut rintojen turpoaminen samaan aikaan kun paino putoaa, eikä kroppa kerää kuukautisturvotusta ollenkaan. Alavatsalla ihan kuukautisoireita niin, että on saanut alvariinsa käydä tarkistamassa, mitä löytyy. Ja sama kuin AJ mainitsi, eli sitä vaan on jotenkin tiennyt olevansa raskaana.

Nyt on jo rintaoireet ja toi fiilis. Rinnat myös aavistuksen eri tavalla kipeät, siis keskeltä, ei reunalta, kuten yleensä ennen menkkoja. Jännää!!

adelheid: Noi kuulostaa minusta lupaavilta oireilta omien kokemusten perusteella. Peukkuja!

Vierailija
525/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla tänne jakamaan ajatuksia. Ollaan mieheni kanssa mietitty, ettei välttämättä jakseta odottaa tämän keskenmenon jälkeen niitä yhtiä menkkoja vaan aletaan heti yrittämään. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Tai mitä haittoja siitä voisi olla?

Keskenmeno tuli kuitenkin alkuvaiheessa ja poistui itsekseen. Lääkäri kyllä suositteli odottamaan yhden kierron, mutta sitä on jotenkin todella malttamaton.. Haluaisin niin kovasti sen oman pienokaisen.

526/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... plussaa/ menkkoja odottelen EDELLEEN!!

Kp 35/ 28-30

Vierailija
527/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vempeli, kyllapas sulla on piinallinen tilanne!

Itse testasin juuri ovistestilla (kun niita on mulla monta ja naidenhan pitaisi myos nayttaa raskaushormonit kehossa), mutta negaa naytti.

Joten ei kun odotellaan taas (tatia tai plussaa)

Pumpkin

kp 25/25-28, 14dpo

Vierailija
528/755 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä kp36 menossa eikä ovista ole vieläkään kuulunut..! Juilii kyllä tutusti, mutta ei jostain syystä nyt kehity niin paljon, että pääsis irtoamaan.Oon jo ehtiny miettiä, että mikä nyt venyttää kiertoa ja tullu siihen tulokseen, että ehkä ylipaino, stressi tai edelliseen raskautumiseen muutama vuosi enemmän ikää... Mutta sitä ehtii kyllä miettiä vaikka, mitä kun tarkkailee tuntemuksiaan.

Toivon, että plussaat Kirv@ ja saadaan positiivista väriä tänne! Tunsitko/testasitko oviksen, että tiedät varmaksi sen jo olleen? En ole koskaan käyttänyt testejä, koska aina se ovis on sieltä tullut, vaikka vähän myöhässäkin. Ja sitten on aina heti tärpännyt...

Pidän toiveita ilmassa myös teidän kohta testaavien puolesta sekä tietysti myös muiden kuumeilijoiden puolesta!

Mukavaa nenäpäivän iltaa teille kaikille!

äippä

Vierailija
529/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, meillä vihdoinkin maa valkosena ja pakkasta muutama aste - heti piristi aamulla mielen :D

Onnenhelmi: Kylläpäs vain sun x on ollut typerä, ko oot ollut raskauden takia väsynyt :/

Adelheid: Hyvältä kyllä kuulostaa oireilusi :) Ja pitää sanoa, että kun ite ootin esikkoani (yli 14 vee sitten), nii melkein vuosi meilläkin meni. Tammikuussa -95 jätin pillerit pois ja joulukuussa -95 vasta sain plussan. Nyt mulla on eri mies ja meän "nesteet" vissiin on aina käyny hyvin yksiin, ko toisesta tai kolmannesta kierrosta oon raskautunut. Eli toi raskautuminen on kyllä todella yksilöllistä, mutta malttia vielä :)

Jeky: Yleensähän sitä suositellaan tosiaa, että yhet menkat ois km:n jälkeen. Tässä lainaus Perhesuunnittelun sivuilta: "Keskenmenon jälkeen raskaaksi tuleminen on erittäin helppoa, mutta kohdun limakalvo saattaa olla liian huonossa kunnossa uutta raskautta tukemaan. Toisaalta myös edellinen raskaus saattaa sekoittaa hormonitoimintaa ja aiheuttaa ongelmia uudelle raskaudelle."

Kirv@: Jopas se ootatuttaa sua nyt, mutta jospa oot samaa kaliiberia, ko itekkin, että plussa tulee vasta parin viikon päästä menkkojen pitäisi alkaa päivästä - tsemppiä!

Tsemppiä myös poikien äipälle.

Tänne ei mitään uutta, samat olot jatkuu. Väsyttää, nänninpäät on hellinä, valkkari on maitomaista ja sen huomasin kans, että pissa on tummempaa, ko normisti ja lämpö huitelee 37:n tuntumissa. Ja jotenkin oon kiukkunen aina välillä. Eri asia tekeekö oma pääkoppa nää oireilut vai oisinkohan oikeesti raskaana...Kp 33/40.

Mukavaa lauantaita jokaiselle :)

Vierailija
530/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä lunta, mutta huomiseksi lupailtu jotain pieniä määriä...

AMALIA: Samoja oireita ku mulla ollut miltei viikon jo. Peukkuja sinne. Mun nännit on tos hellät, rinnat tuosta edestä muutenkin, sivuilta normit.

PUMPKIN: ei oo totta! Mullakin oli ovistestejä ja (tattadaa) testailin niillä eilen ja tänään. Eilen tuliselvä viiva myös testikohtaan, mut on vaaleampi ku kontrolli, tänään aamulla samaten, eilinen oli siis ilta. En jaksa uskoa, että toi olisi ollenkana raskausmerkki. VAIKKA www.peeonastic.com sivuilla on kyllä kattavaa infoa aiheesta, nostaa siis toivon lippua :). PLussapeukkuja kuitenkin!

OMANAPA: Eilen tuli jotenkin ns. varma olo, että voisi olla raskaana. Mutta..ovistikulla vaaleampi viiva kuin kontrolli, samoin tänään aamulla. Oireet ennallaan, paitsi nyt aamulla huimannut ja menkkajuilintaa selvästi olemassa. Hitsit.Nännit ja nännipihat hellät, väsyttää ja huimaa, vähän etookin ;). Tarttee käydä testaamassa kohdunnapukka. Tää homma voisi olla minusta jotenkin helpompaa ja selkeämpää :).

Plussatuulia nyt tälle palstalle!!

ILTIS kp.34/36-38, DPO 12

531/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut tässä jonkin aikaa, ja nyt alkaisi olemaan täälläkin jännät päivät, 30/30-32. Tätiä odottelen alkavaksi maanantaina Tai sitten mieluiten olisi tulematta ;)

Esikoista toivotaan, että olen vähän pihalla tässä mikä oire voisi viitata mihinkin, mutta useita päiviä on silloin tällöin ollut pientä nippailua alamasussa, molemmin puolin, tiedä sitten... Ja lisääntynyt valkkari, "koostumus" vaihtelee päivittäin, tänään aivan kuin oviksen aikaan, tosi kirkasta. Mitä ihmettä? No ei kai sitä auta murehtia sen enempiä, kohta onneksi pääsee testaamaan!

Plussatuulia teille ihan jokaiselle! PUUH!

Sinnie

532/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla todettiin eilen ultran yhteydessä PCO! Sain siihen Terolut kuurin. Ja nyt asiaan perehtyneenä olen ihan pyörryksissä ;) Lääkäri tiesi, et yritämme raskautua, mutta mietin että miksei määrännyt myös clomeja? Kun olen ymmärtänyt, et yleensä käytetään molempia?! Vai miten näissä menetellään?? Nyt sitten tietenkin sata kysymystä pyörii mielessä, argghh.. Kun tuo tilanne tuli niin äkkiä ja yllättäin, etten tajunnut paljoa lääkäriltä kysyä?! Minulla myös ovulaation tulon kans ongelmia! Kertokaa viisaammat kokemuksista, toivottavasti joku osaa auttaa??!! Nyt kp13 ja eilen munasolu oli 16mm.. Joten mietin, et ehtiiköhän kasvaa tarpeeksi suureksi, että se irtoais?!? Kylläpäs tulikin pelkästään omaa napaa, mut se kait välillä sallitaan ;) Terkuin HelmiKeiju kp13/24-34

Minulla on ikää nyt 32 (kohta 33) sain PCO-diagnoosin 2003. Ja silloin ajattelin että maailmanloppu tuli, itkin että jään lapsettomaksi ja kaikkea. Olimme mieheni kanssa yhdessä jo tuolloin, mutta hän ei ollut valmis lapsien hankitaan silloin. Nyt vuodet ovat vierineet ja säännöllisesti olen käynyt gynellä tarkastuttamassa itseni. Aina ultrataan munasarjojen tilanne. Tuolla Esikoisen väkääjät 30+ ketjussa olenkin kertonut viimeaikaisista koettelemuksista.

Olemme nyt 1,5 vuotta yrittäneet lasta ja minulla on pelkästään Terolut käytössä. olen sitä nyt vuoden syönyt. Mitä lääkkeitä tarvitaan riippuu ilmeisesti aivan siitä kuin "vakava" PCO on. Vaikka PCO todetaan ei munasarjat välttämättä ole huonossa kunnossa. Mutta toinen asia on se irtoaako munasolu vai ei. Oletko tehnyt ovulaatiotestejä? Ovulaatiotesti jos näyttää postiviista niin se on sen merkki että munasoluirtoaa. Kuulemma on erittäin erittäin harvinaista ettei munasolu irtoaisi jos ovulaatio testi näyttää positiivista.

Me saimme nyt lähetteen hormoni- ja lapsettomuusklinikalle jatkotutkimuksiin. Ja siellä katsotaan sitten miehen siemennesteenanalyysi ja minun hormonitasot. Toki hormonitasot voi mittauttaa muuaallakin. En tiedä mistä päin olet, mutta tutki paikkakuntasi (lähikuntien) gynekologi tarjontaa ja mene sellaiselle joka on erikoistunut lapsettomuuteen, hormoniongelmiin tms. Sellainen lääkäri on perehtynyt esim PCO:hon enemmän ja osaa vertailla tilannettasi toisiin vastaaviin.

Nyt olen taas luottavainen että meille tulee vielä vauva. Omin avuin tai klinikan avulla :) Voimia Helmikeiju ja todellakin kannattaa käydä "kunnon" gynellä. Kirjoita kysymyksesi/ aajtuksesi paperille ja anna se vaikka gynelle käteen. Näin saat vastaukset niihin asioihin jotka mieltäsi vaivaa.

Hekle, kp 33/32-33, dpo 13, (yritystä 1,5 vuotta)

Vierailija
533/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ErityisKiitokset Hekle :)

Ajattelinkin varata uuden ajan ihan asiasta perehtyneelle gynelle.

Nyt olen useamman kierron ajan tikuttanut ovista, että saisin tosiaan varmuuden siihen, että ovuloinko ollenkaan?!

Ja kuinkans ollakkaan eilen illalla sain vahvimman viivan testiin, pitkästä aikaa, Jipii!! Voi sitä riemua, onkohan se plussa?? Ovuloinko sittenkin?!?!

Ke.iltana kävin siellä ultrassa ja folli oli silloin 16mm. To iltana kp13 ovistesti nega. Pe iltana kp14 plussa?! Lähes yhtä vahvat viivat. Ja tänä aamuna jo haalempi, mut vahvempi kuin to.iltana!!

Oireet ja limat puhuvat myös oviksen puolesta, joten nyt tästä tulikin jännää.. Saas nähdä ovatko siittiöt eläneet useamman päivän?! Jospa siellä olisi se yks sinnikäs yksilö ;) toivoa sopii.

Emme päässeet siis eilen hyödyntään kun mies vielä sairaalassa :(

Nyt sitten olen yrittänyt kaiken tiedon imeä noista Terolut jutuista ja pää ihan jo sekaisin.. niin paljon on erimielistä kommenttia!!

Tänään pitäis sitten tuo kuuri aloittaa?? Mut mietin, et aloitanko sen nyt ihan lääkärin ohjeen mukaan vai siirränkö aloitusta.. Häiritseeköhän se mahdollista kiinnittymistä??

Sinulla Hekle on siittä varmasti tietoa kun pitkään olet niitä syönyt ja asiasta varmasti kaiken tiedon saanut :)

Kiitos, jos jaksat vielä vastata!!

Ja plussa puhureita sinne kaikille..

Terkuin Hämmentynyt HelmiKeiju kp15/24-34

Vierailija
534/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ihanasti kannustatte!:) (että voi sitten ensi viikon keskiviikkona kuukautisten taas alettua pudota korkealta ja kovaa;)) ei vaan ihan totta, siis ainankin noi munasarjojen nippailut(melko kovia ovat olleet) ja lämpö on semmosia mitä en kyllä voi omasta päästä keksiä.. mutta teille kaikille toivon oikein paljon onnea ja kärsivällisyyttä kaikenlaisten hoitojen ja tutkimusten ja yritysten keskellä! hermojaraastavaa hommaa, joka toivottavasti palkitaan mitä arvokkaimmalla palkinnolla:)

Vierailija
535/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel: Joo mä ymmärrän noi lääketieteelliset perustelut. Lähinnä vaan mietityttää se, että jos en ois tehny raskaustestiä, niin en olis varmaan edes tienny olevani raskaana vaan ajatellu vaan menkkojen olevan myöhässä. Siinä tapauksessa olis aloitettu yritys uudestaan. Tää asia mietityttää kovasti...Periaatteessa olis varmaan järkevää odottaa mutta kun ei millään malttais :)

Vierailija
536/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Hitsinpimpula kun eilen ovistesti haamua, tänään aamulla haamua, mut eilen tuntu silti nippailua ja tänään tuntu et rinnoissa ihan pientä aristusta, meniköhän se nyt testailusta huolimatta ohi ?! Kohdunnipukkanapukka aamulla ainakin ylhäällä ja pehmeä, kuten oviksen aikoihin ilmeisesti pitäisikin.. mut.. ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää. :-'(

.. No jos se nyt mukamas jo meni, niin tuli hyödynnettyä, mut aika kiero kaveri tuo ovis kyllä on. Mur. kp 9/24-32..

Mites Eviksellä menee?

entä testaajilla? ootko kirppu testaillut herkillä? Oottelen teille plussia !!

Vierailija
537/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pää ihan pyörällä!! Edellisessä kirjoituksessa olin ihan varma että ovista ei tullut (koska testit negaa. Eli to oli kp15 ja koko viikon tikuttanut ja tullut nega, myöskin to aamuna, mutta sitten to iltana alkoi ihan hirvee painekipu tuolla vasemmalla puolella, päättelin että olis voinut olla ovis kipuja(?) ja sitten se peitto heilui ja eilen sitten aamulla oli vielä vähän sitä samaa kipua, mutta meni päivän aikana ohi ja tuli ilmeisesti ne limat, koska oli ihan kirkasta ja tosi kostea olo koko ajan. Nyt sitten ei mitään enää. Muistaakseni Basse joskus ihmetteli sitä että voisko viiva vahvistua yhdessä päivässä? Eli aamulla negaa, mutta sitten illalla olis plussaa? Ja oisko toi mulla voinut ovis vaikka aamulla ja aikasemmat päivät negaa? Mä oon niin pihalla nyt tän mun kroppani kanssa että!! Tota kohdunnapukkaa mä en osaa etsiä tai siis en oikeen tiiä mikä se vois olla.. Ja jos toi mun kipuni oli oviskipua niin to itana jolloin se oli pupuiltiin ja sen jäkeen ei (ei oikeen olla nähty sen jälkeen, eri työajat) joten riittäiskö? Vai oisko vaatinut vielä eilen pupuilua? Mitä olette mieltä?? Meillä kun esikoinen yrityksessä niin en mitään hajua mistään oireista ja mahdollisuuksista.. Nii ja mites ne dpo:t laskettiin? Oli ovis dpo1 vai oviksen jälkeinen päivä dpo1?

Kyllä täällä muutamalla kuulostaa aikas varmalta noi oireet (varsinkin niillä joilla on samat tuntemukset edellisissä raskauksissa) että vois olla plussaa :) Hienoa!!

Mukavaa lauantai illan jatkoa kaikille :)

Ja paljon plussatuulia kaikkien masuihin!!

Piiu kp17/25-31 yk7 (esikoinen)

538/755 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poissa pitkään ja odotellut ovista ja sen bongannutkin ja hyvin tuli hyödynnettyä. Nyt sitten taas odotellaan.

Jekylle pahoittelut keskenmenosta :( Ja myös niille, joille täti mokoma tuli kylään.

Oviksen bongailusta ja kondunnapukasta:

Olen tässä nyt usemman kierron tutkiskellut oireita, kohdunnapukkaa ja kerran tikuttelinkin ovista. Aika hyvin olen nyt oppinut tunnistamaan kohdunnapukasta kierron vaiheet :) Minulla ainakin on ylhäällä ja kiinni/kova muina kierron aikoina. Mutta kun ovis lähestyy, kohdunnapukka pehmenee, laskeutuu vähän ja AVAUTUU. Eli on ns. sormelle auki :) Ja parin päivän päästä ovulaatiosta kovettuu ja nousee ylös. Sitten taas ennen kuukautisia on pehmennyt, laskeutunut ja AVAUTUNUT. Nyt on tällä hetkellä kiinni, kova ja ylhäällä, ovis siis takana. Odottelen sitten joko tätiä kylään tai plussausta. JÄNNÄÄ!! Jos näistä vinkeistä ois teille apua, jotka kohdunnapukasta kyselitte.

Ja sitten on tietysti ne tutut limat, jotka alkavat pari päivää ennen ovista ja loppuvat kun seinään heti ovulaation jälkeen :)

Nyt sitten vaan jännäillään. Isot plussa-puhallukset täältä kaikille!

-Solina kp18/25-29-

Vierailija
539/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille vauvakuumeilijoille!

Heti alkuun pahoittelut Jekylle keskenmenosta :(

Tarrasukkia plussanneille ja toivottavasti niitä plussia tulee vielä rutkasti lisää!

Minulla onkin mennyt tämä kierto ilman minkäänlaisia piinailuja. Meillä oli muutto kuukausi sitten ja sen jälkeen on yritetty saada kotia asuttavaan kuntoon. Töissäkin on ollut hiukan stressiä, joten en ole ehtinyt tänne edes taustailemaan :(

Ovista on nyt pari kiertoa bongailtu CB:n digitaalisen kanssa ja onhan se sieltä löytynytkin ja hyödynnetty. Keskiviikkona ja torstai-iltana oli ihan järkyt menkkakivut, joten olin ihan varma että menkat alkaa perjantain vastaisena yönä, mutta ei mitään :o Nyt on menossa jo kp 31, kun edellinen kierto oli vain 28 päivää. Sain ovistestin mukana jotain halpistestejä joista toisen tein eilen iltapissasta ja sehän näytti haamua :o tänä aamuna toisenlainen halpistesti ja edelleen haamu. Menkkakivut on jatkuneet myös tänään ja kokoajan pitää rampata vessassa kurkkimassa, että joko alkoi. Meinasin käydä hakemassa huomenna aamulla apteekin testin, sen jälkeen tietää sitten ainakin varmaksi...

Viime kierron jälkeen olin aivan valmis luovuttamaan, tuntui ettei jaksa enää. Onneksi tässä kierrossa jaksoi sen pari kertaa yrittää, kun mieskin tsemppasi. On vaan ollut niin väsynyt olo, ettei oikein iltaisin enää työpäivän ja kaikkien touhujen jälkeen jaksa millään. Liekö jotain syysväsymystä :(

Nyt tämä omanapaisuus saa loppua ja siirryn tuonne sängyn pohjalle odottamaan aamua ja apteekkireissua :)

HennaN kp 31/28-34, esikoisen yk 6

Vierailija
540/755 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis: Noilla ovistesteillä tikuttaminen kuulemma voi näyttää raskauden, joten jee! Milloin meinasit testailla "oikealla" raskaustestillä? Vitsit, ite täällä jännään niin sun puolestasi :)

Helmikeiju: Mahtavaa, ko sait oviksen tikutettua.

Jeky: Kyllähän moni saa tietämättään varhaisen km:n ja silti yritys jatkuu, ite en sinällänsä näkis mitään ongelmaa siinä yrityksen jatkamisessa. Ja todella moni on raskautunut heti km:n jälkeen. Mitkä sulla oli viikot, ko sait km:n?

Basse: Todella aikasin sulla tuli ovis :o Onneksi hyödynsitte sen ;)

HennaN: Sulla on kans melko vahvat oireet ja jospa tosiaan ois tärppi käynyt, ko ajatuksesi olleet muualla, toivotaan näin!

Oma olo on samanmoinen eli tuntuu, et menkat alkais ihan just, on väsyä ja eilen tunsin pariin otteeseen, että aivanko ois vipannut päässä. Argh!!! Tulis äkkiä ens viikko...!