Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

381/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä olitkin. Meitsi ollut taas niin tohkeissaan ettei malta lukea aiempia viestejä huolella;-) Vähän mua vieläkin naurattaa/nolottaa kun pää punaisena yritin saada sitä kuvaa laitettua koko päivän, vaihdoin tiedostomuotoakin ja vaikka ja mitä. Ja sit se olikin noin simppeli juttu, silmät vaan vähän alaspain ja klik. voi pyhä sylvi sentään.

Kääk, pitäisköhän tilata jostain jotain hyvää. En nääs kyennyt tänään kauppaan eikä mulla ole illaksi mitään hyvää siis rasvaista ja suolaista eikä kyllä makeaakaan. Tai sit tepastelen tohon shellille koirien kans ja ostan sen tyhjäks kalliilla hinnalla.

Mä en kyllä käsitä, miten meillä voi olla näin paljon yhteistä ja joku telepatiatsydeemikin selvästi. Ootkohan sittenkin joku mun sisko tai jotain? Äiti on jättänyt jotain kertomatta tai siskopuoli, hih iskä ollut ahkera;-) Minkä ikäinen muuten olet? Mä oon jo 39-vee ikäloppu.

Vierailija
382/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namnamnam, - itte herkuttelin kasalla kalapuikkoja ja muussia, + ruohosipulitilli dipillä, mmmmm.

Ja kasa karkkia odottaa avaajaansa *kuola vana*

Hihi, meillä on HURJAN paljon samaa kyllä, ja ilmainen telepatia yhteyskin löytyy.. Outoa! :-D

Iän puolesta taidat olla isosisko, koska itse liihottelen vielä täällä hiukan reilun 20 puolen ja toista ammattia opiskelen loppusuoralla, mutta et sinä missään nimessä mikään ikäloppu ole, höpsönsöö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei nyt munkin alkoi tehdä mieli kalapuikkoja ja dippiä. No puikkoja on pakkasessa mut se dippi (sitä tekee enempi mieli) oliskohan tossa shellillä kermaviiliä...oih ja irtsikoita nam, näppis on kohta pilalla kuolasta;-)

Oih, oletpas nuori, vaikutat paljon vanhemmalta. Auts siis sorry en tarkoittanut pahalla. Jotenkin juttujesi perusteella ajattelin, että olisit noin 30-vee. Tai sit hei mähän olen itse ihan teinitasolla jee neiti on hyvä ja katsoo peiliin ennen kun alkaa arvioimaan toisten ikää.

No mut sulla on siis koko elämä edessä niin sanotusti. Meitsillä alkaa lukemat olla sitä luokkaa ettei näköjään enää edes raskaudu;-) No mutta mielelläni olisin isosisko toiseen kertaan. Mulla on yksi pikkuveli mut se on ihan urpo jos näin saan sanoa. Ei vais, mä lähden nyt kuolaamaan tonne shellille josko sieltä irtoais jotain hyvää. Harmi ettei sieltä irtsikoita saa...

Vierailija
384/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä vielä tuntuu kohteliaisuudelta niin vanhemmaksi kuin nuoremmaksikin kutsuminen, kumpikaan ei kirpaise ;-) Ehkä johtuu pikaisesta aikuistumisen "pakosta", mut tulen toimeen muutenkin enemmän hiukan vanhempien kanssa, ja siitä johtuen kaveriporukkakin on aikuisempaa. Aika nuorihan minä tännekkin olen, mut minkäs sitä kuumeelleen mahtaa ;)

Pienestä asti olen sanonut, että haluan nuorena lapsen, ja nyt kun opiskelut alkaa olla loppusuoralla on "hyvä hetki" kuumeilla täydellä höyryllä. Hihi.

Kivaa lauantai iltaa ja herkkuja nassuun, siitä se pikkumyykin tykkää, ja tahtoo jäädä pidemmäksi aikaa, kun on hyvää murkinaa tarjolla ;-)

Pidän peukkuja tädin ulkomaanmatkalle ja tuu heti kertomaan kun testailet taas!

(Onhan sulla vielä aikaa, juuri sai ystävä lapsen, 43vuotias, ja menopaussikin alkaa keskimäärin vasta joskus 50vuotiaana, tarkottaa siis yli 10vuotta tehokasta peliaikaa ;)

385/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku myy sai mahan täydeltä juustosnackesjä ja valkosipulidippiä. Vielä on pizza uunissa, tuunattu pakasteversio. Pikku myyllä on jo ihan ähky, mutta ettei yöllä pyörrytä jos tulee koirien kanssa ulkokeikkka niin parempi syödä varastoon, ihihihih...namiskuukkeli sentään.

Eikä mitään uutta raportoitavaa taaskaan. Tuskin sieltä nyt aamullakaan pärähtää mitään viivaa tikkuun kun ei ole tähän astikaan ollut. Taidan nyt ihan oikeasti jo uskoa, ettei pikku myytä enää ole. Pitäiskö pitää pikku hautajaiset?

Vierailija
386/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maha ihan käsittämättömän arka! ikuna ei ole ollut näin hellänä,ja jotain vuotookin on yöks :)

no toivottavasti tulee tulosta,yritystä ainakin on ollut :)

nelkku kp 13

plussaaaaaaaaaaaa

Vierailija
387/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oviksen bongaamisesta ja tsemppiä odotteluun, plussatuulia! :-))

Mä tässä rupesin miettimään, et jos seuraava kierto olis sen 24, ja tärppi kävisi, niin la ois vielä just ja jus heinäkuun puolella *myhäilyä* tai kai se siinä rajoilla sit olisi, et siirtyisi elokuulle.. Hmm, kukkuilen kummassakin ketjussa siis, ainakin siihen asti jos bongaan oviksen taas normaaliin aikaan ; ) / täällä hiljenee..

kp2, kamala täti juilinta päällä, ja kuinka paljon tätä tavaraa tuleekaan, yh... kumpa päivät menisivät nopeammin!

388/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiiin ihanaa basse, että voitkin jäädä vielä tänne, jibii.

Illan viimeinen testi yllättäen nega. Tekis niin mieli lopettaa noi luget tähän et sais ne menkat tulolle. Mut en uskalla kun kerran käskivät klinikalla käyttää niitä maanantaiseen testiin asti. Eli kai niin pitää toimia varmuuden vuoksi.

Äh en syönytkään pizzaa kun noista juustonaksukoista tuli ihan huono olo. No jääpä jotain huomiselle. Ellen sitten taas innostu yösyöntiin, hihi..

Vierailija
389/755 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hautajaisia ! Eieieiei! Ja eihän me nyt tätiä sun luo edes odotella, jos juilinnatkin häipyivät! Kyllä me nyt ootellaan sitä katkerankitkerää aamupissiä ja viimestään maanantaille sitä plussaa! Mä niin toivon, voi herranjestas kuinka paljon toivonkaan että saat sen plussan siihen typerään valkoseen tikkuun! ..

voivoi, kun oisi tuomarin nuijja..

oompas ärhäkällä tuulella :-D No näissä päivissä on se hyvä että ärripurri-asenteen ja muutkin oikkuilut, voi pistää tädin piikkiin, niin on kyllä tullut tänään jo moneen otteeseen tehtyä, ukkokin on kovin avuliaalla tuulella aina kerran kuusta, hih..

390/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään mihinkään suuntaan:-(

Olihan mulla edelisissäkin hoidoissa hornonit mukana ja menkat tuli ihan ajallaan, jopa vähän aikaisemmin. Tai lugeja ei ollut, eli niiden syy nyt sitten tämä viivästyminen.

No ei sit mitään hautajaisia, tuntui eilen kiukkufiiliksissä loistoidealta.

täytyy mennä takas nukkumaan kun on koiratkin kusetettu. Eka yö pitkästä aikaa kun ei tarvinnut lähteä keskellä yötä. Jospa tuo rääpäle alkais pikku hiljaa oppia Suomen tavoille.

Eli siis hyvää yötä ja huomenta aamuvirkuille! tulkoon tänään paljon plussaia...

Vierailija
391/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakipuja ja negaa vaan tulee. Valkkaria lorahti kyllä aamulla pöksyyn ja kuvittelin että nyt ne alkoi..mutta ei. Tulis nyt se tätönen kun jo eilen piti tulla! Kun ei sitä plussakaan näy ilmaantuvan. Yksi testi vielä jäljellä. Illalla (neljän tunnin pidätyksen jälkeen:D) tai huomenna sen teen ja sitten loppu mun testailut. Suututtaa kun kerrit menee ihan sekasin.

Lumikki kp 30/28

392/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta siskot!

Mites teillä, jotka olette käyttänyt lugeja niin onko teillä kierto viivästynyt mitenkä paljon?

Pikkasen ärsyttää tämä tilanne...

Vierailija
393/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut muuten plussanneille :) Jäi aiemmin onnittelematta.

Jopa se vain ootuttaa Evelinalla. Jaksamista päivien kulumiseen, on varmasti raskasta.

Hienoa Nelkku, että bongasit oviksen :)

Itellä iski eilen aivan tajuton roskaruuan himo, teki niin mieli saaha hampparia, joita en muuten oo ees syönyt aikoihin eikä ees mieli tehnyt. Illalla söin jonkun verran niitä uusia pippurijuustonaksuja, ko jotain "roskaa" teki mieli ja eipä kovin montaa tullut syötyä, ko alko jotenkin vistottaa se hillitön hiilarimäärä. Villi kuinka kroppa reagoi liikahiilareihin, ko niitä ei oo ylettömästi tullut syötyä pitkiin aikoihin. Lisäksi eilen oli taas maha aivan tajuttoman menkkakipuinen - sellanen outo paine alavattalla ja aivanko ois menkat ihan just alkamassa. Kp 27:lla mennään siis tänään. Väsymystä pitkin päivää on ollut taas havaittavissa, mutten uskalla ees ajatella mistä vois johtua, ko pettymys ois karvas, ko menkat alkaa. Eräs tuttavani kertoi, että hällä alkoi totaaliväsymys noin viikkoa ennen plussaamista ja tämähän nosti taas toivo-peikon päätä hieman taas ylemmäs...

394/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan alkoi kans se hillitön väsymys vajaa viikko siirrosta. Samalla oli niitä tosi voimakkaita "kiinnittymiskipuja" jotka sitten vaihtui menkkamaisiksi kivuiksi. No väsymys on nyt kaikonnut samoin menkkakivut. eli luulen, että pikku myy yritti kovasti kiinnittyä ja hetkeksi onnistuikin siinä, mutta ei sitten jaksanut pidemmälle.

Minusta nuo sinun oireet kuulostaa kovin lupaavalta, hih koskas meinaat testata?

Tänään on pakko mennä kauppaan vaikka pyörtyisin sinne. Ei mitään järkevää ruokaa koko huushollissa. Ja edelleen mieletön hedari, arghh. Mutta ei auta, hyvä ruoka parempi mieli. Aukeis nyt ne kaupat et pääsisin toteuttamaan mielitekojani. Nyt ykköshimo on suolakurkut...

Vierailija
395/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vielä luovuta. Niin kauan, ko menkkoja ei näy, nii on saumoja bd Mulla on muuten ollut kans alkuraskauksissa silleen, että ensin oireilin, kunnes oireet katosivat, ko pieru saharaan ja tietenkin tuolloin heti ajattelin, että no niin, tää oli tässä. MUTTA! Oireet palasivat myöhemmin vain alkaakseen pahimpina. Ja toi sun suolakurkkuhimosi on kyllä yks hyvä merkki :) Mulla oli esikolta himona appelsiini, kakkoselta turkinpippurit, kolmoselta salmiakki ja neloselta suklaa. Ja kakkoselta mua ällötti esmes meetvurstin haju ja kaikki pitsat/grilliruuat. Jos joku oli ottanut meetvurstia, nii haistoin metrien päähän sen hajun ja voi pojat, ko etoi :DDDD

Vierailija
396/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. inhottavaa tuommoinen odottaminen, kun tätiä ei näy ja testit näyttävät negaa.. voih :-( toivottavasti tulisi pian plussia kaikilta!

ON; Mulla järkyttävät täti-kivut jatkuu ja hyytymiä ja sitä itseään tulee enemmän kuin laki sallii (yök), ajattelin sitä kuukupin ostamista, kun joku sitä tässä mainostikin ;) .. oon miettinyt moista jo jonkun aikaa, kun on ruvennut tulemaan jonkun verran tulehduksia alakertaan (tosin en tiedä onko tamppoonien syytä vai ei.. mutta..) oon miettinyt että minkälaista materiaalia ne ovat? tuntuuko epämukavilta alussa? iso kuppi sisällä alvariinsa tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta, kun tampoonitkaan eivät miellyttäviltä tunnu :-P Jos siis joku viisaampi osaisi vastata?

Evis, minäkin odotan kauppojen aukeamista, citymarket huutelee kutsuhuutojaan ja ajattelin puuhailla itsetehtyjä jauhelihapihvejä punaviini kastikkeella ja pastaa, mhhh, ihanan rasvaista ja lihottavaa-. Mieli tekis myös askarrella :-O Oon etsinyt hulluna koko aamun kaikenlaisia kivoja vinkkejä netistä mitä voisi puuhata, mut aika kallista hommaa :-O

Miten teidän kaikkien lämmöt muuten on? ootteko mittailleet?

Vierailija
397/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaita vaan kaikille. Otsake kertoo hyvin, mikä on meininki täällä suunnassa.

EVELINA: Lugeja käytin ekassa raskaudessa (joka siis inseminaatio omaan kiertoon, miehen siittiöt oli ala-arvoisia, siksi tämä. Toinen raskaus ihan normaali tai siis sen tekotapa) inssipäivän illasta aina 9. viikolle saakka. Ei siis tietoa viipymisistä, mutta muistan gynen sanoneen,e ttä ne viivästyttää menkkoja, mutta heti ku ne lopettaa, menkat tavallisesti alkaa päivän kahden kuluttua... Toivotaan,e ttä saat kitkutella niitten kanssa vielä 9. viikolle ;). Mieliteot alkaa kuulostaa lupaavilta. Mulla oli ekasta vaan tajuton ruokahalu (tavalliseen ruokaan + kokis ja salmiakkimerkkarit, ei mitään huonoja oloja, kuvotuksia tms. Toisessa voin sairaan huonosti 6-20 viikot, metvurtsi teki pahaa, samoin suklaa (jo hajukin), ainut mikä upposi oli vaniljajugurtti ja irtokarkit ;) SEn jälkeen en ole syönyt lusikallistakaan vaniljajugurttia)

LÄMMÖT: Mulla ennen ovista 35,8- 36,1 ja nyt kkoaikainen palelu, vilunväreet ja sellainen nuhantulo-meininki. Ja lämmöt 36,6-36,9. Joskus nousee yli 37 oviksen jälkeen, mut tää on aika tavallinen....

AMALIAko se siellä on oireissa? Loistavaa. Koska testit?

OMANAPA: PMS-oireen tyyppistä ilmassa jo kolmatta pv ja nyt vasta 6. pv oviksen jälkeen. Itken ja suren ja väännän ja käännän, mikään ei ole hyvin. KUnnon PMS ja ajoissa. HITTO. Itken jo ajatuksista ja syyllistän miestä/ perhettä liki kaikesta, nice. Valkovuotoa on kohtalaisesti, kermaista, vähän tahmeetakin. Pöksyt tuntuu kosteilta ;).Kohdunnapukka KIVIkova, ylhäällä ja suljettu. Hiukan havaitsin hiivaoiretta häpykielen alueella. Onneksi canestenia on ja sitä sivelin ja auttoi. Väsyttää kuten ennen menkkoja, nälkä on, kuten ennen menkkojakin. Jauhelihan paistaminen ei houkuttele, olisi kiva vaan päästä valmiiseen pöytään :D. Perhe toivoi chili con carnea, sitä teemme. Plaah.

Tällaisin tunnelmin sateessa ja harmaassa (onneksi pääsee jumppaan oikeen kunnon hiki päälle vaan)

ILTIS 28/ 36-38 Dpo 6

Vierailija
398/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...armoton sellainen iskias/alaselkäkipu (just sellainen ku sakroiliittinikin tekevät reuman ollessa aktiivi), joka säteilee alaraajaan. Toista päivää, ei mikään hehkeä kiputila. Ja nivusia kolottaa. Niin tätimeininki.

Iltis taas

Vierailija
399/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkos kokeillut muun merkkisiä testejä?

esim mulla viimeksi noi mammaksit näytti tosi hailua viivaa,mutta cittarin pregcheck paljon selvemmän viivan mitä ei ees tarvinnu tiirailla.

tänään ovistikussa oli vahvempi viiva kuin se kontrolli,eli millonhan se nyt mahtaa sit olla?

nelkku kp 14

Vierailija
400/755 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäviä aikoja elellään. Nyt itse niin pessimistinä ajattelen että en nyt suurempia toivoja elättele. Meinasin, että jos täti tulee taas viikon-kahden päästä niin menen vakkarigynelleni perus vuosikontrolliin ja saa samalla katsoa, että onko kaikki ok ja minä saan mielenrauhan.

Nyt menossa kp 21/34-37. Ovis oli tuossa kp 13-14.

Omituista erittäin runsasta ja kirkasta valkovuotoa oli tuossa kp16-19, suorastaan kiusallista, piti töissäkin rampata vessassa vainoharhaisena tarkistamassa, että mitä hittoa. :D

Mutta näillä mennään ja mielenkiinnolla luen teidän jokaisen kirjoituksia, elän hengessä mukana ja toivon napakoita plussatuulia. :)

Terveisin, DiuDau