Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

341/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu, miks toi rajaus ei onnaa

Vierailija
342/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen pikkukuva, kuin kuvan nurkasta.. mitähän ihmettä.. näkyyköhän muillakin normaalisti?

kokeile ohittaa koko rajaus juttu?

kun siinä alla lukee se että hyväksy muokkaamatta tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
343/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin sen rajauskohdan kokonaan pois.

Vierailija
344/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä jännitystä on evelinalla ja Bassella (sun pitää kohta vaihtaa nimimerkki kokonaan)!! Voi kun mä toivoisin teille plussaa, muille tietysti myös!

Kävi kuitenkin silmääni, että molemmat odottelette tätiä "tulppa reiässä" (anteeksi ruma kiertoilmaus) ja alkoi hirvittää. Voiko tampoonia oikeasti käyttää ennen kuin kunnon vuoto alkaa? Itse luovuin tulpista monta vuotta sitten ja siirryin kuukupin käyttäjäksi ja voin kyllä suositella. Sitä voi nimittäin huoletta käyttää vaikka sitten limankeruuseen, eikä enää lorahtele. Tietysti tässä vaiheessa vauvanyritystä on ehkä hieman hölmöä sijoittaa summia kuppiin ja alkaa opetella sen käyttöä (juu, se vaatii hieman tekniikkaa, ennen kuin se toimii). Mutta pakko oli silti mainostaa vähän. :)

ON: Ovis tänään virallisesti viikon myöhässä. Limaneritys kuitenkin on vähän lisääntynyt ja jotain pientä nipistelyä on havaittavissa muniksissa, eli jospa se vielä kuitenkin... Tutkin kalenteria ja näköjään mulla on ovis ollut viikon myöhässä aikasemminkin. Naamassakin satatuhatta finniä loistaa, sekin viittaisi ovikseen. Toivo elää, vaikka vähän himmeänä enää.

Plussia teille!!

t. Aamupuuro kp 22, dpo -??

Vierailija
345/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo pitkään lukenut tätä palstaa ja nyt oli pakko tulla omaa tarinaa kertomaan, koska uskon ja toivon että se joitakin teitä voisi piristää.

Elikkä me aloitettiin mieheni kanssa yrittämään esikoista syyskuun puolella. Mulla on kierto vaihdellu paljon. Tai sillon kun söin pillereitä niin kierto oli 26-29 ja nyt kerran ilman pillereitä (viime kierto) oli 34. No tein sitten kp 27 ekan testin: nega. Sit kp 30: nega. Ja viä kp 34: nega. Aloin jo tuskastuun. Mulla on koko ajan ollu sellanen olo, että kaikki ei oo niinku normaalisti ja noita kaikkia oireita on ollu, mitä täälläkin on puhuttu.

No sit tänään tulin töistä ja päätin että perkules mä teen viä sen yhden testin. Siinä sitten näkyi haaleaakin haaleampi viiva, mutta kuitenkin näkyi!! Olin kyllä ratketa riemusta ja miehen kanssa itkettiin yhdessä.

Eli tänään on kp36 ja nyt vasta näkyi! Joten älkää kukaan lopettako uskomista. Niin kauan ku ei oo menkkoja niin toivo elää! Ja mullakin se näkyi nyt vasta todella haaleena. Oon kyllä kaikki testit tehny tolla pregorionilla ja huomenna ajattelin viä tehdä sellasen clearblue-testin. Tuntuu että noi pregorionit ei oo kauan herkkiä.

Mutta kovasti plussa-tuulia kaikille! Uskokaa siihen loppuun asti!

Jeky 4+1 (la 7.7.2011)

Vierailija
346/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan näköjään kirjoittaa :)

347/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea sinulle valtavasti raskauden johdosta. Tämä antaa meille toivoa, varsinkin Basselle!

Juttelin tänään klinikan hoitsun kanssa ja kyselin noista limoista. Hän sanoi sen johtuvan estrogeenitason öö oliko laskusta vai noususta, nyt en muista. Mutta joka tapuksessa siitä ei voisi päätellä raskauden alkaneen. Plääh, kylmää vettä siis päälle. Lisäksi hän sanoi, että voi olla ettei omat menkkani ala ennen kuin luget on lopetettu, siksi tuo virallinen testipäivä on vasta maanantai. Joillakin luget siirtää vuodon alkamista kuulemma. Plääh taas. Mutta vielä siis hiukan toivoa.

Onko mitään uutta Basse ja Kirva?

348/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa rataa vedellään edelleen. Samat oireet, tätiä ei näy...

Vierailija
349/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännittävät päivät vain jatkuvat... Tulisi nyt niitä plussia teille kaikille evelina, Basse & kaikki muut testailevat!

Onnea sinulle plussasta jeky!

Luin muuten jostain (on tullut luettua vähän liikaakin vauva-aiheisia artikkeleita jne.), että tamponin käyttö ei ole suositeltavaa raskaana, koska se lisää tulehduksen riskiä. En tiedä onko toi "huuhaata" vai totta, mutta tuskin se riski nyt kuitenkaan suuri on.

ON: Olen alkanut miettimään, että onkohan kuinka todennäköistä, että tulisin raskaaksi, kun kuukautiset kestävät noin vuorokauden... Onko kellään kokemusta tällaisesta?

Ostin kuitenkin ovulaatiotestejä täksikin kierroksi, pitäähän sitä kuitenkin yrittää. =)

t.Usva kp 5/25-27, yk4

Vierailija
350/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten pakko äsken testailla ja sieltähän tuli plussa!!! testaan varmuudeks viel aamupissistä niin on ainakin vahvat "aromit" ;D voiko tää olla totta?!?

nyt aika kuitenkin kortilla,joten tulen turisemaan myöhemmin lisää =)

351/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän tulit ihan puun takaa;-) Vautsi siis ihan mieletöntä. Onnea onnea ja onnea! Johan niitä plussia alkaa tippumaan.

Testasin taas ja negaa...

taidan aamupisusta tehdä nyt toisella testillä. Mulla on kaksi clearblueta jemmassa, joten uhraan huomenna toisen niistä ja toisen jätän maanantaille. näkyykö muuten noi mun koiran kuvat nyt?

Ai niin myy, oliko sulla mitenkä paljon myöhässä?

Vierailija
352/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usealla todella jännät paikat. Meni kaksi päivää että sain koko ketjun luettua läpi, mutta nyt ollaan taas perillä kaikkien kuulumisesta. On ollut kiire kun ollaan vietetty syyslomaa, mutta nyt on puolet muksuista mummolassa joten tappelu on vähempänä ja mamma ennättää kunnolla koneelle.

Evelina ja Basse, toivottavasti plussaa pian, teille sen kyllä soisi kun on tuota yritystä sen verran jo takana. Varsinkin Evelinalle, kun on nuo hoidotkin käynyt läpi. Kun luin tuon jutun postin viipymisestä, niin pystyin hyvin kuvittelemaan itse soittamassa postiin. Kyllä se tympäsee kun jotain oottaa ja se ei sitten jonkun lakon takia tulekkaan. Söpöjä koiruuksia muuten, itse olisin valmis ottamaan koiran juuri espanjalaiselta tai virolaiselta koiratarhalta, mutta on tuo isäntä kieltänyt uusien elukoiden hankinnan.:) Onko muuten miten hankala ja hintava prosessi tuo koiran hankkiminen espanjasta? Meillä on tällä hetkellä tuo yksi koira kaveri ja kolme kissaa, mutta aina koira kuume välillä vilahtaa. Taisan kärsiä kroonisesta kuumeilusta kun vauva-ja koirakuume iskee vähän väliä.:)

Omaa napaa sen verran, että eilen testasin kp 31/30-35 haamun/tosi haalean plussan rfsu tai jollain sellaisella testillä. Tänään ostin cittarin pregchekin ja eka testissä taas tosi haalea plussa. Oireita ei ihmeemmin ole muuta kuin mahakipu. Juniori täyttää viikon päästä 3 ja jotenkin on nuo muistikuvat hävinnyt että miltä pitäisi tuntua. Tissit on kipeät mutta ei okseta yhtään, mikä on ihmeellistä koska kaksi viimeistä raskautta olen oksentanut ympärivuorokauden aina rv 16 asti.

Terveisin mama ja mahdollinen maha möykky rv 5

Vierailija
353/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla näitä hyviä uutisia.Ne piristää kovasti, kun tietää, miten odotettuja ne on!

Evelina: Hyvin näkyi koiruuksien kuva. Näppärän näköiset kaverukset!

Kirva: Sinun kuvailemasi oireet vatsan löysyyttä lukuunottamatta ovat aivan samanlaisia kuin minun. Rinnat, vatsajuilinnat, alaselän jomotus ja ne (vaalpun) limat. Mutta mullakin eilen nega. Nyt en kyllä testaa ihan heti uudestaan. Koko ajan semmonen olo, että menkat lorahtaa.

Hei, mistä te ostatte yleensä nuo ovistestinne? Kävin eilen apteekissa kyselemässä niin siellä oli vain yksi ainoa merkki ja malli ja maksoi melkoisesti.

Mukavaa viikonlopun alkua teille kaikille!

poikien äippä 29/?

354/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen ihan puskista;-) Onnea niin kovasti! Oliko sullakin sellaisia menkkamaisia kipuja ennen kun testasit? Mulla tosiaan jomottanut koko viikon, mutta mitään ei kuulu.

Tuosta espanjankoirista. Se on niin helppoa. Katselin netistä koirien kuvia, täytin kotiselvityslomakkeen ja soitin yhteyshenkilölle kysyäkseni onko kyseinen koira vielä vapaa (joskus päivittävät nettiä hitaasti) sitten vain maksu tilille ja parit paperit lähetin Suomen pään yhteyshenkilölle. Tästä reilun viikon päästä koira olikin jo minulla. Koira itsessään ei maksa mitään, mutta lentomaksu on 200 ja eläinlääkärikulut muistaakseni 170 sisältäen kastraation, rokotukset passin, mikrosirun ja kaiken muun jos tarvitsee jotain hoitoa siellä päässä. Eli erittäin helppoa ja kohtuuhintaista. Tuolle yhdistykselle ei mene senttiäkään vaan tekevät työtä täysin vapaaehtoisvoimin. Arvostan sitä todella.

Vierailija
355/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina, todellakin menkkamaista tuo juilinta, mulla tuntuu sekä mahassa sekä selässä. Tympäsee vaan kun ei tuo "paskanhailee panadol" auta yhtään. Kaivoin eilen vanhan kauratyynyn esiin ja se auttaa kummasti. Ei uskalla buranaa syödä, kun kuitenkin oli se haalea plussa. Pitää varmaan testata sillä viimeisellä testillä aamulla.;) Vaikka joku kyllä sanoi että plussa viivan vahvuudella ei ole väliä, mutta kuitenkin tuntuu että pitäisi sen olla tummempi.

Yllättävän edullinen tuo koira on sieltä asti tuoda. Meidän hauvelille tuli hintaa noin 700 euroa (koira 600 ja noin 100 haku kuistanuksiin), mutta se ei ole rekisteröity. Koiran tehtävä on meillä lämmittää minun jalkoja talvella ja kesät se on lomalla. Meillä on tolleri ja rotu on aivan mahtava.

356/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin tänään klinikalta lääkkeistä. Mulla on kans ollut sitä selkäsärkyä oikein kunnolla ja sit meni niskatkin jumiin, tappopäänsärky. Tosiaan panadolista ei mitään apua vaikka otin eilen kaks samalla kertaa. Hoitaja kysyi lääkäriltä ja sain luvan ottaa parina päivänä buranaa ja sirdaludia. Kuulemma ei haittaa näin alkuvaiheessa jos vaikka olisinkin raskaana. Viimeisella kolmanneksella ei yhtään buranaa. Ja nyt alkuunkin mahdollisimman vähän. Tarkensi vielä, ettei yksitäisistä kappaleista ole haittaa kunhan ei pakettitolkulla vetele. Mutta tottakai sitä haluaa ottaa varman päälle jos vaan mitenkään pystyy. Mulla vaan tuo selkäkipu ja päänsärky alkoi olla sitä luokkaa etten oikein pystynyt mielellään nousemaan sängystä pois. otin jo yhden buranan ja heti helpotti aika paljonkin.

Varmaan se siksi onkin niin edullista kun ei mene koiran välittäjille eikä tarhalle mitään. Aika paljon on teidän hauveli maksanut. Mistä päin se on?

Basseeeeee..onko mitään uutimia? vai maltatko odottaa aamuun? Mä kyllä tempasen vielä yhden testin ja aamulla sit se clearblue.

Vierailija
357/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sanottavaa :X Harmittaa julmetusti..

kp 1/ei hajuakaan enää

358/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Basse, erityisesti sulle niin toivoin sitä plussaa. Olen niin surullinen puolestasi. Megahalaukset täältä. Jos yhtään lohduttaa niin taidan tulla kohta perästä...no ei lohduta ei, tiedän.

Vierailija
359/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin tullaan kohta perässä. Suututtaa niin paljon että äsken pääsi itku. Katselin yhden tutun facebook kuvia kun on raskaana ja oli lisännyt masukuvia..:( V*tuttaa joka ikinen kuukausi kärvistellä testien kanssa ja jokainen kerta tulos on ollut puhdastakin puhtaampi nega. Nytkin mahaa jomottaa siihen malliin että aamulla ne taas alkaa. PRKL mua ottaa sitten kupoliin!!!!!

Lumikki kp 28/28

Ainiin. Onnittelut kuitenkin plussanneille :)

Vierailija
360/755 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä vetäset sen plussan ja kaikki muutkin, että mulla on jotain ilon aihetta! Ihanaa että joillakin on tärpännyt, ja onnea !

Oon vaan jotenkin ihan rikki, jotenkin pään sisällä uskoin vahvasti raskauteen vaikka testit olivatkin negatiivisia.. mutta hyvä kai kuitenkin että sain vihdoin jomman kumman ratkaisun tähän asiaan.. nyt vaan siis kierto sekaisin, joten toivottavasti ei jäis hyödyntämättä seuraava ovis..

Mutta kuitenkin, uutta kiertoa päin. *jotain hymyn tapaista*

Lueskelen kuitenkin täällä teidän juttuja ja pidän teitä silmällä, pitäkää kiinni toivosta, varsinkin evelina, toivon todella että sulla tärppää etkä joudu mun kanssa elokuisiin, vaikka onkin ollut mahtavaa jakaa sun ja täällä muidenkin kanssa kaikki kokemukset ja asiat, ja tämä kaikki jotenkin.. Ihanaa on ollut palstailla teidän kaikkien kanssa, teistä on ollut suunnaton tuki! Ihan nousee kyyneleet silmiin, ei herranjestas.. :'D

TSEMPPIÄ KAIKILLE, PLUSSIA IHAN KAUHEESTI KAIKILLE! Paijjauksia kaikille! :**

--

muoksmuoks

AINIIN PS. EVELIINA, sun hauvvat on aivan mahtavan suloisia, ja lyön melkein pääni pantiksi että tuossa on toyterrieriä! niin paljon samaa näköä on, ja koivetkin näytti aika pitkiltä! Ihanat vuffet