Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

Vierailija
281/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

Eveliina ja Basbartuu: kyllä te ne plussat saatte :). Pitikin kysyä, onko teillä si-nivelissä jotain? Itse sairastan selkärankareumaa (joka nyt hyvässä vaiheessa, biologisen lääkkeen kanssa aloin voida hyvin, nyt lääkitys tietenkin tauolla, vointi ok). Ja huomaan, että ovulaatiossa ja menkoissa kivut on kovempia silloin ku on tulehdus pällä nivelissä, eritoten si:ssä. Ja toinen juttu: Jalkasärky voi johtua keltarauhashormonin määrästä... mulla oli ekassa käytössä luget suoraan toosaan (anteeksi nimitys) ja silloin kyllä alkuraskaudessa särki ympäriinsä alamahasta (menkkamainen kipu) nivusiin ja nivusista ympäri jalkoja. MUistan maanneeni sohvalla kaurapussi nivusissa. Olen vielä hoikka ja tuntu, että luita jyystettäisiin :/.

Poikien äippä (?) Tervetuloa :)

Omanapa: kohdunnapukka ylhäällä, kovahko, kiinni. LIma stop, mutta vuotelee sellaista "märkää". Keltarauhanen jomottelee oikeella nivusiin saakka. Nice. V...uttaa ja itkettää. Ihme hormonimylläkkä.

Hyvää yötä ja plussia kehiin!

Iltatähtönen 24/ 36-38

282/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta lugen aiheuttamasta särystä. Nyt selvis sekin. Just pääsin kehumasta, et selkä kohtuukunnossa kunnes istuin jotenkin huonosti ja nyt on tosi kipeä ja vaikea istua ja kävellä, kivaa. Ei näköjään koskaan pitäisi kehua näillä asioilla.

Mulla kanssa skolioosia ja oli nuorena niin paha että jouduttiin jäykistämään. Siksipä mulla nyt sitten kremppaa tuo alaselkä kun se on niin kulunut kun ei voi koko selkää käyttää jouhevasti. Si-nivelet paukkuu ja menee lukkoon ja silloin tulee itku. Välilevy pullistumia mulla ei onneksi ole, mutta eipä siellä ole paljoa jäljellä välilevyjä, niin kuivahtaneet riekaleet vain. Että hyvin pyyhkii tämän ikäisenä. Meillä on siis Basbartuu tosi paljon yhteistä, aika hauskaa. Jos olis hauskaa.

Mulla on outo paine "pyllyssä" siis sellainen tiedättekö kun on pahimmat vuotopäivät meneillään. Tuntuu et koko värkki on turvokkeessa ja täynnä verta joka syöksähtää kohta reisille. Suotte kai mulle tämän ihanan ilmaisun. Samalla säteilee tosiaan nivusiin ja koko lantioon. Tuo varmaan johtuu noista lugeista.

Ootko Basbartuu ottanut jotain myrkkyä tuohon selkäkipuun? Mulla kyllä kohta alkaa jumittaa siihen malliin, että on pakko ottaa jotain. Pitää nyt ekaks kokeilla auttaisko ihan vaan panadol. Buranaa en oikein uskaltais ottaa varmuuden vuoksi. Relaksantti yleensä auttaa jonkin verran, mutta sekään ei oikein olisi sovelias lääke jos haluaa varman päälle ottaa. On mulla sit vielä tramalia ja panacodia ja lääkäri on kyllä antanut luvan niiden käyttöön, mutta mahdollisimman vähän. Toivottavasti yön aikana helpottaa, pitää kuitenkin päästä aamulla koirien kanssa ulos.

Minkälainen koira sulla on Basbartuu? Äh sun nimmari on vaikea kirjoittaa, saankos kutsua sua tästä lähtien Basseksi? Hih terkuin pikku myy;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pidemmän tovin seuraillut palstaanne ja nyt päätin liittyä mukaan,jos vielä mahtuu? Olen kirjoitellut toisella palstalla mutta siellä on aika hiljaista.. Olen siis 28 v ja esikoista yritellään ja menossa yk5. Ja heti ekaksi kysyisin neuvoa teiltä viisailta :) Onko kellään kokemusta moisesta, kun viime kierrossa tuli ruskeaa vuotoa 1 vko ennen menkkoja ja tätä kesti siis menkkoihin asti. Ja nyt meneillään kp 25/26 ja ruskeaa tullut parina päivänä jälleen. Lähinnä siis valkovuodon kaltaista, ei verta. Tällaista muistan olleen usein silloin kun söi pillereitä, mutta niiden lopettamisen jälkeen nyt parissa kierrossa vain. Muuten menkat ovat tulleet säännöllisesti. En oikein usko että raskaana olen, vaikka toivonkin tietysti. Tämä taas jotenkin pudotti maan pinnalle :/

Onko teillä kellään kokemusta tällaisesta tai tietoa muuten, että mistä voisi johtua? Kiitos jo etukäteen :)

-Viiwi-

284/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs jos sulla tuli sitä vuotoa viikon kuluttua oviksesta jos oikein ymmärsin niin minusta tuo kuulostaisi kiinnittymisvuodolta tai kiinnittymisyritykseltä. Toisaalta aika outoa kun on kestänyt noin kauan, menkkoihin asti. Olen siinä uskossa että kiinnittymisvuoto olisi hyvin pientä eikä kestäisi kovin kauaa. Toisilla kyllä tulee sitä vuotoa ihan reilustikin raskaana ollessa. Eli voisipa hyvinkin olla sitä, peukut pystyssä! Koskas meinaat testata?

Vierailija
285/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minunkin puolestani kaikki te uudet!

Vanha en itsekään palstailijana ole ja olen muutenkin seuraillut hieman sivusta, kun oma odotus itse kierukan poistoon on niiiiiiiiiiiin pitkäveteinen. Aika on ensi tiistaina. Silloin ehkä kp 12 tai 13. En oikein noista menkan alkupäivistä tiedä mistä lasketaan, kun tiputtelee niin pirun paljon aina pitkään ennen kunnon vuotoa. Mt jos siis kp 12-13 kun poistetaan niin pienen pieni mahdollisuus on, että tässä kuussa tai siis kierrossa raskautuu. La osuisi ihanasti omien synttäreideni tuntumaan. :) Mutta enpä nyt hurjia tuolta odottele, toivon vain ihmettä ja odotan sitä tunnetta, kun voi oikeasti alkaa yrittämään! Olemme petipuuhissa hyvin aktiivia, joten mistäpä sitä tietää vaikka joku hedelmöittynyt yksilö siellä odottelisi pääsyä loppuun saakka kierukan poiston yhteydessä. Toivossa on hyvä elää. :)

Iltatähtönen: mun si-nivel oli ekassa raskaudessa tosi kipeä usein. Kävin jollain fysiatrilla vinksautamassa sen paikalleen joskus, mutta sekin kesti vain aikansa. Nykyän vaivailee kerran pari vuodessa. Onk se muuten jokin oire selkärankareumasta...

Hei plussatuulia kaikille! Jännityksellä odottelen teidän plussia ja omaa gyneaikaa. Ja siltikin len luvannut itselleni, etten osta minkään valtakunnan tikkuja avuksi...ennenkuin huomaan niin tekeväni kuitenkin. :) Viime raskaudessa ostin kyllä 5 vuotta sitten, raskauduin kolmannesta kierrosta.

Vierailija
286/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta Evelina! Niin mäkin viime kierrossa olin ihan innoissani et on kiinnittymisvuotoa, mutkun kesti ja kesti niin toiveet alkoi kariutua.. Joten tässä kierrossa vähän pelkäsinkin et alkaa taas vaikkei nyt yhtä paljon ja aikaisin tullutkaan.

Tosin tän kuun yritykset jäi tosi heikoille, mut oviksen kannalta kuitenkin tais olla hyvä ajankohta, päivää ennen. Oviksesta nyt 13 pv aikaa. Ajattelin etten testaile ennen kun ovat myöhässä, jos ovat. Mut katotaan kuin käy. Testejä ei onneks oo valmiina enää kaapissa, joten ihan extempore ei pysty tikkuun pissaamaan :) Perjantaina pitäs menkkojen alkaa ja tietysti ainahan on mahis olla raskaana niin kauan kun täti tulee. Eiköhän parin päivän päästä selviä se!

Sulla on tosi jännät hetket käsillä! Toivon peukut pystyssä, että onni on matkassa tällä kertaa!

287/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aih, heräsin äsken kun vihlasi niin julmetusti vasemmalle puolelle. Pelkäsin jo, että pikkumyy asustaa munajohtimessa ja kohta se repeää. Niin hirveä kipu, että tuli ihan kylmä hiki. Käänsin sitten kylkeä ja sama toistui oikealla puolella. Siis mitä ihmettä. Mikä siellä nyt noin vihloo. Ja ihan selkeästi molemmissa sivuissa ei keskellä. Tai voisiko olla joku suolenmutkajumitus? Toinen koira halus sitten ulos ja käytiin heittää pikku lenkki ja nyt en tietty taas saa unta. Täti ei vielä tullut vaikka taas niin lorahti jotain pöksyyn, mutta oli ihan kirkasta limaa ja lugea.

Vähänkö ottaa pattiin kun ei ole nyt aamulla sitä testiä. No onneksi kipu hellitti eli ehkä se oli vaan joku isompi klöntti joka matkas suolessa eteenpäin, mutta olipahan kivulias.

Eihän teillä jo aiemmin raskautuneilla ole ollut tuollaisia?

Jaahas, koittaiskos sitä saada taas unen päästä kiinni. Taas olisi nälkäkin...

Vierailija
288/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Uusi aamu, uudet plussat?? Testatkaa nyt ;).

EVELIINA: Voi olla kohdun kasvukipua, kiinnittymistä (joillan se kestää kauemmin!), suolistoperäistä. harmi, ku sulla ei ole testejä (prkl posti). Tuohan ois jo tosi hvä enneoire raskaudesta. Montako pv sulla nyt on siirrosta? Uskoisin, että plussa tulee tosiaan vasta 14 pv siirrosta, joillekin aiemmin toki. tsemppiä...

Välivuoto: Viikko oviksesta tuhruttelu/kahvimainen limaisuus voi johtua joko kiinnittymisestä tai keltarauhasen toiminnasta ja hormonitasojen muutoksesta.

Nyt pakko palata "sorvin" äärelle. Pahoinvointia, vihlontaa. Huippua ;). Eilen illalla vielä ässäiltiin, taisi kuitenkin olla raskautumisen kannalta ihan väärä ajoitus, kivaa kuitenkin ;).

Iltatähtönen 25/ 36-38

Vierailija
289/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti: Si nivelet temppuilee vain välillä luultavasti Skolioosista johtuen mulla, juuri tuota lukkoon menemistä ja hankaamisen tunnetta on sillon tällön, yrh.

Hmm, mielenkiintonen toi jalkojen särky.. Kaikkea ne keltarauhashormonit sitten saavatkin aikaan :-D Aikamoista.

Evelina; Meillä tosiaan on yhteistä, hulvatonta, jos siis olisi hulvatonta ; ) Mutta onhan se mukavaa, kun joku tosiaan ymmärtää näiden kipujen päälle, ja sitten KUN raskaudutaan niin voidaan yhdessä marmatella kivuista ;) Välillä tosiaan ihan mummo olo, kun jo tässä vaiheessa on kipuja ja ongelmia enemmän kuin mummolla koskaan.

Niin ja Basse kuulostaa erittäin hyvältä!! Heh.

Meillä on tommonen pikku turri, venäjän toy terrieri, lyhytkarvainen pikkumies. Oikea sydäntensärkijä, hih :) Mitäs rotuja teillä olikaan? Oon ehkä lukenut sen joskus mutta en muista enää..

Nin ja myrkyistä, otin eilen Ketoriinia, mut ei siitä tuntunut hirveesti olevan apua, yön aikana onneksi kipu hellitti.. On mulla sitten voltarenia, paratabseja, sirdaludeja jne, mutta kolmiolääkkeitä yritän olla ottamatta liian usein ainakaan..

Kauanko se sun kipukohtaus kesti? ja millä sait menemään ohi? ;o tulee mieleen kiinnittymiskivut mistä oon lukenut, ja omakohtaisena kokemuksena se kp 18 outo kipukohtaus..

Iltatähtönen sun oireet kuulostaa hyviltä, nyt sitä plussaa !!!!!!!

TERVETULOA VIIVI!

Kyllä tänne mahtuu kuumeilemaan, ja toivotaan sullekkin pikaista tärppiä! Kuulostaa erikoiselta tuo vuoto, kiinnittymiseltä muuten mutta eikai sen pitäisi noin kauan kestää? tai yksilöllisiähän nämä jutut on eikä ikinä voi tietää miten toisen kroppa käyttäytyy, PEUKKUJA! :)

Onnenhelmi:

Onnea kierrukan poistoon, ja toivotaan heti tärppiä! ;) Plussapuhureita PUUHPUUH!

ps. Ei vissiin ollut huomattavissa että mulla taisi olla toinen ikkuna ensimmäistä kertaa päällä, kun tekstiä tuli näin paljon... :-D

ON: Testattu aamulla herkällä taas negatiivinen,

tai viivanpaikka, tai haamujen lapsista lapsin, koska niin surkealta toi tikku näyttää, en edes tiedä yrittääkö mun silmät heijjastaa siihen viivan, eli negatiivinen siis :@@@@ Sekoaaaaaaannnnnn tän olon kanssa. Yirtin laskeskella että jos ne kp 18 ois sitenkin olleet niitä oviskipuja, niin tädin pitäisi tulla sitten viimeistään ensiviikolla.. Jotenkin en vai jaksa uskoa että ovis ois ollut niin myöhään, kun ei koskaan muulloinkaan! Hmf.

- kp 31/24-28

Vierailija
290/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana herätä loma-aamuun, kun maa on valkoisena. Sieltä voi imeä lisäenergiaa... ;)

Kuulostaa evelina ja basbartuu ilkeiltä nuo teidän selkäkivut. Toivottavasti ne jäävät taka-alalle, kun plussa napsahtaa ja odotus alkaa ;)

ON: Mulla menossa kp28 enkä ollenkaan tiedä, missä mennään. Katselin vanhoja kalentereita ja huomasin, ettei ovis ole koskaaan näin kauas viipynyt, mutta en kyllä ole sitä tässä kierrossa vielä tuntenut. Ja tunnen sen varmasti. Voisikohan se iän myötä muuttua niin paljon, ettei kipu veisi enää muutamaksi tunniksi liikkumiskyvyttömäksi.. Nyt lähinnä toivonkin, että jos täti olisi tulossa niin alkais saapua tänne päin, niin sais jotain selvyyttä. Taidan kohta yhtyä basbartuun harmiin siitä, ettei kuulu menkkoja, muttei plussaakaan....

On se jännä, kun ekaa vauvaa kuumeillessa oli hyvin positiivinen tunnelma eikä tietoakaan pessimismistä. Nyt sitten on hyvin varovainen olo, että voiko enää neljättä kertaa raskautua "helposti" Pitää varmaan paikkansa, että tieto lisää tuskaa, vai mitä luulette?

Mutta ilmoitelkaahan heti, kun saatte testituloksia,kun jännittää teidän puolesta! ;)

Täältä lähtee plussapuhurit lumituiskuun!

poikien äippä kp28/jotain mysteeristä

Vierailija
291/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin ilkeitä testtejä! Kun pissa imeytyy niin näytti et siihen tulee toinenkin viiva,mut sitten oli niin valkosta että...:/

Toivottavasti muilla paremmin. Toinen testi sitten lauantaina jos täti ei ennen sitä yllätä. Mulla on kyllä aika tätimäinen olo.

Lumikki kp 27/28

292/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, eikös sitä sanota, ettei haamua olekaan. Haaleista haaleinkin on plussa! Minusta tuo kuulostaa lupaavalta.

Ei se kipukohtaus kestänyt kuin pari minuuttia, mutta oli sitäkin ilkeämpi. Kirkasta limaa lotkottaa tulemaan että..

Taidan mennä tänään tuonne sateeseen ja apteekkiin varmuuden vuoksi. Tuskin se postipoika tänäänkään tuo sitä pakettia jos postit tulee muutenkin myöhässä. enkä kestä enää yhtään testaamatonta aamua. Ovistikkuun tuli haalea viiva, mutta lääkäri kerran sanoi, että elimistössä on aina jonkin verran lh-hormonia eli siitä ei voi päätellä mitään.

yöllä tuli taas sellaisia fiiliksiä että jospa kuitenkin..vaikka toisaalta olen aika varma ettei onnistunut. Siirrosta on tänään kulunut 11 päivää. Mutta huomenna mielestäni pitäisi alkaa menkat jos on kalenteriin uskomista.

Kirjoitan lisää myöhemmin, välillä suihkuun ja lisää kahvia kehiin.

Vierailija
293/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki ! Mitä ihmeen testejä ne tommoset ovat ku kiusaavat! mrh! Kaipaisivat selkäsaunan.. Toivotaan että täti ei yllätä vaan on lähtenyt sinne kauas kanarialle, vai minne sitten (toivottavasti) menikin.

Evelina: Se ei kyllä tainnu olla ees haamuista haamuin, vaan ihan omaa toivoa ja kuvitelmaa :D Tiirailin ja tiirailin mut ei siinä kyllä näkynyt mitään.. Välillä joku onnettoman onneton varjo tynkä tms mutta niin halea ettei sitä todellakaan näkybyt sillätavalla milläänsäkkää.. varmaan siinä testissä itsessään oleva juttu vaan.

Oon lukenut nyt kamalasti noita myöhään plussanneita ja toivon omalle kohdalle samaa. Ei tässä ole kyllä järkeä kun rinnat on jo varmaan toista viikkoa kipeät, ja tätiä ei vaan näy....

Jäin täksi päiväksi kotiin, kun selkä vähän vihoittelee vieläkin...

Vierailija
294/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbartuu ja Eveliina: Oletteko testanneet aina saman merkkisellä testillä? Suosittelen, et teette testin välillä jolain muullakin testillä, saatte vertailu pohjaa!!

Varsinkin silloin,jos menkat jo myöhässä tai oletetusta oviksesta on kulunut väh.12vrk

Minulla meni ainakin noihin herkkiin liuskatesteihin luotto viimekierrossa kun eivät näyttäneet kuin viivanpaikkaa/haleen haaleen haaleta viiva, ehkä ja samaan aikaan Apteekin omaan tuli paljon selvempi plussa.

Täältä kovasti plussa puhureita kaikille @@@@@@@

ON: Täällä odotellaan ovista saapuvaksi. Pitkä on aika odottavalla!!

Kp6/24-34

Vierailija
295/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli pieni myräkkä yön aikana ja vettä tullu, ko aisaa ja edelleen sataa - hyvä siivouspäivä siis. Penskat vaan tahtoo hyppiä seinille, arg!

Evelina&Basbarduu: Aamulla näin telkkarista, että Postin työntekijät etelä-Suomessa marssineet ulos, nii sen takia posti viivästyy. Ja täällä kans yks lisää, jonka selkä paukkuu ja soi! Välistä tekee sen, että meinaa jalat lähteä alta ja loppuraskaksissa on saanut ihan tosissaan miettiä, miten liikkuu ja nostaa/nousee esmes sängystä. Mulla kans todettu skolioosi ja mulla ois toinen jalka hivenen lyhyempi (fyssarin mukaan), ko toinen, nii se lisää tota selkäkipuilua. Välistä se on niin viiltävä se kipu ja välistä se vaan jomottaa, mutta todella veemäistä kuitenkin. Vuosia kestänyt salitreeni pitää selkäni kunnossa, mutta nyt on "hieman" ollut taukoa saleilussa.

Ääh, nyt en pysty naputteleen enempää, ko noi tulevaisuuden toivot tossa tappelee.

Vierailija
296/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, vois kai vielä koittaa viikonloppuna jollain muulla testillä, nyt 2 viimeistä testiä on ollut mammaksin herkkiä liuskoja, sitä ennen muutama rfsu ja sitä ennen kaksi first'ia .. oho :-D

297/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toivotaan, että turhaan. Mulla on enää yks raskaustesti jäljellä ja yritän kovasti säästää sen nyt ensi viikkoon. Toisaalta ihan helppokin, ei oo kuin yks vapaapäivä (su) ennen sitä, joten tekemistä riittää.. kunhan en sitten sunnuntaina retkaha ;)

Noissa testeissä on varmaan kyllä eroja, ostin ihan halpiskaupasta rfsu:n liuskatestejä ja nyt tilasin mammaksiinista ovulaatio ja raskaustestejä.

Omista oireista on paha sanoa. Menkkamaista kipuilua on, mutta itse asiassa nyt kun mietin, niin yleensä mulla on menkkamaista kipuilua vasta siinä vaiheessa, kun menkat oikeesti alkaa - mulla on nimittäin tosi kipeät menkat ja syön niihin vahvoja tabuja, jotka alotan aina siltä istumalta, kun ekat menkkavihlasut alkaa. Nyt en siis osaa vielä menkkoja odottaa, kun kp23/28, mulla ei päivät noin paljoa heitä. Joten voiskohan se olla sitten jotakin muuta... alaselkä on kans erilailla kipiä. Silleen ku ois istunu liian paljon, semmonen jäykkä..

Jalka- ja reisituntemuksista mulle tuli mieleen muuten yks hassu juttu... siis on varmaan ihan raskausoireitakin, mutta mulle tuli mieleen, että voiskohan se peitonalunen "treenikin" saada lihakset mureiks.. :D sama miten päin treenaa, niin jonkin verran siinä joutuu lihaksia koitella, nivusista puhumattakaan.. ja kun treeni jatkuu ja jatkuu illasta toiseen niin.... ;) Tulipa vain mieleen :)

Omista tuntemuksista vielä se, että mulla on yleensä paha pms, oikeasti paha, oon hakenu siihen apua ja saanutkin.. Luontaistuotteilla oon saanu raivarit veks, mutta apeus ja itkuisuus on jääny. No just nyt, siis kun pitäis olla se pms, niin mähän oon ku hangon keksi. Aika päinvastanen olotila :O Voi johtua kyllä siitäkin, että pms mulla liittyy myös stressiin ja sain just yhden projektin päätökseen, mikä huojensi oloa.. mutta hm... silti sitä miettii, et voiskohan olla oire siitä, että ei oo ainakaan ne menkkahormonit vallalla..?

Isot tsempit kaikille testaajille ja peukut ja oikein superliimaa kaikille pikkuisille!!!

Vierailija
298/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiutuneena. Ihmeellinen vellova olotila, joka kylläkin on AINA oviksen jälkeen. Ja nyt vasta muutama hassu pv oviksesta, joten mitään muuta ei edes voi olla ;). Tissti alkoim kipeytymään, joten ihan normilinjoilla mennään. Hauska juttu muuten, kummankaan pojan kohdalla ei ole tissien herkkyttä tai kipua ollut, ei alussa, ei lopussa. Milloinkaan. Nyt vanhemmiten vasta tulleet ovisvaiheen jälkeiset tissikipuilut. Outoa. Viluttaa.

BASBARTUU (vaikee nikki): Viivan paikka voi olla se haamuista haamuin. Ja kannattaa tosiaan testailla jollain muulla testillä myös. Peukkuja.

Kysely: Mitä temppuja ja niksejä olette tehneet raskautumisen hyväksi? Itsellä tikutus (vaikka muutenkin oviksen tunnen hyvin), greippimehu (miksiköhän mä sitäkin...?), monivitamiini omega-lisällä, d-vitamiini vielä erikseen ja lepo seksin jälkeen (hetken...).

Valmistautuminen jumppaan, ruuanlaittoon jne.

Iltis

299/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen apteekin testikin oli nega. :( En kerinnyt päivittelemään tänne enää illalla.

Juilinnat masulla jatkuvat jo ties kuinka monennetta päivää. Menkat ei ole alkaneet. Äsken vessassa käydessäni tuli runsas määrä kunnon jojolimaa. (anteeksi!!) Juuri sellasta ovisliman tyyppistä. Mitä ihmettä?? En kai mä nyt sit ovuloi jo toista kertaa tämän kuun aikana?

Koko ajan tunne, että menkat alkaa...

Lisäys: Nää kivut vetää kaksinkerroin välillä. Pitää mennä soffalle pötköttää kuumavesipullon kanssa.

300/755 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdin sateessa tarpomaan sinne apteekkiin ostamaan kalliita varhaistestejä. No eikös ollutkin postipoika käynyt sillä aikaa ja toi paketin mammaksitestejä. Eihän tänään pitänyt olla jakelua ollenkaan prkl. No nyt mulla on sitten testejä millä testata.

Korkkasin siis nettitestit ja negaahan sieltä vaan tulee. Ei edes haamua tai mitään viivan paikkaa. Tosin en saanut pidäteltyä kauaa, joten pisu oli kovin laimea. Aamulla sitten seuraavan kerran. Huomennahan pitäisi alkaa jos on alkaakseen. Juilinnat on vähentynyt, jotain pientä vain mutta hillitön liman eritys, sorry. Kirva, kysyin tuota limavuotoa kaveriltani joka on hiljattain synnyttänyt ja hänellä oli juuri alkuraskaudessa todella runsas liman eritys. Hänkin luuli, että ovulaatiotako pukkaa. Toivottavasti tarkoittaa hyvää.

Mulla meni sitten selän lisäksi niskakin niin jumiin, että pää tuntuu räjähtävän hetkellä millä hyvänsä. Oon vissiin liikaa istuskellut tässä koneella, hih. No tuli sitten epäusko koko raskauteen taas kerran ja otin yhden buranan ja sirdaludin ja koitin vähän nukkua. No enpä saanut nukuttua, mutta vähän parempi olo muuten. Toivottavasti en aiheuttanut pikku myylle (jos hän siellä vielä on) mitään häirinkiä noilla tableteilla, kääk. Panadolista ei ole mulle mitään apua, en tiedä voisiko niitä ottaa kaksi kerralla jos oikein pahasti jumittaa? Toisaalta monethan eivät tiedä edes olevansa raskaan ennen kuin menkat on paljon myöhässä ja saattavat tuona aikana tempasta lärvit ja käyttää vahvoja lääkkeitä ja silti syntyy terve vauveli.

Mites Bassella? Ootko testannut lisää? Onko selkä parempi? Mikä ihme selän katkasuviikko on meneillään kun niin monella selkä kiukuttelee. Pois pois pois se meistä. Amaliallekin paranemisia.