Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Heinäkuiset 2011***

20.09.2010 |

Aloitan jo uuden pinon, kun jouduin tänne suorilta viime kuusta. Eli oli tarkoitus tehdä viides Inssi oman ovulaationi mukaan ja mun tuurilla se ovis olikin nyt viikonloppuna eikä enää mitään tehtävissä. Aiemmin ovis ollut kp 16-18 ja nyt kp 13. On se niin väärin!

Eli nyt on inssien ajoitusten kanssa sählätty ihan riittävästi ja seuraavana IVF/ICSI. huh, vähän hirvittää ne hormonimäärät ja varsinkin se punkteeraus. Mutta kai siitä selviää hengissä ja mitäpä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen.

Plussatuulia puhaltelen ja toivottavasti en saa kovin paljoa seuraa tuolta kesäkuisista! voin aivan hyvin harrastaa yksinpuhelua täällä, hih.

Kommentit (755)

261/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin äsken epätoivoissani jo ovistestilläkin ja siihekään tullut kuin hyvin hyvin haalea viiva. Ei ollut kyllä kovin vahva pisu. No, mutta ei hyvältä näytä. Toisaalta ei ole tätikään tullut.

Heh koitin kaivella sitä kohdun napukkaa, mutta apua en löytänyt mitään. Tai siis ylettynyt. Olisko sen verran ylhäällä ettei sormi riitä ja mulla sentään on pitkät sormet;-) No en ole aiemmin tuota tutkiskellut, joten en osaa sanoa onko jotain muutosta normikiertoon.

Jos toissapäivänä oli siivoushepuli, eilen kiukkupäivä niin tänään sitten itkupäivä. Huomenna pitäisi sitten olla se naurupäivä;-)

Missä se postimies viipyy???

262/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmän hermoja evelinalle! Ja muillekin tietty!

Meilläkin tosiaan tjottaillaan, mutta mulla lähtee ihan väistämättä iso pyörä pyörimään näis vauvajutuissa. Alunperin oltiin ajateltu, että aloitetaan yrittäminen vasta ens keväänä, sitten "kinusin" aloitusta vuoden vaihteeseen ja nyt sitten, kun aloin ääneen haaveilla kesävauvasta, niin mies olikin yhtäkkiä, että mikäs siinä oikeestaan. Ja on ollu suorastaan innokkaampi vällyjen väliin kuin minä.. ei ainakaan oo siis yrittämisestä kiinni tämä kierto. Mutta oviksesta en ole ihan varma menikö ohi niin etten huomannu.. laskeskelin, että oikeessa kohdassa oltais, ja perustuntemukset oli + limaa, mutta niin oli täs toissapäivänäkin.. eikä sitten enää jaksettu touhuta! Voi niissä hommissa vetää ittensä näköjään puhkipoikkikin ;) En osaa sanoa missä vaiheessa ovista olis edelliset raskautunu..

Ei auta kuin odottaa. Mäkin oon jo kolme testiä tehny, voi että kun on niin malttamaton. Negaahan ne näytti, samaten oon testaillu ennenaikojaan kahden muunkin kanssa, mutta aikasintaan menkkapäivänä on näyttäny plussaa. Ei vain osaa ottaa iisisti, et ei täs mitään... on tää kuitenkin iso asia, toivottu ja odotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Testit oli tulleet mutta negaa näyttää, tädistä ei tietoakaan ja olo on sanoinkuvaamattoman vttuuntunut. Tulis nyt se täti kun siltä tää kovasti nyt näyttää, kun viimeset 200000000000 testiä näyttäneet negaa. Mikä ihme mua vaivaa..........................

;@@@@@@@

*itkupotkuraivarit*

Kp 30/24-28

Vierailija
264/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovasti ootte kirjotelleet. Meillä melkein kaikki lapset sairastaa enemmän tai vähemmän, nii ei jouda olla kovin koneella nyt.

Ite en oo muuten oikeastaan koskaan tutkiskellut tota kohdunnipukkaa näillä mielin, vaikka raskauksia takana useampi. Ja kukas se kyselikään noista raskautumisista ovulaation suhteen...Enpä osaa tuohonkaan sanoa oikeeata vastausta, koska aiemmin ei olla yritetty (tai ite yrittänyt ;) niin tosissaan, ko nyt, jolloin kaikkia oireita/tuntemuksia/oloja/kroppaa tullut seurattua oikein urakalla viime kuukausina. Kolme nuorimmaista on kuitenkin saanut alkunsa apaut 3 kierron sisään, kun on annettu lupa tulla. Ja pakko tunnustaa, että nytkin on takaraivossa tuo "maaginen" 3 kk eli nyt pitis tärpätä, kun heinäkuussa oli se km. Luonto järjestää miten parhaaksi näkee....

Evelina: Mie oon muuten ollu aina raskaanaollessani, aivan alusta lähtien, todella kiukkunen, ko ampiainen ja seksihalut kadonnut taivaan tuuliin ootusaikana melkeinpä kokonaan (voi miesraukkaa).

Aamuyöllä taas nipristeli vattanpohjaa ja ihan heräsinkin siihen, miettien että mitäs kummaa. Josko sitä ovista nyt, mutta kuinka monta päivää teillä muilla on noi oviskivut olleet?

265/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin tiedän sun tunteen. Munkin itku vaihtui itkupotkuraivariksi. Ja korva ovessa olen päivystänyt postimiestä, mutta ei ole kuulunut. Vaikka mitäs se auttaa kun negaa vaan näyttää.

Mulla ei enää mitään muuta raskauteen viittaavaa oiretta kuin väsymys, mutta se on sellaista v..ttaa, eikä huvita mikään, käynpä siis nukkumaan -väsymystä. Mahaa viiltää niin, että sieltä kohta tipahtaa saavillinen pikkumyyn jäännöksiä. En kestä.

Jos on kerran täti tullakseen niin miksei sitten tule, kiusaa vaan tahallaan.

Onko sulla Basbartuu menkkamaisia oireita edes vatsassa? Ja montako päivää jo myöhässä? Varsin ärsyttävä tilanne. Mutta yritetään nyt hetki vielä uskoa, että niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa. Ja meillä ei vaan istukkahormonia näy niin paljoa vielä,e ttä näyttäisi plussaa.

Vierailija
266/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä negatikkuisia luusereita.. Kuulostipa karulta, mutta siltä musta tuntuu, toivottavasti vaihtuis vielä plussaan, ja sullahan nyt vielä on aikaakin, vaihdankin luuserin siis yksikköön.. :-D

Ei oo oikeastaan mitään isompia täti oireita ollut, rinnat on edelleen kipeät, valkkari lisääntynyt, väsyttää, kiukuttaa, sitten semmoset aaltomaiset pahat olot et meinaa ihan yökkö lentää, mut ruoka kyllä maistuu.. Tupakka maistuu samalta kun ennenkin, samoin kahvi, mut muuten raskausoireet tuntuu aika selviltä.. Mun jalkoja on muuten särkenyt nyt muutaman päivän, ilmaantu tyhjästä ja on semmosta jomottavaa kipua ympäri ämpäri.. en tiedä liittyykö tähän mut oon ihmetellyt, muilla ollut samaa? ;o Ei tässä tiedä enää mitä tehdä, luulisi et herkkä näyttäisi edes pienen pientä haamua jos jotain olisi, joten kyllä nyt vaan mun hormonit sekoilee.. Täti on nyt siis kuudetta päivää hukassa viimesten 24pvn kiertojen mukaan. eli kp 30/24-max 28 (joka on ollut vuonna nakki..)

Tulispa sullakin testit tänään, niin pääset tänään/huomenna--->>> testailemaan ;) )

267/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan mun oli tänäänkin testattava. Ei edes haaleaa plussaa, mutta inhottavasti puski viivan paikka läpi, joka sai ehkä liikaa innostumaan. :D Kp 26/ 28-30, et kyllä ne sieltä vielä alkaa, kun edelleen nää masujumit vaivaa.

On muuten tissit ollu melko herkät, mutta saattaa liittyä myös alkaviin menkkoihin. Kun enhän koskaan aiemmin ole itseäni näin tutkinut, niin en ole pistänyt merkille aiemmin, tapahtuuko tämä menkkojen alkaessa...

Ja eilen naurettiin ukon kanssa, kun alavatsalta oli masu AIVAN kivikova. Ihan kun olis seinää naputellut.

Ja joo hei, noi jalkasäryt on mullakin! En osaa selittää miltä se tuntuu, mut lähtee ikäänkuin alavatsalta ja reisiä pitkin alas päin ympäriämpäri.

Vierailija
268/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se plussa tulee, ja pakkohan sen on tulla sieltä ! Kuulostaa hyvältä :)

Jeij! En oo siis yksin jalkasärkyjeni kanssa! Tosi vaikea on tosiaan selittää sitä tuntemusta, mut se on ympäriämpäri olevaa jomotusta ja tavallaan puutuneisuutta ja väsymystä mut ilman sitä murkkupesä kihelmöintiä kuitenkin, jännä! Mitähän lienee.. Jalat turpoaa? :D

269/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postiin tällä kertaa. Ei ole vieläkään tullut!!!! Meillä on jo monta kuukautta jaettu posti hirveän myöhään, joskus tullut vasta viideltä. Eilen tuli kyllä joskus kahden kieppeillä. Minä TARVIIN ne testit!!!

Voi Basbartuu, kaksi luuseria, anna mennä vaan, ei haittaa. Mutta tiedätkös, nyt kun mainitsit tuon jalkasäryn niin mulla on kans! Mitähän se tarkoittaa? Onko vaan sattumaa. Ajattelin et kun olen sitä lugea työnnellyt, että jos sen takia jomottaa. Mutta jännää että sullakin;-)

Aika hyvät oireet sulla kyllä on raskautta ajatellen, eli saisi kyllä alkaa näyttää plussaa ennen kun menee hermo. Ajattelitko mennä jossain kohtaa verikokeeseen vai pissakokeestako ne raskauden lääkärissä selvittää?

Ei kuulu menkkoja ei mutta kovin siltä tuntuu edelleen. Pakko vaan odotella ja testailla (kun nyt sais ne testit prkl) Koska sä basbartuu tilasit ne testit kun tänään sait? Mä tilasin lauantaina ja maksoin saman tien ja vahvistus tuli heti maanantai-aamuna.

Nyt ruokaa kehiin, hirveä nälkä koko ajan.

270/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimisti ei pety, vai miten se menikään. :P

Jos hakis apteekista toisenlaisen testin, kun mitä kotona ja katsos tuleeko haamuja tai viivan paikkoja tms. Joo...

Kohta tyttö harrastuksen pariin ja mä kipasen sillä välin apoteekkiin.

Informaatiota illemmalla.

Vierailija
271/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton postimies!! Eikö se tajua miten tärkeitä asioita kantaa laukussaan.. MRRRrr.. ihme pihtailija jakaja.. kuulostaapa ihmeelliseltä, pihtaava jakailija? Joooooooooo, mulla on itkupotkuraivarit vaihtuneet hekotukseen ja turhautuneisuuteen.

Ja sinäkin jalkasärkyilet! Ei tää voi olla sattumaa, kun Kirvallakin! Hitsiläinen, mitäköhän tää enteilee.. Aika outoa. En oo ennen tälläistä ainakaan ennen tätiä huomannut. :-O Pitäs vissiin yrittää lukea joltain palstoilta jotain.. hmm.

Aattelin verikokeeseen pääsyä soitella ens viikolla, niin ottavat ainakin vakavasti kun sillon täti jo enemmän aikaa kadoksissa.

Kovasti voi menkoilta tuntua mut, muistathan miten minäkin niitä manailin alkavaksi jo aikoja sitten, kun oireet ja olot oli selvät, mut vielä vaan kadoksissa ovat! Toivotaan siis parasta :)

Tilasin ne sunnuntaina, ja maksoin myös nettipankin kautta heti, maanantaina tuli se varmistus että tulossa ovat ja tänään tosiaan tuli perille.. Asun pk-seudulla.

Ruokaa minäkin odotan, en vain jaksa tehdä, joten ajattelin tilata jotain rasvasta lohdutusruokaa, kun on niin kiukku päivä ! ;D

272/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se posti ei tullut ollenkaan. Naapuritkaan ei ole saanut postia. Ja olen ollut korva ovessa koko päivän niin olisin kyllä kuullut jos olisi juossut mun oven ohi. Nyt teen kyllä valituksen.

Kirvallakin niin jännää. Mulla on velliä koko ajan pöksyssä, onkohan se normaalia. Tai siis lugeja valuu tietty jonkin verran, mutta myös lisääntynyttä valkovuotoa. Tietty hyppään koko ajan vessassa tarkistamassa, että mitä sieltä nyt vuotaa. Mutta kirkasta on toistaiseksi, hih.

Voi ahdistus kun en voi huomenna testata. Ainakaan siis siitä väkevästä aamupisusta kun se idiootti postimies varmaan pölli mun testit omalle vaimolleen, arghh. Mulla on yks tavallinen predictor, mutta se ei ole herkkä, joten sitä on vielä huomenna ihan turha käyttää. Pitäisköhän aamulla kokeilla ovistestillä. Tänäänhän testasin silläkin mutkun oli ihan laimea pisu.

Mielenkiintoista kyllä nämä meidän jalkasäryt. Saitko selville jostain Basbartuu, mitä se mahtaa meinata?

Mua ei kans ole napannut tehdä mitään ruokaa, olen puputtanut juustosämpylöitä, omatekoista subia, pullaa, suklaata, kahvia kahvia ja kahvia, Ei ihme jos pikku myy kiukuttelee kun ei saa oikeata ruokaa.

Vierailija
273/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHME POSTIMIES :-O PUuh, uskomatonta!

Valitusta kehiin, jos on aikasemminkin jo takkuillu tuo postin tulo..

Löysin tosta raskausajan/menkka ajan jalka turvotuksesta jotain pientä.. esim http://www.tohtori.fi/?page=8201646&id=8121293#

ja sit oli jonkun verran samanlaista ihmetystä muiltakin, jotka olivat siis jo raskautuneet, että jalkoja särkee.. sitten oli jotain levottomista jaloista http://www.poliklinikka.fi/kipukanava/artikkelit/levottomat-jalat-30609…

Mut semmosta varmaa selitystä en löytänyt... :-O

Subia... mums mums.. namsnams..

Ainiin ja toi valkkari juttu, niin mullakin valkkari lisääntynyt, ihan näinä muutamana päivänä ja oon ihmetellykkin asiaa.. yleensä oviksesta kuukautisiin pitäis kai olla kuivakausi, mulla pientä vuodon lisääntymistä ollut päivää ennen kuukautisia, mut ei kyllä tällä tavalla.. Ja alkuraskauden "oireisiinhan" sekin useilla kuuluu ;-)))

274/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma jakajilla on ylityökielto eli postit siirtyvät seuraavalle päivälle jos eivät ehdi kaikkea jakaa. No joo joo kun näin sällin naapuripihassa kahden kieppeillä. Arghh, nyt jos se on hukannut mun tärkeän lähetyksen niin...

kohta menee hermo!

Vierailija
275/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun uutena vauvakuumeilijana porukkaanne. Olen tosin jo aiempien vauvakuumeilujen aikaan ollut palstalla, mutta silloin eri nimellä. Olen pitkään jo seurannut keskustelujanne ja kuumeillut neljättä lasta.

Jätin pillerit viime kuun loppupuolella eli ensimmäinen yk on menossa.Hormonit tuntuvat olevan pillereiden jäljiltä sekaisin, koska en ole tuntenut kunnon ovista ja on jo kp 27 menossa. Osasin odottaa pitkää kiertoa, koska raskauduin nuorimman lapsen kohdalla yk1:stä, jossa ovis oli juuri kp 27. Mutta nyt ei kuulu ovista eikä kyllä menkkojakaan... Ja ovikseni on aina ollut valtavan kipeä eli olen varma sen tunnistamisesta. Kierron puolessa välissä oli kunnon pistoja ja juilintaa, mutta ne kestivät vain hetken, kun normaali ovikseni jomottaa tunteja.En osaa jännittääkään tätä kiertoa, koska ovista ei kuulu eli ei toiveita tärpistä.

On ollut hauska seurata, miten jännittävät viikot monella on menossa. Ja se pettymyksen määrä, kun tuntuu, ettei elimistö toimi kuten pitäisi....

Toivon kaikille teille valtavasti plussausonnea! On mukava päästä jännäilemään kanssanne!

276/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kuumeilemaan ja hermoilemaan poikien äippä ja olenkohan edes muistanut mermaidin toivottaa kans terveeks mukaan, anteeksi siitä.

Ajatukset jotenkin pyörii nyt niin omassa navassa ja postimiehessä, että saattaa toisten kommentit jäädä hetkeksi huomaamatta, ei siis tarkoituksella. Postissa muuten eivät suostuneet ottamaan osoitetta ylös, selitys oli vain tuo ylityökielto. Yritin sanoa, että tämä on ollut pitkän aikaa toistuvaa ja lisäksi omaa postiani katoaa (esim erittäin tärkeä vauva-lehti) mut ei eukkoa kiinnostanut. Niinpä laitoin sitten nasevaa tekstiä sähköpostitse ja pyysin selitystä asialle. Katsotaan tuleeko vastausta ikinä.

No ei ole menkat vieläkään alkanut. Syöpöttää ihan tolkuttomasti. Tätä menoa olen lihonut kaikki ne kilot takaisin, mitä kesällä sain pois, uuaah.

Amalia, voikun tämä kiukku olisikin oire raskaudesta. Mutta tuo siivousvimma ei vissiin kuulu raskausoireisiin. Se tulee mulla aina päivää ennen menkkoja. Siksi ihmettelen kun menkat ei ole vielä tulleet. Ota tästä nyt sitten selvää. Taitaa neidolla olla hormonit hieman sekaisin;-)

Vieläkö Basbartuuta kiukuttaa? Mulla nyt vähän helpottaa kun sain taas masukin täyteen.

Vierailija
277/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi pyytelen samaa kuin eveliina, eli omapää on jotenkin niin riekaleina että ei jotenkin pysty keskittymään. Luen kyllä kaikkien jutut ja päässänikin niitä mietin, jotenkin en saa tähän kirjoitettua läheskään kaikkea mitä haluaisin..

Evelina: Ihme toimintaa Postilta!! Luulisi että asiakas tyytyväisyys kiinnostaisi.. Hyväkun pistit sitten s-postia, jospa sieltä selviäisi, ja saisit mukavamman vastauksen.. Postimiehen vaihto kohillaan?

Täällä kiukuttaa, ja selkä päätti ruveta kiukkuilemaan takasin.. Ilmeisesti iskias tai SI nivel tulehtunut.. Ensin pientä pistävää kipua, kun nyt vaihtunut jo jatkuvaan kipuiluun, ja älähdyksiä kuuluu noustessa/kävellessä/istuessa.. maatessa on ihan hyvä olla, toistaiseksi, lieneekö tulee jo tällä viikolla lääkärireissu, voisi samalla valitella tätä ihmeellistä raskaana - mut ei raskaana oloakin.

Märssäsin pitsaa mut ei auttanut, ei mennyt kun muutama palanen alas vaan tuli paha olo :X yh.

Tulispa nyt jompi kumpi! Huomenna aamulla testailen ja ilmottelen taas.. NYT SITÄ HAAMUA KEHIIN JU**LAU**!! :-D

Pikkumyylle pysymisterkkuja ja paljon halauksia ja jaksamisia kaikille!

- kp 30/24-28

Vierailija
278/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olemaan monella ;)

Eveliinalla kyllä varsinaisia ongelmia postimiehen kanssa! Miten voidaan jättää postit jakamatta,palkkais sitten posti lisää väkeä >:(

Basbartuulle toivon haamua huomenna!

Ja itsekkin ajattelin aamulla käyttää toisen testeistä...ehkä siinä pitäisi edes haamuista haamuin näkyä?

Lumikki kp 26/28

279/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsit kun tuo sinun yökötyskin viittaisi niin raskauteen. On se nyt kumma, ettei se viiva pärähdä siihen tikkuun.

Melkein naurattaa sun jutut jos siis naurattais, voisi olla niin itseni kirjoittamia. Tuokin selkäkipu mulle niin tuttua. Olen aina sanonut, että selkäkipu on niin järkkyä, että sitä ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehellekään. Mulla on nyt tällä hetkellä about kohtuuhyvä selkä, mutta kärsin melkein päivittäin jonkinasteisesta selkäkivusta. Joskus menee niin pahasti juntturaan, että makaan kaksi viikkoa liikkumatta sängyssä ja itkua väännellen ähisen sauvakävelysauvojen kanssa vessaan. Se on jotain ihan helvetillistä, ettei sitä kestä erkkikään.

Pakko kai aamulla testata sillä ovistikulla jos sillä tulis kohtuuvahva viiva. Kysyin kerran asiasta klinikalta ja siihen ei kuulemma ole luottamista. Ovistesti mittaa eri hormonia ja vaikka on aika samankaltaista kuin raskaushormoni niin sen varaan ei kanntaisi laskea. Mutta myönsivät kuitenkin että saattaa näytää raskauden.

Mahan juilinta on hippasen verran vähentynyt, mitähän sekin sitten tarkoittaa...onkohan se pikkumyy nyt sitten kuolla kupsahtanut kokonaan? voi mun pientä poloista. Toivottavasti kuitenkin se olis tyypillinen pikku myy ja keksis vaan kaikkia temppuja, että olisin turhaan hädissäni. Pikku kelmi. Toivossa on hyvä elää.

Ja sitten huomenna on siis torstai-toivoa täynnä eli nyt niitä plussia kehiin ja vähän äkkiä. ja postimies tuokoon mun paketin or else..

Vierailija
280/755 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät paikat Lumikillakin! Tuuhan kertomaan tulokset aamulla jos testailet, peukut ja varpaat on täällä pystyssä : ))

Evelina: Kumma on tosiaan ton viivan kanssa, huomenna jos ei tule viivaa testiin, niin piirrän sen vaikka itse. (eh...) Niin epätoivoinen mä olen!! :-D

Nää selkäkivut on jumalattoman inhottavia, itse kärsinyt myös pennusta asti, ja tuomiona skolioosi, tosin ei mikään pahalaatuinen, että leikkausta vaatisi tms. Lääkäri selitti että se nousee epätasapainossa, tiedä häntä sitten.. Välillä menee kans tuola tavalla juntturaan, että sängystä ei pääse ylös, sit se on vaan piikkiä tai joskus hyvällä tuurilla menee tulehduskipulääkekuurilla ohi.. Ugh ! Ja iskee aina väärään aikaan, väärässä paikassa ja.. noh, olisiko tuole nyt oikeaa aikaa olemassakaan.. :D

Pikkumyy on sisukas pikku veijjari ja pysyy kyydissä mukana, siellä se mutustaa sun juustosämpylöitä ja naureskelee.. Toivotaan parasta! Kyllä se tärppää! Tunnen sen!

Parempi ois paketin olla huomenna perille, ettei tuu liikaa katkosta testailuun.. mrrrr.. kyttäät ovella siihen aikoihin kun se olis tulossa ja irvistät postiluukusta (jos siis asut kerrostalossa tms jossa moiseen mahdollisuus) siinäpähän sitten miettii tekosiaan.. heh :D

Auuu, Ketorinia nassuun ja tää likka painuu peiton alle. Hyvää yötä kaikille!