Oksentaisiko miehenne tästä määrästä alkoholia??
Mieheni ei ole juonut alkoholia kuin max.1-2 kaljaa viikossa (ei siis todellakaan joka viikko edes) viimeiseen viiteen vuoteen. Sitä ennen alkoholia kului rutkasti enemmän,noin 1-2 kaljaa illassa+ koko viikonlopunn ryyppäys.
Miehen tuttu toi nyt laivalta 5,5% lonkkua sellaisen laatikon ja vodkaa. Niimpä mieheni joi eilen illalla 2h aikana 7 noita lonkkuja,3cm määrän vodkaa sekoitettuna batteryyn ja jotain missä on salmiakkia ja vodkaa n.2cm.
Ja oksensi. Ja oksensi. Ja oksensi.
Nyt ihmettelenkin,että johtuuko vieläkin jatkuva huono olo tuosta vai onko hänellä joku mahatauti tmv? Oksennusta tuli siis noin tunnin ja mies oli valkoinen kuin lakana. Nytkin valittaa huonoa oloa.
"Ennen vanhaa",eli silloin n.5v sitten mies saattoi juoda kevyesti 10 tlk tuollaista ja ei tuntunut missää...?
Kommentit (29)
humalassa on jo kahden vastaavan lonkun jälkeen
Tai ei ainkaan juo humaltumiseen saakka. Mun mies juo vähän, en ole koskaan nähnyt häntä humalassa. Ei sitä kiinnosta, ei halua juoda. Ei siinä ole mitään pyhimysmäistä, koska kieltäytyminen sille ei ole mistään luopumista.
tai paremminkin alkoholin ja sokerilitkujen yhteisvaikutuksesta. Onneksi miehesi oksensi, sillä kerta-annoksena tuollainen määrä alkoholia vähän käyttävälle on jo vaarallinen! Vaikka miehelläsi on tuota elopainoakin.
Oma mieheni olisi kyllä sammunut, vaikka luulisin, että tuollaisina mietoina juomina ei olisi edes pystynyt noin lyhyessä ajassa tuota määrää juomaan.
Ei ole kyse siitä,etteikö saisi halutessaan juoda...
Tuntuu itsestäkin aivan oudolta kun normaalisti mies ei noin käyttäänny. Ihmettelin kun miehen käytös alkoi illalla tunnissa olemaan ihan outoa. Ja sitten alkoi oksentaa.
Lapsista viimeinen meni nukkumaan klo.22 ja siihen mennessä mies ei varmasti ollut juonut mitään. Ja sitten n.klo.24 alkoi oksentaminen jota jatkui noin klo.02 saakka ja nyt aamulla syömisen jälkeen oksensi uudestaan ja nyt kuorsaa tuossa...
Itse väittää olevansa mahataudissa... Mies on kyllä 110kg eikä mikään heiveröinen ollenkaan,mutta kyllä minä olen vakuuttunut alkoholista johtuvan,eikä mahataudista!!!
ap
vain... Itse kun ajattelin ekaks et alkoholoista ja sit kun mies tuossa puhui vaan vatsataudista niin aloin epäileen,että voiskos olla ja kun en todellakaan jaksaisi sellaista,sehän tarttuis sit koko perheeseen..
Paljon parempi,kärsiköön mies,itsepähän aiheutti.
Entäs: Antaisitteko asian olla vai yrittäisittekö puhua,että mistä voisi johtua tuo käytös???
Ei siis todellakaan ole viime vuosina ollut tällainen..
Itse epäilen,että tuo kaveri joka toi nuo sai tän aikaan,siis tavallaan,ovat nimenomaan aiemmin olleet ryyppykaverit ja miehelle taisi iskeä joku nuoruudenkaipuu illalla...
Mun puolesta vaan ois saanut kaipailla sitä jossain muualla,kiva selittää aamulla lapsille miks iskä makaa patjalla vessan oven edessä... :/
ap
Nyt se tunnusti,että on juonut vielä toisenkin tuollaisen battery+vodkan ja yhden ryypyn salmiakkimönjääkin vielä!!
Laskin sitten Alkoholilaskurilla niin sehän ei ole ajokuntoinen edes vasta kuin klo 13 jälkeen!!!! (jos silloinkaan)
Voi elämä!!!! Aikuinen mies ja käyttääntyy noin. En jaksa.
ap
Kannattaa juoda batterya alkoholin kanssa. saattaa kuolla koska alkoholi ja tauriini ei TODELLAKAAN sovi yhteen + energiajuoma vaan pahentaa oloa.
mäki join eka kerran ni kolmannesta kaljasta oksensin putkeen monta kertaa
Minä olen meillä se mies. En oksentaisi normaalisti tuosta, pitkän ryyppyillan aikana menee sellaiset alun kolmatta kymmentä annosta. Mutta ainakin minä olen hyvin herkkä sille, että jos on jotain flunssaa tai mahatautia, vaikka niin lievänä, että se tuntuu vain väsymyksenä ja kurkkukipuna, sitten laatta lentää yllättävän helposti. Tuosta kahdesta tunnista en tiedä, en ole koskaan yrittänyt tajua kankaalle minimiajassa.
Mutta jos sinun miehelle kävi tällä kerralla näin, mitä vatvomista siinä on? Ei se mahdotonta ole, että tuosta määrästä oksentaa. Eikä se, että hänellä on alla joku lievä virusinfektio. Emme me voi sitä todeta tai poissulkea. Mutta ei noihin kuole, eikä yleensä edes opi mitään.
Ei ole kyse siitä,etteikö saisi halutessaan juoda...
Tuntuu itsestäkin aivan oudolta kun normaalisti mies ei noin käyttäänny. Ihmettelin kun miehen käytös alkoi illalla tunnissa olemaan ihan outoa. Ja sitten alkoi oksentaa.
Lapsista viimeinen meni nukkumaan klo.22 ja siihen mennessä mies ei varmasti ollut juonut mitään. Ja sitten n.klo.24 alkoi oksentaminen jota jatkui noin klo.02 saakka ja nyt aamulla syömisen jälkeen oksensi uudestaan ja nyt kuorsaa tuossa...
Itse väittää olevansa mahataudissa... Mies on kyllä 110kg eikä mikään heiveröinen ollenkaan,mutta kyllä minä olen vakuuttunut alkoholista johtuvan,eikä mahataudista!!!
ap