Lue keskustelun säännöt.
Vauva viemisiä??
19.09.2010 |
Mitähän voisin viedä kaverin vauvalle, on ensimmäinen ja ei olla kuitenkaan ylimpiä ystäviä. Jotenkin vain olisi kiva viedä pieni tuliainen kun menen vauvaa katsomaan.
Kommentit (23)
Eli värikkäitä sideharsoja! Ei näytä niin räteiltä kuin valkoiset, joten mukavampi käyttää ihmisten ilmoilla :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vauvoilla tietysti eri mittasuhteita, mutta meillä kokemus ollut juurikin se, että hihoissa pituutta kyllä riittää, mutta ei veny nepit enää kiinni ja siihen jatkopala ihan ehdoton. Ehkä lapsella on sitten isänsä mittasuhteet eli pitkä selkä ja lyhyet jalat
Ajattelin, että vastasyntyneelle. Parikuiselle veisin kokoa 62cm, paitsi jos tietäisin olevan isokokoinen vauva. Tai sitten voisin kokoa tiedustellakin.
Nyt muuten vien kokoa 56cm, ostin sen, koska en tiennyt, koska pääsen katsomaan. Lapsi oli syntyessään 49cm, nyt pariviikkoinen, eli varmasti menis se 50cm vielä hienosti!
Joku mainitsi bodyn jatkopalan. Ihan kiva idea varmaan, mutta mites sitten hihat? Lyhythihaisten bodien kanssa varmaan toimii, mutta mun mielestä suurimmasta osasta bodeja jäi ekaks hihat lyhyeks, eikä meijän likka tietääkseni ole mitenkään erityisen pitkäkätinen. Toki poikkeuksiakin noissa bodeissa oli.
Sukat oli kiva juttu! Mäkin pistin nyt kaverin vauvan pakettiin kahden parin paketin.
Mä muuten itse ostin omalleni sellaiset sock-onit, jotka piti pienellä sukat paikallaan! Olivat tosi kätevät, kun eivät ne sukat millään muuten pysyneet. Netistä löytyy googlettamalla, mistä voi tilata.
Hmm, sit värikkäistä sideharsoista olisin ilahtunut! Niitä tarvii aina ja niitä on hyvä olla paljon, varsinkin, jos vauva esim. pulauttelee paljon. Käyvät myös peppupyyhkeiksi, ruokalapuiksi, jne. Kiva, kun on eri värisiä eri käyttötarkoituksiin.