Paljonko voittoa viikon kirppispöydästä?
Moi,
minkä verran olette saaneet myyntituloja viikon kirpputorimyynnistä itsepalvelukirppiksellä? Jos nyt oletetaan, että myynnissä on lähinnä lastenvaatteita, leluja, kodin käyttötavaroita, tekstiilejä yms. eikä mitään huippukalliita tuotteita.
Kommentit (7)
Itse en ainakaan jaksa muistaa kaikkien tuotteiden hankintahintaa, joten ajattelisin voittona sen, mitä niistä myymällä saan. Toinen vaihtoehto kun on, että laitan ne UFF:n pönttöön kiertoon, eikä itselle jää käteen mitään.
jos kerron saaneeni yhdestä viikosta 590e miinus 33e vuokra? Olin lentää pyrtölleni. Ja enimmäkseen lasten tavaraa/vaatetta, myös paljon kodin käyttötavaraa.
Voitot ovat olleet yleensä 150 euron molemmin puolin. Tosi kerran voitoksi jäi 11 euroa:-)
Olen myynyt kaiken halvalla. Paljon on lähtenyt alle euron hintaan. Tarkoitus on ollu päästä ylimääräisistä eroon, eikä rikastua. Ja tietysti se, että saisin enemmän kuin mitä viikkopaikka maksaa (26€/vko).
Myymällä lasten vaatteita hintahaarukalla 0,20 e - 3 e, suurin osa euron vaatteita. Omat vaatteeni samoin, hinnat 0,20 e - 3 e, jonkin verran lasten dvd:itä, muutamat hyvät kengät, kodin tavaraa, astioita ja verhoja. Kallein myyntiartikkelini oli 14 euron arvoinen!
oon aina saanut siinä 400-500 euron väliltä.
myin pojan- ja nukenvaatteita, sain noin 170 e