Onko nyt jotain karmeella päänsäryllä
alkavaa tautia liikkeellä? Olen ottanut 11 h aikana 3kpl 800 mg Ibumaxia eikä jysäri helpota. Heräsin siihen aamuyöstä.
Kommentit (8)
itseni mukaan lukien tiedän viisi ihmistä (ap kuudes), joilla on kuluan viikon aikana ollut järkyttävä päänsärky. Ei muita oireita.
Itselläni ollut jo useamman päivän. Eikä tämä ole migreeniä (sekin minulla on joskus ollut) vaan ihan toisentyyppistä. Huomenna lääkäriin.
eikun huilimaan ja särkylääkettä naamaan..
itseni mukaan lukien tiedän viisi ihmistä (ap kuudes), joilla on kuluan viikon aikana ollut järkyttävä päänsärky. Ei muita oireita. Itselläni ollut jo useamman päivän. Eikä tämä ole migreeniä (sekin minulla on joskus ollut) vaan ihan toisentyyppistä. Huomenna lääkäriin.
Ja juu, ei ole migreeniä. Hierojalla käyn kerran viikossa eli ei ole jumeja.
Tarkoitus oli tehdä syyssiivoa pihalla ja nyt vaan makaan sohvalla :(
ap
kuulostaa enterovirukselle.. eikun huilimaan ja särkylääkettä naamaan..
ollut koko ajan töissä. Särkylääkettä otan niin paljon, että olen puolikoomassa (ei varsinaisesti auta särkyyn mutta tarpeeksi vahva lääke vie sen verran "sumuun", että jotenkin pärjää).
Huomenna tosiaan lääkäri, saa nähdä, mitä sanoo.
Kuumetta, ehkä kurkkukipua, ehkä pahoinvointia, kova päänsärky. Voi aiheuttaa myös aivokalvontulehduksen, jolloin em lisäksi niskajäykkyyttä ja vielä kovemmat oireet. Paranee yleensä levolla.
Kuumeen kanssa tulee. Ei varsinaista nuhaa kuitenkaan. Taitaa olla adenovirus.
ei ainakaan ollut kyse enterosta, koska se on sairastettu aivan erilaisin oirein jo. Tämä oli flunssa, jossa päänsärky, pieni nuha, kuume, väsymys.
flunssa, Jyväskylästä ollaan.