Miten vaimon saisi suostumaan seksiin?
Tämä lienee ikuisuusaihe täällä, mutta kokeillaanpa taas, kun asia on omalla kohdalla akuutti. Miten saisin haluttoman vaimoni suostumaan seksiin... tai innostumaan seksistä. Hän ei pidä itsensä esittelystä, keimailusta eikä muustakaan sellaisesta, ja seksi kuulemma liittyy vain lasten tekoon. Ja lapsia meillä on jo 3 eikä enempää ole suunniteltu.
Ja sanon heti alkuun: kyllä siivoan, kyllä koitan olla kiinnostunut hänenkin asioista, kyllä tyhjennän astianpesukoneen ja lataankin, kyllä teen ruokaa, hoidan aktiivisesti lapsia. Eli yritän luoda "otollisia olosuhteita" naisenkin näkökulmasta, mutta kun ei. Heti jos vähän vihjaan hän alkaa mököttämään ja vetäytyy kuoreensa. Paikoitellen tuppaa vähän ottamaan päähän, kun itse olisi perusaktiivinen mies, enkä mielestäni mitenkään erityisen vastenmielinen, normaali hoikka itsestään huolta pitävä mies.
Kommentit (9)
Muistatko myös kehua naisesi ulkonäköä, vaatteita, tekoja? Olla siis huomaavainen?
Ja kosketukset / halaukset myös ohimennen sillointällöin. Mutta ei kuitenkaan liian tungettelevasti (älä tee niistä liian isoa numeroa).
Onko esileikkipuoli kondiksessa?
ja juttele ennen lähtöä jo että haluaisit rakastella ja että hänkin nauttisi lomasta ja läheisyydestä.
Onko vaimosi uskonnollinen, onko hän arka itsensä suhteen muuten?
Muija kiertoon. Mahdollisuudet tilanteen paranemiselle ovat niin pienet, että lotossakin on helpompi voittaa päävoitto.
...Heti jos vähän vihjaan hän alkaa mököttämään ja vetäytyy kuoreensa...
Mököttäminen on erittäin tehokas vallankäytön väline ja epäreilu sellainen. Mököttäjä on pelkuri ja arkajalka, joka ei uskalla kohdata todellisuutta.
Varmaan on niin, että AP ei pääse asiasta keskustelemaan ennen kuin ryhtyy kommunikoimaan mököttämisen sijaan. Seuraavan kerran kun vaimosi mököttää jostain muusta asiasta, jostain vähäpätöisemmästä kuin rakastelusta, niin murtaudu silloin mökötyksen lävitse.
Sitten kun osaat purkaa mökötyksen, niin ota tuo rakasteluasia puheeksi.
Miehenikin osallistuu perheen arkeen, mutta kyllä se on makkara vyön yläpuolella, joka tappaa haluni seksiin. 30-vuotias nainen kun osaa jo arvostaa miehistä silmäniloa!
Olisi mukavaa, jos miehen lihavuudella ja ulkonäöllä yleensä ei olisi vaikutusta halukkuuteeni, mutta kun on! Mies lihoo, koska omaa epäterveelliset ruokailutottumukset ja liian suuren ruokahalun. Rakastaa enemmän ruokaa kuin minua ja vaikeahan hänen on sitä myöntää itselleen.
Sitä saa minkä eteen on valmis tekemään uhrauksia! Kyllä minä haluaisin saada HYVÄÄ seksiä.
Ovatko pieniä vielä? Pienellä ikäerolla? Onko vaimosi kotona lastenne kanssa vielä? Voin ainakin itse sanoa et tällä hetkellä meillä on vauva 7kk ja vaikka ei olekaan kuin tuo yksi, niin vallan tehokas ehkäisykeino tuo vauva on. Iltaisin väsyttää niin perkeleesti et ei todellakaan tule ekana mieleen seksi, vaan saunassa käynti ja nukkuminen. Jos mies halukkaalla tuulella ja ite en jaksa niin en mä kyllä mökötä. Se on aika väärin. Osaan sanoakin et en jaksa.
Jos mies halukkaalla tuulella ja ite en jaksa niin en mä kyllä mökötä. Se on aika väärin. Osaan sanoakin et en jaksa.
Sitä en tiedä, miten paljon olette puhuneet asiasta, mutta sitä kannattaisi kovasti kokeilla tilanteeseen. Jospa keskustelu avaisi tilannetta. Miten vaimosi on aiemmin kokenut seksin, onko pitänyt tyydyttävänä? Naiset pitää mököttämistä hyvin usein aseenaan ja tehokashan se on. Pidät itsestäsi huolta, mutta pidätkö vaimostasi myös?
M34