Aatelkaa mä kärräsin mun 5,5v poikaa vielä rattaissa!
Sillä oli jalka ollut murtunut eikä päässyt pitkään aikaan kävelemään senkään jälkeen kun kipsi poistettiin ja pyörätuoli piti palauttaa sairaalaan. Kyl on varmaan palsta mammukoilla ollu katsomista kun ovat meitä tuolla kadylla päivitelleet :D sama poika muuten edelleen tykkää istua kaupassa autokärryssä ohjaamassa...
Kommentit (11)
kaupassa autokärryihin. Osittain ehkä siksi, kun pikkuvelikin pääsee...meillä harvoin käydään sellaisessa kaupassa joissa näitä on niin mikäs siinä ja lapsihan tuo vielä on.
4- ja 5-vuotiasta ja kärrään seuraavatkin vuodet niin kauan kuin mahtuvat! Saa siinä ihmetellä, kun näyttävät melkein normaaleilta kaikki: lapset ja rattaat (inva-mallit tosin:) Moni on pysähtynyt kyselemään mistä niin hienoja lastenrattaita on löytynyt.
kärrään kuusivuotiasta (sydänvikaista) ja juu katseita satelee!
yritän selittää, että EI se sitä tarkoita, mutta silti tuo mielikuva painaa päälle
siis sen ikäinen, jota ei oikein voi kaupassa laskea kävelemään, niin sitten ne autokärryt on isojen muksujen vanhemmilla. Eikä ne muksut ees välttämättä siellä kärryssä.
Toinen mikä ärsyttää, on, jos lapsiperhepaikalle on pakko ajaa, kun on isot lapset (kouluikäiset) vaan mukana. Niistä paikoista olis ehkä enempi hyötyä vauvojen ja taaperoiden kanssa liikkuville. Varsinkin, jos näitä pieniä on useampi. Itsellä kyllä vain yksi. Toki eniten ärsyttää ne, joilla ei ole lapsia ollenkaan. Tai sit oon nähnyt, et lapset jää toisen vanhemman kanssa odottelemaan autoon, niin sit on pakko ajaa lapsiperhepaikalle :D
ei ole oikeastaan tarvinnut rattaita moneen vuoteen, mutta välillä ihan vaan mammojen iloks oten ne mukaan kun lähdetään shoppailemaan. Ostokset saa kätevästi kotiin ja neiti pääse välillä lepäämään rattaisiin ja syömään pientä välipalaa tai lukemaan vaikkapa kirjaa. Autokärrykin on meillä joskus käytössä.
sen takia ettei pikku jalat vaan väsy kävelystä.
nää jotka ihmettelee on yleensä niitä joilla on perheessä auto.Meillä ei ole joten 5-v kulkee välillä rattaissa esim.juuri viime viikolla 4 km matkan lääkärille kuumeessa ja kyllä mammat matkalla mulkoili.
nää jotka ihmettelee on yleensä niitä joilla on perheessä auto.Meillä ei ole joten 5-v kulkee välillä rattaissa esim.juuri viime viikolla 4 km matkan lääkärille kuumeessa ja kyllä mammat matkalla mulkoili.
Minkä ihmeen takia raahaat tuollaisen matkan kuumeista lasta rattaissa? Miten olis taksi tai edes jokin julkinen kulkuväline, ei kestäis niin kauan matka ulkona lääkärille.
Meillä lapsi vasta 1v, mutta korkeintaan pari vuotta aiotaan vielä rattaita pitää. Ei mun tuttavapiirissä enää kolmivuotiaita kuljeteta rattaissa, jos ovat terveitä lapsia. Siis ei kukaan säilyttele rattaita jotain kuumesairautta varten. Terveellä tarkoitin, ettei ole esim. mitään liikuntavammaa tai sydänvikaa, tms.
ja kaupan autokärryssä, vaikka oli täyttänyt jo viisi!