Cerazzetteistä
Järkyttäviä pillereitä!!
Olin aivan varma että olen raskaana, oireet:
rinnat järkyttävän kosketusarat ja kuukautisia ei ole tullut kunnolla,kuin muistaakseni kesäkuussa viimeksi, heinäkuussa taisi olla vähän tiputtelua ja paino nousee ja turvottaa, vaikka kuntoilen ja katson mitä suuhuni laitan.
Maanantaina soitan lekuriin ajan kierukan laittoon Viime viikolla tein peräkkäisinä päivinä kaksi negatestiä
Kommentit (4)
oma itseni, en liho, en tiputtele ja olo on ihan ok.
Kuukautiset tulivat joka toinen viikko. Olin sika väsyny koko ajan ja älyttömän pahalla tuulella. Puoltoista kuukautta riitti mulle, tahdoin nuvaringin takaisin. Johan helpotti.
tuli menkat tasan kahden viikon välein ja sen lisäksi kauhea akne. Käytin pillereitä noin kolme kuukautta.
Kohta syntyy lapsi ja pitäisi miettiä sen jälkeistä ehkäisyä... Tavalliset pillerit ei käy imetyksen takia, kortsuihin en luota, kierukkaa en halua. Pakko kai kokeilla noita Cerazzetteja, vaikken haluiaisi.
Iski päälle kauhea näppylöiden joukkorynnäkkö, pahempi kuin teininä. Menkat tuli 1-2 viikon välein, migreeni pukkas päälle ja lisäksi oli aika hurjia mielialavaihteluita. Lopetin 3 kk:n jälkeen, enkä enää aio kokeilla uudestaan!