Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes pahalla päällä kun olen ollut poissa kotoa koko päivän, huoh.

Vierailija
18.09.2010 |

ei vaan jaksta tuollaista mustaukkaisuutta enää...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en juuuri koskaan käy missään yksin. Kerran kun lähdin työmatkalle, eli piti olla yötä poissa niin siitäkin osoitti mieltä. Olisi pitänyt päivystää puhelimen vieressä kun herra soittaa tai viestittää, vaikka meillä iltaohjelmaa ihan työpaikan järjestämänä. Pitäisi varmaan vaan useammin käydä, näköjään tottunut liian hyvälle.

Vierailija
2/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö hän itse jossain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan sano koskaan ettei saisi mennä.

Vierailija
4/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans joskus työmatkoja ja työporukan illanviettoja enkä todellaKAAN ala vastailemaan miehen puheluihin tai viesteihin. Ei sillä, tajuaa kyllä olla soittelemattakin, sen kerran kun mä lähden jonnekin. Minäkään en soittele perään, jos mies lähtee saunailtaan tms. illanviettoon, en ikinä!

Vierailija
5/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin mustasukkainen minustakin

Vierailija
6/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykypäivänä niin monille käy niin.

Ehkäpä teidän pitää käydä muutama luottamuskeskustelu hyvässä hengessä kuitenkin.

Mulla oli sairaalloisen mustasukkainen mies, joka tuli hakemaan minut pois ja hakkasi, se on jo jotain ihan muuta.

Vierailija
7/7 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykypäivänä niin monille käy niin.

Ehkäpä teidän pitää käydä muutama luottamuskeskustelu hyvässä hengessä kuitenkin.

Mulla oli sairaalloisen mustasukkainen mies, joka tuli hakemaan minut pois ja hakkasi, se on jo jotain ihan muuta.

Juu teidän, että on tätä ja varsinkin kun meidän lähipiirisää on todella paljon tapauksia, joissa vaimo löytänyt toisen. NO, emillä ei ole mitään väkivaltaa todellakaan, muuten vaan ärsyttävä piirre tuo. Sanonkin hänelle tänään aika ilkeästi, että tuohon saa hoitoa (mustasukkaisuuteen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi