Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajat huomio! :-)

Vierailija
27.09.2010 |

Kertokaas hieman teidän päivistä, miten olette rytmittäneet kaikki touhut? Pidättekö työstä, voisitteko listata työn hyvät ja huonot puolet? Montako lasta voi ottaa hoitoon jos itsellä esim. koululainen ja eskarilainen? Olen päässäni pyöritellyt ajatusta ruveta perhepäivähoitajaksi, kun ei tässä taida muitakaan töitä saada / löytyä? Mihin pitää ottaa yhteyttä ja mitä kaikki asioita hoitaa, ennen kuin työt aloittaa. Olette ilmeisesti yksityisyrittäjiä? Ja ennenkaikkea, vaaditaanko työhön perhepäivähoitajan ammattitutkinto? Kertokaas kaikki kokemukset työstä, kiitos! :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkiin on matkaa, joten jos esim. haluaisin kuljettaa lapsia perhekerhoissa tms. niin saako omalla autolla lapsia kuljettaa?

Vierailija
2/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstä, on hyviä ja huonoja puolia. Voit ottaa hoitoon 4 lasta koululaisen ja eskarilaisen lisäksi.

Olen kunnallinen perhepäivähoitaja (tänään hoitolapset kipeinä), saan kuukausipalkkaa ja kulukorvaukset. Minä otin yhteyttä perhepäivähoidon ohjaajaan joka tuli tarkistamaan kotimme. Minulla on alan koulutus. Ammattitutnto on täällä pakollinen jotta saa vakituisen paikan. Määräaikaiseen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia jonka vanehmmat suostuvat kuljettamiseen omalla autolla. Meilläkään ei pääse kerhoon muuten.

Ei ole ollut ongelma yhdellekään perheelle.

Vierailija
4/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö edellisenä iltana seuraavan päivän ruoan valmiiksi? Entäs missä välissä valmistatte omalle perheelle ruoan?

Vierailija
5/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopaikka.net

Vierailija
6/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat teen työaikana ja lasten sotkut siivoan työaikana. Lasten syödessä aamupalaa valmistelen lounasta, esim. kuorin perunat valmiiksi ja ulkoa tultua pistän potut kiehumaan. Lapset saavat vaikka piirrellä keittiössä sillä aikaa, kun valmistelen loput ruuat. Aikaa siihen ei kauaa mene. Uuniruuat on näppäriä, kun ne valmistuu itsestään ulkoilun aikana. Oma perhe saa syödä päivälliseksi lounaalta jääneitä roiskeita.

Vierailija
7/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuluminen ja sotkeutuminen on myös huonoja puolia. Paras puoli työssä on se, ettei tarvi lähteä mihinkään vaan työt tulee kotiin.

Vierailija
8/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa itse päättää päivän kulun,

työpäivät ovat pitkiä ja palkka huono

ruuan teen joko illalla tai aamulla ja perhe syö loput illalla.

Lapsi ei saa kuljettaa omalla autolla, sen kieltää yleinen turvallisuus laki johon ei voi vanhemmat vaikuttaa. Jos lapsi on tarvis viedä johonkin, niin julkiset ja kävellen.

Kaupungin pphtoimistosta saat lisätietoa alasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän