Te jotka myytte ip-kirpparilla, laitatteko 50% lapun lopuksi?
Kommentit (11)
Ajattelen niissä olevan pelkkää p*skaa.
Olen myös itse joskus laittanut lopuksi -50% ja olen huomannut, muutkin ajattelevat samoin kuin minä ;-D
Eli ei todellakaan lisää myyntiä. Ennemmin kannattaa lopettaa pöydän pitäminen.
Ja mitään roinaa ei ole ollut myynnissä.
koskaan noita alelappuja, epäilen minäkin että ne vaan karkottaa ihmisiä.
Itse tosin olen tehnyt tosi hyviä löytyjä noista -50% -pöydistä, mm. uudenveroiset reimatecit 13 euroa ja kurahousut eurolla.
nuo -50%:n pöydät. Tosin yleensä olen myöhässä ja siellä tosiaan on se pa**a jäljellä :S
Kirjoja, elokuvia, lasten hyväkuntoisia farkkuja ja paitoja. Lähtöhinnat 1 - 3e. Saas nähdä kuin käy, jääkö kaikki käsiin..
yleensä en ole mitään kantanut kotiin :D
tosin en kyllä vie kirpille ikitahraista kulahtanutta bodya yms...
Ostavat hyvin ja en halua kanneskella paljon tavaraa kotiin.
Olen pitänyt kirpparia kaksi kertaa ja viimeksi myin 365 euroa ja pöytä oli kaksi viikkoa.
enkä vaihda pyynnöstä halvempaa hintaa johonkin tuotteeseen, jos olen pöytää siivoamassa ja ostaja haluaa tinkiä. Totean, että hinta on lapussa, jos haluaa halvemmalla, niin etsii muualta.
Niistä tekee yleensä parhaat löydöt. Mm tänään löysin itselleni hyvät lenkkarit - mustat Pumat. -50% hinnalla maksoin 2,5€. Kengät oli ihan primakuntoiset.
Muita pöytiä vilkuilen vaan sivusilmällä, noi -50% pöydät pengon.
Ajattelen niissä olevan pelkkää p*skaa.
Olen myös itse joskus laittanut lopuksi -50% ja olen huomannut, muutkin ajattelevat samoin kuin minä ;-D
Eli ei todellakaan lisää myyntiä. Ennemmin kannattaa lopettaa pöydän pitäminen.Ja mitään roinaa ei ole ollut myynnissä.
enkä vaihda pyynnöstä halvempaa hintaa johonkin tuotteeseen, jos olen pöytää siivoamassa ja ostaja haluaa tinkiä. Totean, että hinta on lapussa, jos haluaa halvemmalla, niin etsii muualta.
Viimeksi juoksin erään asiakkaan perään kun huomasin hänen menneen kassalle yhden valaisimen kanssa. Ei ollut huomannut, että valaisimia oli kaksi. Oli ikikiitollinen kun olin juossut perään. Valaisimet oli erikseen hinnoiteltu, eikä ollut huomannut alatasolla olevaa samanlaista...
Usein sovin myös könttähinnan ja annan vielä kaupanpäälle nämä ja nämä ;-) Menemme yhdessä kassalle ja kerron, että näiden yhteishintahinta on nyt xx €.
-3-
laittanut jos olen pitänyt pöytää kaksi viikkoa. Viimeisiksi päiviksi se lappu. En ole kyllä huomannut että lisäisi myyntiä kovinkaan paljon.