Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihlova kipu lantiolla, supistelut ja raskaus

Vierailija
18.09.2010 |

Moi!

Mua on supistellut, mutta supistukset eivät ole saaneet aikaan mitään kohdunsuulla. Kuinkakohan paljon niitä oikein voi tulla päivässä? Tuntuu että niitä tulee aika reippaasti teki sitten mitä vaan. Kaikkea ei edes huomaa. Kipeitä ne eivät sinällään ole vaan vain epämiellyttäviä.

Muuten tuntuu välillä vihlovaa kipua lantiolla tai emättimen seudulla. Ei liity välttämättä supistuksiin. Mitä se voisi olla? Viikkoja 23+

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko jotain kasvukipuja tai lantion alueen löystymistä?

Inhottavaa tää arvailu! Ekaa odotan (ylläri)

ap

Vierailija
2/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin loppuun asti ilman että aiheuttavat mitään muutoksia. toisaalta joillakin voivat aiheuttaa niitäkin.. itselläni ei koskaan. Ovat tosiaan vaan epämiellyttäviä.

Kuvaamasi kivut ja pistokset kuullostaisivat liitoskivuilta. Sinänsä vaarattomia, elimistö vaan valmistautuu synnytykseen, ja liitokset löystyy- jos niin voisi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hermoraunio näiden juttujen kanssa kun kaikki uusi saa pelästymään... Kun kuitenkin olisi liian aikaista vauvan vielä syntyä.

ap

Vierailija
4/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia oireita jo heinäkuusta asti ja jatkuu edelleen, silti vauva on pysynyt kiltisti vatsassa... ei siis hätää. Ja mulla nyt rv 38 menossa.

Vierailija
5/6 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin niin, etten tiedä ovatko kaikki niitä, en siis huomaa välttämättä kaikkia. Alamaha saattaa mennä häpyluun päältä kovaksi, muttei koko kohtu? Seisoessa tuntuu ehkä hieman pinkeämmältä välillä muttei välttämättä tule kivikovaksi.

Lääkäri rauhoitteli kyllä, että niitä voi tulla reipaastikin, ovat yksilöllisiä juttuja, mutta silti vähän kauhistuttaa jos ne kaikki on supistuksia, ne tuntemukset joita niiksi luulen. Sittenhän niitä on vähintään kymmeniä per päivä!

Ja kipu lantiolla on juuri tuollaista vihlovaa/jäytävää. Tuntuu lonkkaluissa tai häpyluun paikkeilla, joskus säteilee vähän sisäreisiinkin.

ap

Vierailija
6/6 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työni on tosi raskasta! Ymmärrän, että normaaliin elämään kuuluu myös työ, mutta epäilyttää jos näitä supistuksia on ihan hirveästi, että voiko sitä työtä muka tehdä hyvillä mielin, etenkin kun tuntui, että töissä niitä tuli rasituksesta johtuen vielä enemmän! Töissä ei voi tahtia hiljentää. Ei ole mitään "muita tehtäviä", on vain se yksi tai sitten sairaslomalle.

Tuntuu pahalta stressata töissä ja huhkia itsensä näännyksiin supistellen. (Hieman liioittelen) :)

Ja mielelläni myös töitä tekisin, siitä ei ole kyse! Olen varma, että jos sairaslomalle joutuisin jäämään äitiysloman loppuun asti, aikani ei kuluisi millään kotona. Mutta noita supistuksia pelkään, ettei lapsi synny ennenaikojaan, näillä viikoilla! En olisi ollenkaan niin "paniikissa" jos esim. olisin jo yli 30 viikolla.

Anteeksi avautuminen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän