Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu perheenisä etsii seuraa eroottisissa merkeissä...

Vierailija
18.09.2010 |

Tuo viesti tuli mulle äsken eräässä suositussa nettideittipalvelussa. "37-vuotias, 2 lasta, pk-seutu, koulutukselta insinööri AMK." Ehkä juuri sinun miehesi? Itse etsin seuraa tositarkoituksella, olen lapseton sinkku. Oma profiilini on tosi asiallinen mut silti suurin osa miesten lähettämistä viesteistä on seksiviestejä tai tulee ukkomiehiltä, joten taidan tästä poistaa profiilini...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä tosiaan poistaa se profiili.

Vierailija
2/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli profiiili yhdellä sivustolla ja profiilissani luki aivan selvästi, että en etsi seksisuhdetta tau fuckbuddyta vaan oikeata seurustelusuhdetta.

ensimmäiselle ehdottelijalle jaksoin vielä vastata, että taitaa olla lukutaidossa vikaa, sitten ne jasanut enään vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kakkonen veti herneen nenuun?

Vierailija
4/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se TOSITARKOITUS etenee?

tv 2

Vierailija
5/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mies se on. Mun mielestä netissä pitää, yhtälailla kun irl, kunnioittaa toisen toiveita ja jos nainen etsii pitkäaikaista suhdetta on tosi törppöä ehdotella 'pikku hauskanpitoa'. Yök.

Pisteet ap sille että etsit netissä seuraa, jotem jätä tuollaiset idiootit omaan arvoonsa.

Vierailija
6/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se TOSITARKOITUS etenee?

tv 2

Vierailija
7/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etene mihinkään ukkomiehen kanssa.

Vierailija
8/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sinulle ei ilmeisesti kukaan vastaa haluamallasi TOSITARKOITUKSELLA. Siksi minua kiinnostaa mitä se TOSITARKOITUS on.

Ukkomiehet eivät siis kelpaa, eivätkä seksistä kiinnostuneet. Nämä kaksi kriteeriäsi karsivatkin oletettavasti 99,99% kaikista miehistä.

Vierailija
9/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin naimisissa ja samoin oli miehenikin. Nykyään olemme myös naimisissa mutta toistemme kanssa. eli eise että toinen on varattu ole este vaan hidaste.

Vierailija
10/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin naimisissa ja samoin oli miehenikin. Nykyään olemme myös naimisissa mutta toistemme kanssa. eli eise että toinen on varattu ole este vaan hidaste.

eikä päästä miehiään baariin tänään. Ties mitä siellä on vaanimassa.

Vierailija
11/11 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sinulle ei ilmeisesti kukaan vastaa haluamallasi TOSITARKOITUKSELLA. Siksi minua kiinnostaa mitä se TOSITARKOITUS on.

Ukkomiehet eivät siis kelpaa, eivätkä seksistä kiinnostuneet. Nämä kaksi kriteeriäsi karsivatkin oletettavasti 99,99% kaikista miehistä.

Seksiviestit ovat olleet rivoja ehdotuksia peniskuvineen, joten keskustelu, jota jossain määrin odottaisin tutustumisen alussa, on mahdottomuus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä