Miten saan ripsivärit putsattua???
En tajua mikse ne lähde???
Olen kokeillut jos jonkinlaista silmämeikinpoistoainetta,mutta aina vaan ripset jäävät tönkköisiksi ja silmät sattuu, kun koitan niitä hankaamalla hangata.
Kommentit (4)
En ole poistoaineita käyttänyt vuosiin kun äitini vinkkasi mulle tämän. Mulla on vessan hyllyllä erikseen pieni pullo oliiviöljyä josta laitan vähän pumpuliin ja ah, meikit lähtee.
Olehyvä. :)
sitten reilu spruuttaus perusvoidetta ja pyyhit käsillä ripsiä. Lopuksi huuhtelu lämpimällä ja kylä lähtee! Mulla siis vesiliukoisia ripsareita, en tiedä tehoaako vedenkestäviin.
on aina toiminut garnierin sensitive silmämeikinpoistoaine. Ihan lähtee kalleimmat ja pitävimmät Rubensteinitkin.
Toinen hyvä on Maybellinen 2in1 silmämeikinpoistoaine. Siinä on sellaista sinistä mukana ja pitää aina ravistaa sekaisin. En vaan siitä tykkää, kun jättää vähän öljyiseksi, mutta ripsarit kyllä lähtee hyvin.
Ehkä sulla on ollut vaan sellaista poistoainetta, jotka on tarkoitettu vesiliukoisen silmämeikin poistoon?
estee lauderin double wear zero smudge ripsiväriä (n 25 e). Sillä saa hyvät ripset ja lähtee veteen kostutetulla pumpulilla painelemalla. En ikinä enää palaa muihin ripsareihn. Joskus lankean johonkin mainokseen ja ostan muuta, mutta kun se ripsivärin poistaminen on sitten niin paljon hankalampaa, palaan aina tähän lauderiin.