Mitä näistä asioista miehesi tekee? Valitse:
-tulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä
-laittaa töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa
-ostaa pieniä yllätyksiä esim. kukkia, suklaata
-pyytää sinua treffeille esim. leffaan tai syömään
-ehdottaa yhteisiä matkoja
-tekee usein aloitteita seksiin
-antaa sinulle suuseksiä ilman että joudut pyytämään
-kehuu ulkonäköäsi ja vaatteitasi
-tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille
-kietoo kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan
-keittää sinulle aamulla kahvia
Kommentit (65)
-tulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä KYLLÄ
-laittaa töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa JOSKUS
-ostaa pieniä yllätyksiä esim. kukkia, suklaata -pyytää sinua treffeille esim. leffaan tai syömään HARVOIN
-ehdottaa yhteisiä matkoja HARVOIN
-tekee usein aloitteita seksiin (LIIAN) USEIN
-antaa sinulle suuseksiä ilman että joudut pyytämään AINA
-kehuu ulkonäköäsi ja vaatteitasi PÄIVITTÄIN
-tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille LIIAN HARVOIN
-kietoo kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan USEIN
EN JUO KAHVIA, MUTTA TEEVEDEN LAITTAA JOKA ARKIAAMU KIEHUMAAN
ulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä
KYLLÄ
EI
HYVIN HARVOIN
EI JUURIKAAN
EI JUURIKAAN
KYLLÄ
KYLLÄ
JOSKUS
HARVEMMIN NÄITÄ KAIKKIA
KYLLÄ
KYLLÄ
-tulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä: halaa/pussaa useasti päivässä, mutta tulee ennen minua töistä, niin hieman eri tilanteessa siis
-soittelee ilman mitään asiaa
muuten en saa orgasmia ja se käy sen itsetunnon päälle.
Ei halaa töistä tullessaan, muuten kyllä.
Soittelee ja tekstailee töistä vain, kun on asiaa (molemmilla kiireinen työ.)
Kukkia ja muita lahjoja tuo vain juhlapäivinä.
Todella harvoin järkkäilee treffejä, enemmän ne on yhteisiä juttuja.
Mä järkkään meillä kaikki matkat.
Mies tekee aina aloitteen seksiin.
Antaa suuseksiä, jos haluan.
Kehuu ulkonäköäni aina jos ollaan lähdössä jonnekin tms.
Ruokaa tekee usein, kattaa myös pöydän ja siivoaa sen ja keittiön ruokailun jälkeen.
Ei nukuta samassa sängyssä.
En juo kahvia eikä mieskään juo juurikaan kotona aamuisin. Mä lähden huomattamasti aikaisemmin kuin mies.
Mulla on hyvä mies, joka yrittää kaikkensa. Mielikuvitusta hänellä ei ole, eli yllätykset ja matkat yms. ovat hänelle mahdottomia. Arki toimii kuitenkin hyvin ja siitä olen tyytyväinen.
-tulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä -laittaa töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa -ostaa pieniä yllätyksiä esim. kukkia, suklaata -pyytää sinua treffeille esim. leffaan tai syömään -ehdottaa yhteisiä matkoja -tekee usein aloitteita seksiin -antaa sinulle suuseksiä ilman että joudut pyytämään -kehuu ulkonäköäsi ja vaatteitasi -tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille -kietoo kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan -keittää sinulle aamulla kahvia
Ollaan oltu naimisissa 6 vuotta, lapsia on kaksi, ja alusta asti tuolta listalta on toteutunut kaksi asiaa:
- laittaa ruokaa jne., koska haluaa itse syödä. Jos hänellä ei ole nälkä, hän ei laita ruokaa.
- keittää aamukahvit, mutta vain koska sattuu itse juomaan sitä. Jos ei joisi, ei keittäisi.
Mies ei todellakan tee yhtään mitään vain ilahduttaakseen minua tai ketään muutakaan. Ei ole koskaan tehnyt, vaikka silloin suhteen alussa joitakin asioita erehdyin luulemaan sellaisiksi - jälkikäteen olen tajunnut, että omaa napaansahan tuo silloinkin tuijotti. No, ex tästäkin on tulossa.
-tulee halaamaan/pussaamaan sinua kun saapuu töistä -laittaa töistä kivoja tekstareita ja soittelee ilman mitään asiaa -ostaa pieniä yllätyksiä esim. kukkia, suklaata -pyytää sinua treffeille esim. leffaan tai syömään -ehdottaa yhteisiä matkoja -tekee usein aloitteita seksiin -antaa sinulle suuseksiä ilman että joudut pyytämään -kehuu ulkonäköäsi ja vaatteitasi -tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille -kietoo kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan -keittää sinulle aamulla kahvia
V--tu te ämmät ootte kun jotaa s---anan kuninkaallisia. Siis miettikää nyt vähän. Milloin viimeksi olet tehnyt pienintäkään elettä miehesi hyväksi. Milloin sinä olet antanut periksi tai halunnut yllättää miestäsi positiivisesti. Kyllä mua vaan ihmetyttää että naisen pitäisi olla jatkuvasti jollain jalustalla ja miehen pitäisi vielä hoitaa vaimon arkikin.
Täällä te kilpailette sillä kuka saa eniten maata vaan sohvalla. Laittakaas listaa että kuka on edes kerran tehnyt miehelle eväät töihin, metsälle tai harrastukseen? Kuka on edes kerran pessyt miehen auton, tai edes pesettänyt? Kuka on pyyteettömästi ottanut suihin useamman yhdessäolovuoden jälkeen?
On tää vaan kummaa kun miehen pitää olla se emäntä ja pitopalvelu sekä palvelija sen lisäksi että hoitaa tonttinsa, kalustonsa..
Tässä satavuotisessa tasa-arvoistamisessa on vaan se vika ettei kukaan pysähtynyt missään vaiheessa ajattelemaan että miten pitkälle mennään.
Loputon vaatimuslista saa vaan aikaan sen ettei enää ansaitse kunnioitusta. No, looginen jatkohan on se että nainen heittäytyy uhriksi ja dramatisoi. Jospa koettaisi olla se tasapuolinen kumppani? Mitä jos jatkuvan vaatimisen sijasta joskus miellyttäisi?
-ehdottaa yhteisiä matkoja -tekee usein aloitteita seksiin -antaa sinulle suuseksiä ilman että joudut pyytämään -tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään ja ruuan valmiiksi lautasille -keittää sinulle aamulla kahvia
No ämmäthän täällä kirjoittaa eikä mitkään miehet. Jos olet mies, niin vetaise oma lista tänne.
Meillä tasa-arvo on mennyt siihen, että minä naisena hommailen miehenkin juttuja, vaihtelen autoon renkaat, tsekkailen öljyt yms., auon viemärit jos huonosti vetää jne. Mutta arvaas kuule peseekö mies edelleenkään niitä omia paskakalsareita tai huolehtiiko, että jääkaapissa on muutakin kuin valot ja perjantai-illan kaljat.
Ja on saanut miellyttämistä minun mies, kun kuvittelin että mitä enemmän tekee toisen edestä asioita, sitä joskus saa takaisin jotain. Turha luulo, anna pikkusormi ja mies vie kaiken, vielä "tuhkatkin pesästä"...
En jaksa vaatia enää, eikä kyllä kiinnosta miellyttääkään yksipuolisesti. Nytkin se karvaperse makaa tuolla sohvalla turpa pitkällä, kun ei yksin saakaan osoittaa kaapinpaikkaa eikä muija jaksa enää passata!!!
V--tu te ämmät ootte kun jotaa s---anan kuninkaallisia. Siis miettikää nyt vähän. Milloin viimeksi olet tehnyt pienintäkään elettä miehesi hyväksi. Milloin sinä olet antanut periksi tai halunnut yllättää miestäsi positiivisesti. Kyllä mua vaan ihmetyttää että naisen pitäisi olla jatkuvasti jollain jalustalla ja miehen pitäisi vielä hoitaa vaimon arkikin. Täällä te kilpailette sillä kuka saa eniten maata vaan sohvalla. Laittakaas listaa että kuka on edes kerran tehnyt miehelle eväät töihin, metsälle tai harrastukseen? Kuka on edes kerran pessyt miehen auton, tai edes pesettänyt? Kuka on pyyteettömästi ottanut suihin useamman yhdessäolovuoden jälkeen? On tää vaan kummaa kun miehen pitää olla se emäntä ja pitopalvelu sekä palvelija sen lisäksi että hoitaa tonttinsa, kalustonsa.. Tässä satavuotisessa tasa-arvoistamisessa on vaan se vika ettei kukaan pysähtynyt missään vaiheessa ajattelemaan että miten pitkälle mennään. Loputon vaatimuslista saa vaan aikaan sen ettei enää ansaitse kunnioitusta. No, looginen jatkohan on se että nainen heittäytyy uhriksi ja dramatisoi. Jospa koettaisi olla se tasapuolinen kumppani? Mitä jos jatkuvan vaatimisen sijasta joskus miellyttäisi?
Keittää aamulla kahvia.Hakee aamupostin ja ajaa autolla kauppaan ,jos hartaasti pyytää. Laittaa kylläkin hyvää ruokaa, se on tärkeetä.
Ruuan laittaa lautasille vain lapsille ja tätä tapahtuu vain silloin tällöin viikonloppuisin:
Oikeasti meillä menee erinomaisen hyvin. Yök, mä inhoisin tuollaista lääppimistä ja halailua. Edustan suoran toiminnan koulukuntaa. Nuolemisesta viis, kun jalkojenvälissä on miehellä kunnollisen kokoiset vehkeet. :)
-kehuu ulkonäköäsi
-tekee ruokaa, kattaa astiat pöytään
Nuo edellämainitut tekee pyytämättä. Minä olen se joka ostelee pieniä yllätyksiä (itselleni ja miehelle) ja pyydän "treffeille".
V--tu te ämmät ootte kun jotaa s---anan kuninkaallisia. Siis miettikää nyt vähän. Milloin viimeksi olet tehnyt pienintäkään elettä miehesi hyväksi. Milloin sinä olet antanut periksi tai halunnut yllättää miestäsi positiivisesti. Kyllä mua vaan ihmetyttää että naisen pitäisi olla jatkuvasti jollain jalustalla ja miehen pitäisi vielä hoitaa vaimon arkikin.
Täällä te kilpailette sillä kuka saa eniten maata vaan sohvalla. Laittakaas listaa että kuka on edes kerran tehnyt miehelle eväät töihin, metsälle tai harrastukseen? Kuka on edes kerran pessyt miehen auton, tai edes pesettänyt? Kuka on pyyteettömästi ottanut suihin useamman yhdessäolovuoden jälkeen?
On tää vaan kummaa kun miehen pitää olla se emäntä ja pitopalvelu sekä palvelija sen lisäksi että hoitaa tonttinsa, kalustonsa..Tässä satavuotisessa tasa-arvoistamisessa on vaan se vika ettei kukaan pysähtynyt missään vaiheessa ajattelemaan että miten pitkälle mennään.
Loputon vaatimuslista saa vaan aikaan sen ettei enää ansaitse kunnioitusta. No, looginen jatkohan on se että nainen heittäytyy uhriksi ja dramatisoi. Jospa koettaisi olla se tasapuolinen kumppani? Mitä jos jatkuvan vaatimisen sijasta joskus miellyttäisi?
Minä teen noita kaikkia asioita miehelle, mitä apn listassa oli.
Auto muuten pestään pesulassa ja mies saa suuseksiä pyytämättä.
N36 ja avioliittoa takana 6 vuotta
Kaikkea muuta paitsi keittää aamuisin kahvia,minä olen aamuvirkku :)
-tekee USEIN aloitteita seksiin
-tekee ruokaa
-ostaa pieniä yllätyksiä esim. kukkia, suklaata -pyytää sinua treffeille esim. leffaan tai syömään -ehdottaa yhteisiä matkoja
-tekee JOSKUS usein aloitteita seksiin
-kietoo kätensä ympärillesi kun menette nukkumaan - joskus kun saan seksiä
- minä juon teetä ( :