G: suositelka ensikertalaiselle odottajalle hyvää tukiliiviä raskausajalle! :)
Kommentit (9)
äitiysvaatteita kun omat sopivat koko raskauden ajan.
Maha ei painanu eikä tukiliivi olisi vähentänyt arpia koska niitä on paljon matalalta korkealle ja selästä mahan ympäri toiselle puolelle selkää.
Rasvasin vaikka millä monta kertaa päivässä ja välillä keskellä yötäkin kun nahka tuntui kireältä, silti tuli arpia.
ja arpia voi yrittää estää erilaisilla voiteilla esim. Biothermin Biovergetures-voiteella.
t. selkävikainen
koska kaikki eivät lainkaan tarvitse tukiliiviä :)
raskausarpia ehkäisee kun on hvä tukiliivi..
jos on tukiliivi niin tarviiko erikseen äitiyshousuja vai riittäkö tuubit?
Estääkö se nahkaa venymästä kasvavan vatsan tieltä? Kaikille ei myöskään tule raskausarpia, itse en rasvannut enkä tehnyt mitään muutakaan ihmeellistä ja selvisin kahdesta raskaudesta ihan ilman arpia. Jotkut rasvaa ja saa arvet silti, lohduttautuvat sitten, että vielä enemmän olisi tullut rasvaamatta?
raskausarpia ehkäisee kun on hvä tukiliivi.. jos on tukiliivi niin tarviiko erikseen äitiyshousuja vai riittäkö tuubit?
Raskausarpien muodostuminen riippuu yksilön kudosrakenteesta lähinnä. Joillekin tulee, joillekin ei.. Mulle esim. tuli raskausarpia odotusaikana myös ns. löysään mahanahkaan alavatsalle, joka ei ollut piukkakireä missään vaiheessa.. Tukiliivi ei niitä olisi estänyt mitenkään, tuskin estää kellään.
Ja jos sulla on tukiliivi, niin sittenkö sulle mahtuu tavalliset housut jalkaan ettei tarviis äitiyshousuja?? Just just. No se tukiliivihän ei saa vatsaa oikeastaan katoamaan minnekään.. =0)
sulle: "Oonkohan MÄ tyhmä vai sä?"
ajattelin että äitiyshousut tukisi vatsaa ja kun on liivi, niin niitä ei tarvitse.
Hyvin olen tähän asti pärjännyt masutuubeilla ja vyöllä että vanhat housut pysyy jalassa.
Tuen ja raskausarpien ehkäisyn takia sen liivin haluan hommata :)
Mistä tiedät että jos sullekaan ei olisi tullut arpia löysään mahaasi, jos olisit viitsinyt öljytä ihoa ja pitää tukiliiviä?
Jotka naiset haluaa näyttää hyvältä vielä lastensaannin jälkeenkin ;)