ihanaa kun ihmiset suhtautuu vessan mattoihin niin tunteella :D
ihan pikkasen tyhjä elämä, kun pitää kinata onko oikein vai väärin pitää vessassa mattoja. Jokaisella oikeus omaan mielipiteeseen? paitsi av:lla?
Kommentit (15)
Siihen, Viivi Pumpasen tekokynsiin ja...perunamuhennokseen. Yhtä suurta fiilistelyä.
yksi av-mammako täällä päättää kaikkien muidenkin mielipiteet vai miten tää toimii? Kuitenkaan eri mieltä ei mistään voi olla, edes MIELIPIDEasioista.
Vessojen matot ja perunamuusit ovat hyviä esimerkkejä.
tullut ajatelleeksi, että vessan roskikset ja matot olis merkki epähygieenisyydestä ja perheen emännän (!) laiskuudesta, mutta täällä oon sellaiseenkin mielipiteeseen törmännyt. Kiitos av!
niin av-mammat saa heti takajaloilleen.
Menneiden vuosien legendaarisimpia topikkeja on ollut ns, kakkahiutale-ketju.
Emännät kinasivat siitä voiko vessassa pitää hammasharjoja kun siellä leijuu kakkahiutaleita.
Olisi kiva jos joku saisi nostettua sen. taisi olla ensimmäinen kerta kun lirahti housuun niin paljon nauratti.
niin av-mammat saa heti takajaloilleen. Menneiden vuosien legendaarisimpia topikkeja on ollut ns, kakkahiutale-ketju. Emännät kinasivat siitä voiko vessassa pitää hammasharjoja kun siellä leijuu kakkahiutaleita. Olisi kiva jos joku saisi nostettua sen. taisi olla ensimmäinen kerta kun lirahti housuun niin paljon nauratti.
tuon kakkahiutale-jutun. Ei ollut juuri väliä sillä, missä harjaa säilytti, kakkahiutaleita kuitenkin harjoissa oli vaikka säilytti missä.
ihan pikkasen tyhjä elämä, kun pitää kinata onko oikein vai väärin pitää vessassa mattoja. Jokaisella oikeus omaan mielipiteeseen? paitsi av:lla?
Ei mulle ole vielä kukaan sanonut, ettenkö mä saisi ilmaista mielipidettäni. Ihan vapaasti olen niitä täällä ilmaissut. Jos joku on eri mieltä, niin ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. Joihinkin asioihin suhtaudun itsekin raivolla, vaikka vessan matot on mulle yhdentekeviä.
tuon kakkahiutale-jutun. Ei ollut juuri väliä sillä, missä harjaa säilytti, kakkahiutaleita kuitenkin harjoissa oli vaikka säilytti missä.
Miten niiden olemassaolo on todennettu? Eihän se shaisse siellä huussissa leiju vaan haju.
Miten niiden olemassaolo on todennettu? Eihän se shaisse siellä huussissa leiju vaan haju.
niin pakko niiden on todentaa noi hiutaleet jotenkin. Vai oliko sekin vitsi ja mä tosikko :D
itseasiassa kolibakteerien esiintymisestä ja siitä onko sitä hammasharjoissa joita säilytetään wc;ssä. Tuloksena kolibakteereita oli yhtä paljon hammasharjoissa joita säilytettiin tiskipöydällä jne.
Valitettavasti tuohon av;n kakkahiutaleketjuun osallistuneet olivat täysin tosissaan.
Myytinmurtajien kakkahiutale juttu oli itseasiassa kolibakteerien esiintymisestä ja siitä onko sitä hammasharjoissa joita säilytetään wc;ssä. Tuloksena kolibakteereita oli yhtä paljon hammasharjoissa joita säilytettiin tiskipöydällä jne.
Valitettavasti tuohon av;n kakkahiutaleketjuun osallistuneet olivat täysin tosissaan.
Terv. se Myytinmurtajat tähän ketjuun vetänyt. (Mä ainakin ajattelin, että niillä kakkahiutaleilla viitattiin siinä AV:n ketjussa nimenomaan näihin kakkabakteereihin.)
Täällä saadaan sellaisia intohimoja aikaiseksi niin pienistä asioista, että loppujen lopuksi ihmisten asioiden on oltava suht hyvin. Jos kaikki on elämässä perseellään, ei todellakaan jää aikaa miettiä, minkä merkkinen haalari naapurin mukuloilla on.
tuntuu olevan sellainen käsitys, että kaikkien pitää toimia täysin samalla tavalla pyhissä koti- ja perheasioissa:D