Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogiposeeraus?

Vierailija
18.09.2010 |

Oon nyt tässä hiljattain alkanut enemmän lueskella kaikenmoisia blogeja ja jonkinasteista ihmetystä ja ärsytystä aiheuttaa nuo ihmeelliset poseeraukset :/

Eli miks ihmeessa joka helvatan kuvassa pitää olla varpaat sisäänpäin käännettynä? Ja miks ihmeessa ryhti on niin veltto ja huono kun leuan täytyy olla rintojen välissä??

Esimerkkinä Nelliinan vaatehuoneen Niina...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jalkaterien kääntäminen sisäänpäin kai yrittää viestiä sellaista söpöyttä ja lapsenomaisuutta. Japanilaisissa katumuotikuvissa sitä myös näkee paljon.

Vierailija
2/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsella esim. Olivian muotikuvia, kun ne samat, ärsyttävät, kuluneet poseeraukset vituttavat. Ne on niin hohhoijaa. Samoin ne huultentörötysilmeet. En kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiikohan tuo haku??

Vierailija
4/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joku muukin on kiinnittänyt huomiota asiaan...

asiaan ei voi olla kiinnittämättä huomiota jos on toimivat silmät.

Vierailija
5/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aattelin että oon missannut jonkun ihan perusasian tässä blogimaailmassa...

T: ap

Vierailija
6/6 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aattelin että oon missannut jonkun ihan perusasian tässä blogimaailmassa...

T: ap

olis kiva tietää, pitävätkö nuo blogaajat itse omia poseerauksiaan esteettisinä ja omaperäisinä, vai onko se juttu nimenomaan se, että tuollainen poseeraaminen kuuluu siihen skeneen.

Onhan kaikenlaisissa taiteissa (ja viihteessä) tietynlaisia konventioita. Joissain osa-alueissa niistä on olemassa hirveän selvä säännöstö (vaikkapa Japanin no-teatteri tai vaikka erilaiset intialaiset tanssit), joillain osa-alueilla vain "kuuluu asiaan" tehdä asiat aina samalla tavalla: amerikkalaisissa sarjoissa/elokuvissa synnytys alkaa aina sillä, että lapsivesi menee, tai sitten synnyttävä äiti tietää heti ensi supistuksesta, että nyt se tulee, HETI!, paholaismainen murhaaja ei koskaan kuole ekalla kerralla jne. Muotimaailmassa nämä konventiot liittyvät sitten poseeraamiseen. Aina keksitään joku uusi juttu, jota kaikkien pitää matkia, kunnes keksitään taas uusi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan