Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö huolestua 4v laspsesta, kun kotona on syrjäänvetäytyvä?

Vierailija
17.09.2010 |

Päiväkodissa on kuulemma todella suosittua ja kysyttyä seuraa, on hyvä leikin rakentaja ja kaikkien kaveri. Kotona ei leiki 1,5v vanhemman sisaruksensa kanssa juurikaan vaan mielummin katselee kirjoja tai leikkii omiaan. Ei tahdo leikkiä sisaruksen kanssa, joka hänestä aina määrää. Vanhempi lapsi on kiletämättä todella voimakastahtoinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloissaan. Lueskelee, piirtelee, leikkii, uleensä omassa huoneessaan rauhassa. Koulussa taas on suosittu ja sosiaalinen.

Vierailija
2/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hänen tarvitse syrjäänvetäytyvä olla jos ei halua leikkiä voimakastahtoisen sisaruksensa kanssa. Hyvähän se on että keksii itse leikkejä ja viihtyy yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hänen tarvitse syrjäänvetäytyvä olla jos ei halua leikkiä voimakastahtoisen sisaruksensa kanssa. Hyvähän se on että keksii itse leikkejä ja viihtyy yksinkin.

Minä kaipaisin aikaa olla koko perheen kanssa tai hetken hänen kanssaan kahden, mutta mieluiten lapsi on ihan vain omissa oloissaan.

Vierailija
4/4 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pk:ssa menee noin hyvin niin en ymmärrä mitä ihmeellistä nyt tuossa on. Pk:ssa on kova meteli ja hälinä, varmaan siksikin haluaa olla rauhassa kun on kotona.

Mutta vastatkoon viisaammat sitten.