Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopista

Vierailija
17.09.2010 |

Piti mennä sinne käymään huomenna ja ehkä lähteä yhdessä kaupungille kaupoille.

Tänään oli soittanut miehelleni, että teidän pitäis huomenna pestä hälle pyykkiä ja siivota ja sitten sinne kapungille.

ARGHH! Anopilla tosi pikkuinen asunto, meidän perhe kun sinne menee, kukaan ei mahdu liikkumaan ja nyt siellä pitäisi viettää aikaa tuntikaupalla, yleensä on oltu max 2h juuri tilan takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun anoppi ei siivoa itse?

Mä en siivois. Ei mun anoppi siivoa meillä enkä sitä edes odota. Sama oman äidin kohdalla.

Vierailija
2/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas pitää siivota megatarkkaan ennen anopin tuloa, tai hän alkaa siivoamaan... Mikä sinällään on ihan kilttiä, mut jos itse on just siivonnu, eikä jälki kelpaa vieraalle, niin silloin tulee ärsytys... Ja muutenkin - tää on meidän koti, me täällä eletään, ei hän. Eikä me missään sikolätissä asuta, mut pientä kaaosta esiintyy. Ja hiekkaa eteisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun anoppi ei siivoa itse? Mä en siivois. Ei mun anoppi siivoa meillä enkä sitä edes odota. Sama oman äidin kohdalla.

Ennen on jaksanut, nyt yht´äkkiä ei kuulema jaksakaan, oli kesällä leikkauksessa ja nyt saanut sädehoitoja.

Itse minunkin on pyykit pestävä, vaikka mitä olis.

Vierailija
4/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulevat lapsesi puolisot ovat sinua kohtaan ystävällisempiä.

Vierailija
5/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa pyykit teile niin ei tarvitse olla niin kauan.

Vierailija
6/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun anoppi ei siivoa itse? Mä en siivois. Ei mun anoppi siivoa meillä enkä sitä edes odota. Sama oman äidin kohdalla.

Ennen on jaksanut, nyt yht´äkkiä ei kuulema jaksakaan, oli kesällä leikkauksessa ja nyt saanut sädehoitoja. Itse minunkin on pyykit pestävä, vaikka mitä olis.

Luulin ensimmäisen viestin perusteella, että anoppi vaan huvikseen vaatii, mutta syy selvisi: sädehoito Sinulla ei taida olla pienintäkään aavistusta siitä, miten rankat ne hoidot ovat!!! Monet ihmiset saattavat toivoa syöpähoitojen aikana kuolevansa, ettei tarvitsisi enää käydä hoidoissa! Sulla ei siis ois hetki aikaa ja hoitaa anopin pyykit ja pienen siivouksen tuollaisen asian vuoksi. Uskomaton olet!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi