Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilisen rasvaohjelman narsisti-kirurgi

Vierailija
17.09.2010 |

Oli todella kaunis.

Ulosanti oli vain aika tökköä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen oli aivan järkyttävä mouhuaja.

Puskan ylimielinen hymyily joka välissä, kun vastapuoli puhui. Ja siltikään se ukko ei saanut yhtäkään uskottavaa lausetta suustaan, tosin kuin vastapuolen puhujat.

Vierailija
2/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin nikotteleva Puska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika täydellisen tuntuinen ihminen: varakas, kaunis ja älykäs.

Parhaiten perusteleva.

Vierailija
4/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ohjelmat olisi ihan tylsiä jos kaikki vaan rauhallisesti juttelisivat,hyvä kun oli munaa laittaa kunnolla vastaan! Minusta lähinnä ne Pekka Puskan ylimieliset ilmeet oli todella naurettavia

Vierailija
5/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rasvapuolen edustajat olivat vakuttavampia kuitenkin.

Vierailija
6/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli kyöpelinvuorelta karannut ja hirvittävän agressiivisen oloinen. Ei todellakaan uskoisi korkeasti koulutetuksi!

Vierailija
7/36 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta en tiedä, mutta esiintyminen oli aivan karseaa.

Päinvastoin! Meneppä itse suoraan lähetykseen, taitaa puntit pojalla täristä. Esiintyminen oli Sompilla selkeää, aktiivista. Kansaan meni hyvin.

Voita ja kalaa pöytään!

Vierailija
8/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai nyt asiaa saakin puhua.

Vierailija
9/36 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mimmi oli aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä.

Vierailija
10/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyli miten esim. Keski-Euroopassa eletään. Omat asiat tuodaa selkeästi julki.

Juntimpaa on imelästi vittuilla hymyillen ja (huoh, "suomalaisittain") hillitä itsensä sanomatta kuitenkaan yhtään mitään.

Heidän kantojaan sen enempää ruotimatta, Puskan esitys oli todella surkea. Somppi vaikutti 1000 kertaa pätevämmältä.

Vierailija
11/36 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mimmi oli aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä.

Kiroilee asiallisessa keskusteluohjelmassa, esiintyy hyökkäävästi jne. Hänellä oli pointtinsa, mutta esiintyminen oli niin noloa, että itse asiakin kärsi siitä.

Mutta niin kai se menee, että tuollaiset pellet uppoavat kansan syviin riveihin...

Vierailija
12/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin siitä naisesta, toisin kuin Pekka Puskasta, joka on kyllä ylimielinen ja omahyväinen.

Vierailija
13/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täytyy myöntää että Puska oli ikävän ylimielisen oloinen (=todella alakynnessä ja sitä sisältä päin otti päähän..).

Somppi oli tiukasti asiansa takana ja perusteli hienosti. Puska-reppana ei saanut sanottua mitään.

Vierailija
14/36 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli aika alakynnessä.

Vierailija
15/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkiahan se suurimmaksi osaksi onkin. Ihan oikeesti, katso referenssit. Ei se mitään uutta tietoa ollut ainakaan tutkijoille. Toki rasvasta koko prosessi alkaa ja aikaa myöten sitten kalkki astuu kuvioon...

Vierailija
16/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten perusteleva.

kalkkeumaa, josta 3 % on kolesterolia? ;)

Vierailija
17/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli kyöpelinvuorelta karannut ja hirvittävän agressiivisen oloinen. Ei todellakaan uskoisi korkeasti koulutetuksi!

vähiten vakuuttavia olivat valion ukko ja se akka. Vaikka eihän nekään kalaöljyjä ja omega kolmosta (tyydymättömiä) dissanneet, päinvastoin.

Vierailija
18/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä että miltä kanavalta kiitos!!!!

Vierailija
19/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä että miltä kanavalta kiitos!!!!

http://areena.yle.fi/video/1284588

Vierailija
20/36 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen heräämisensä tähän rasva- ja hiilihydraattiasiaan on ehkä kohtuullisen tuore tapaus ja kenties siksi itsehillinnän alla on kovin paljon kiukkua. Vaatii myös rohkeutta nousta nuorena lääkärinä THL:n metusalemia vastaan. Katsokaa vaikkapa mitä Antti Heikkilälle on tehty. Hänhän on käytännössä saanut kylähullun leiman otsaansa ja Sompistakin puhutaan jo tamperelaisena voilääkärinä, ihan kuin kyseessä olisi jonkin sortin noitatohtori.

Itse olen ollut karppi jo vuosia ja olen läpikäynyt saman kiukun siitä, että kansanterveys on hölmöläisten käsissä (vieläpä teollisuuden talutusnuorassa kulkevien hölmöläisten). Ymmärrän siis varsin hyvin miksi Sompin oli vaikea hillitä itseään. Olen silti tyytyväinen siitä, että hänen kanssaan samaa köyttä oli vetämässä varman oloinen vanhempi herra. Tämä herra oli varsin vakuuttava.