Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian raskausoireet voi alkaa?

Vierailija
17.09.2010 |

Miten pian hedelmöittymisen jälkeen raskausoireet on alkanut teillä? Paljon ennen kuukautisten alkamispäivää vai vasta kun kk on myöhässä?

Onko turhaa kuvittelua jos viikkoa ovulaation jälkeen on jo oireita, pahaa oloa ja rinnat arkoina?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosin tiesin että olen raskaana heti alusta asti, sillä tunsin ovulaation varsin selkeästi ja tiesin et nyt tärppäs. Rinnat olivat arat jo viikko oviksesta, ja raskausoireet oli pahimmillaan melkein heti testaamisen jälkeen. Sen jälkeen ne helpottivat nopeasti. Periaatteessahan raskausoireet johtuu istukan erittämistä hormoneista eikä niitä voi olla ennen kuin istukka muodostuu, mut omalla kohdallani oireita kyllä oli.

Vierailija
2/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomaathan, että lämmöt jää ovulaation jälkeen korkealle, jos oletkin raskaana. Että ihan siitä jo voi päätellä olevansa raskaana.

Toisaalta ennen menkkoja on monella rinnat arkana, etovaa oloa ja tekee mieli rasvaista ruokaa. Näin varsinkin jos käytetään hedelmöityshoitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiosta on 7 päivää. Rakasteltiin sitä ennen ja samana päivänä ja sen jälkeen.

Rinnat on arat.

Maha on ripulilla.

Oksettaa mutten ole oksentanut vielä.

Lämpö on 36.6. Kuukautiskierron alussa oli 36.2.

Olo on kuin olisin heikossa hapessa.

Viikko vielä kuukautisiin.

Onko toivoa vai kuvittelenko vaan? Mulla ei ole ollut noita oireita ennen. Paitsi lämpö on ollut aina ylhäällä kierron lopulla ja laskee sitten kun kuukautiset alkaa. Mutta muut oireet on uusia.

t. Hapero

Vierailija
4/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin mietin voiko pahoinvointi tulla jo reilu viikko ovulaatiosta?..tuskin :) Toivotaan kuitenkin.

Vierailija
5/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soluthan vasta jakaantuu.

Vierailija
6/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Hapero

Vierailija
7/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon silti sinulle raskautta:)

Vierailija
8/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän odotella vielä etten testaa liian aikaisin.

t. Hapero

Vierailija
9/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta lasta. Oireet mulle on kaikista tullut heti suunnilleen silloin kun olisi pitänyt kuukautiset alkaa. On ollut rintojen turpoamista ja kuvottavaa oloa.

Nyt tän kolmannen kohdalla on ihan kamalat raskausoireet, aikaisemmin olen päässyt vähemmällä. Ja ihan siis silloin on oireet alkaneet kun olisi pitänyt kuukautisten alkaan.

Vierailija
10/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän odotella vielä etten testaa liian aikaisin. t. Hapero

Vierailija
11/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä ovis+12 päivää!

t. Hapero

Vierailija
12/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 14 pvää.

mutta ehkä ovis+12 päivää! t. Hapero

Vierailija
13/15 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tekee testin ja kun se näyttää negaa, oireetkin häviää! Jos taas oireet jää päälle niin voi tehdä myöhemmin uuden testin.

Vierailija
14/15 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta yhdessä raskaudessani tiesin tulleeni raskaaksi aivan saman tien. Se oli siis henkinen, ei fyysinen, kokemus. Muissakin raskauksissa olen kokenut fyysisiä oireita aina vimeistään kuukautisten odotettuun aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän