Karppaamalla laihduttavat ovat itsekurittomia herkkuperseitä!
Onhan se tietenkin kivaa, kun voi jatkaa herkkujen ja rasvan mässäystä ja hokea karppaavansa. Kun herkkupersehän ei voi tavoistaan luopua!
Sitä vaan ihmettelen, miksi nämä karppaajat rynnivät kuin lahkolaiset joka ainoaan ravintoa käsittelevään ketjuun tuomaan ilosanomaansa julki??
Kommentit (5)
aika moni inhoaa liikkumista ja on armoton herkkuperse, ja karppaamalla voi siitä huolimatta laihtua ;). Ystäväni laihdutti lähes 20Kg tuolla tavoin ja pisteet sitä hänelle. Itse en tosin karppaa, vaikka olishan se kiva saada nuo loputkin pari kiloa pois..
Onhan se tietenkin kivaa, kun voi jatkaa herkkujen ja rasvan mässäystä ja hokea karppaavansa. Kun herkkupersehän ei voi tavoistaan luopua! Sitä vaan ihmettelen, miksi nämä karppaajat rynnivät kuin lahkolaiset joka ainoaan ravintoa käsittelevään ketjuun tuomaan ilosanomaansa julki??
Älykästähän se on itseään kiusata ja kiduttaa, jos helpommallakin pääsee.
Ookko ap. vähän TYHYMÄ? Ei tarvitse vastata, sen näki jo viestistäsi.
Minä olen itsekuriton herkkuperse! En voi sille mitään. Olen vain niin saakelin perso ottamaan lisää kun himo on kova. Olen saamaton luuseri.
Kun minulla vihdoin joku toimii, paino laskee, enkä tunne makean himoa, haluan kertoa siitä muillekin. En pitää tätä suurena salaisuutena. Toivon että joku muukin löytäisi tästä ratkaisun, ennenkuin tukehtuu läskeihinsä.
Ruokavalioni ei ole mielestäni vihasi arvoinen. Olen vain jättänyt hiilareita vähemmälle. Toivottavasti sä löydät joskus tien pois turhasta raivoamisesta. Tsemppiä!
Ja vaikka karppaajat voivat syödä rasvaa, juustoja ym. muuta hyväää, eivät he syö sokeria eivätkä viljaa. Eli kun perinteisesti herkuilla tarkoitetaan makeita herkkuja, eivät ne kuulu karppaajan elämään. Mä sanoisin, että harva pystyy siihen :)
Miksi kärsiä ja kitua kun voi syödä hyvin, voida hyvin ja laihtua! Karppaus on ravitsemustyyli, varmaan siksi karppaajat osallistuvat ravitsemusta käsitteleviin ketjuihin.