Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä HALVASTA lomasta jossain muualla kuin suomessa!

Vierailija
31.05.2008 |

Mikä olisi halpa matkakohde matkakustannusten ja asumis yms. kustannusten suhteen?

Tekisi kovasti mieli lähteä kesälomalla jonekkin päin maailmaa lomalle, mutta mihin pääsisi matkustamaan ja voisi asua halvoilla kustannuksilla?

Antakaahan vinkkejä!

Ei olla matkustettu ennen missään muualla kuin suomessa ja norjassa!

Kiitos asiallisista vinkeistä:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisissä maissa äkkilähdöt myydään edullisemmin kuin Suomessa ja matka Tallinnaan tai Ruotsiin ei kansipaikoin maksa paljoakaan.

Vierailija
2/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumat piste com

sieltä äkkilähtö parilla sadalla (hintaan hotellit, lennot ja aamiaiset)

sillä hinnalla ei yövy suomessa kuin pari yötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hengen viikon matka 780e, sis. aamupalan ja neljän tähden hotelli.

Vierailija
4/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kunnon hiekkaranta ja siistiä muutenkin. Onhan siellä hinnat noussu viime vuosina, mut silti halvempaa ku täällä ja matkoja saa edullisesti.

Vierailija
5/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein perinteistä rantalomaa kaipaa shoppailuineen ja ravintoloineen.

Onko sulla mitään väliä hotellin tasosta?

Minä haluaisin lähteä vielä kohtuu edulliseen Bulgariaan, mutta äsh kun ei aikataulut natsaa. Olisi päässyt halvimmillaan jokerimatkalla 195€ nassu. Ja alle kolmensadan äkkilähtöjä oli, jossa kolmen tähden tai parempi hotelli. Tietysti ne äkkilähtöjenkin hinnat nousevat, kun heinäkuu, tuo lomakuukausi koittaa...

Vierailija
6/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kummassakin, heinäkuussa olin turkissa, kiva paikka ensikertalaiselle. Bulgaria on tänä päivänä kyllä halvempi.

JOs miehen kanssa kaksin, niin sitten äkkilähdöllä, mutta jos perhe on mukana niin ei äkkilähtöä varmaan kannata ottaa kun sitten saa jonkin2 tähden hotellin. Perheen kanssa se hotellitaso on mielestäni oltava 4tähteä, uimaaltoineen.

Vierailija
7/7 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kummassakin, heinäkuussa olin turkissa, kiva paikka ensikertalaiselle. Bulgaria on tänä päivänä kyllä halvempi.

JOs miehen kanssa kaksin, niin sitten äkkilähdöllä, mutta jos perhe on mukana niin ei äkkilähtöä varmaan kannata ottaa kun sitten saa jonkin2 tähden hotellin. Perheen kanssa se hotellitaso on mielestäni oltava 4tähteä, uimaaltoineen.