Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku katsonut kotimaisen elokuvan Hymypoika?

Vierailija
16.09.2010 |

Se tulee lauantaina telkkarista ja olen kahdestaan kotona 13-vuotiaan tytön kanssa ja voisimme katsoa jonkun elokuvan. Ko. elokuvan ikäraja on 15v. enkä itse ole sitä nähnyt, mutta tiedän sen käsittelevän seksiä. Onko se liian raju 13-vuotiaalle katsottavaksi?

Luulen, että on (ainakin sen perusteella mitä tietoa löysin netistä), mutta onko joku toista mieltä? Antaisitko oman alle 15-vuotiaan katsoa kys. elokuvan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
2/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kattonu sen josjus 5-6 vuotta sitten mutta muistan vieläkin että oli aika raju.

eikä se vain käsittele seksiä vaan siinä on sitä ja aika sairasta.

ei missään nimessä 13 vuotiaalle sopivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kattonu sen josjus 5-6 vuotta sitten mutta muistan vieläkin että oli aika raju. eikä se vain käsittele seksiä vaan siinä on sitä ja aika sairasta. ei missään nimessä 13 vuotiaalle sopivaa

Keksittävä jotakin muuta sitten. Harvakseltaan on tilaisuutta istua neidin kanssa kahdestaan...

ap

Vierailija
4/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää vuokraa joku leffa ja ostakaa herkkuja ja vaikka pullollinen alkoholitonta siideri.

leffa pyörimään ja herkut käden ulottuville ja siihen vaikka vielä jalkakylvyt kummallekkin.

viettäkää kivaa tyttöjen iltaa =)

Vierailija
5/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää vuokraa joku leffa ja ostakaa herkkuja ja vaikka pullollinen alkoholitonta siideri.

leffa pyörimään ja herkut käden ulottuville ja siihen vaikka vielä jalkakylvyt kummallekkin.

viettäkää kivaa tyttöjen iltaa =)

koska eihän ilman sidukkaa voi olla hauskaa...

Tapansa kullakin.

Vierailija
6/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaita on erinlaisia samoinkuin perheitä. jos susta tuntuu paremmalta niin sanotaan sitten että päärynälimsaa. kelpaako?

Vierailija
7/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaita on erinlaisia samoinkuin perheitä. jos susta tuntuu paremmalta niin sanotaan sitten että päärynälimsaa. kelpaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi