Miten suhtautuisit jos uusi miehesi ehdottaisi lapsesi laittamista yläasteelle sisäoppilaitokseen?
Lapsi on kyllä haastava, mutta oikeasti.. huh huh!
Kommentit (7)
Käskin miehen miettiä uudelleen, sillä edes koulun painotus ei käy yksiin lapsen kiinnostuksen kohteiden kanssa. Käskin miettiä tarkemmin puheitaan, ja mies sanoikin sitten että olen oikeassa, miksi kukaan hylkäisi teininsä sisäoppilaitokseen..
Kaikenlaisia sammakoita! Ollaan välillä ihan puhki tämän lapsen kanssa, mutta seuraavaksi voisikin sitten ehdottaa huostaanottoa! Melkein sama juttu!
ap
jos mies olisi lapseni isäpuoli, niin suhde loppuisi samana iltana. En voisi kuvitellakaan eläväni ihmisen kanssa, joka ei hyväksyisi poikaani.
onko miehesi itse käynyt kyseistä koulu? jos on ja on ptänyt siitä niin ehkä siinä yksi syy ehdotukselle. ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta,mun mies on itse käynyt ylä-asteen sisäoppilaitoksessa.
ja aika paljon löytyy kanta ja päijät hämeestä nuoria ja aikuisia jotka on käyneet ylä-asteensa Anna Tapiossa.
ei se mitenkään hylätty teini ole, ihan tavallisen perheen ihan tavallinen tyttö, keskiasrvo jossain 8.7 tienoilla. Halusi sinne itse, koska pitää kotitaloustöistä.
Eikä ne ota sinne mitään ongelmanuoria.
Naapurini valitti, että juristityttärellään on hirveän vaikeaa, kun kukaan mies ei hyväksy hänen poikiaan. Yksikin lääkärimies oli ehdottanut, että lapset menisi lastenkotiin. Sen tietää, että nuo suhteet on loppuneet nopeasti. No, eipä nuo miehet niin väärässä olleet. Sattui nämä nuoret miehet olemaan kerran tuossa mummolassa ja huutelivat mulle pihalta kaikkea ämmästä huoraan. Ikinä en ollut poikia ennen nähnyt ja tein rauhassa pihatöitä. Oli eka kerta, kun kohtasin mokomaa käytöstä. Ikää jotain 9 ja 11.
Se miksi mainitsin ammatteja liittyy siihen, että kyse on ns. menestyvistä ihmisistä eikä mistään perinteisistä luusereista.
Koska sen olisi pakko olla vitsi. Mun lapset on mun kanssa.