Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheestä, jossa isä osallistuu vanhempainiltaan, äiti ei?

Vierailija
16.09.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa sillä aikaa muita lapsia kotona.

Vierailija
2/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa koulussa kaksi lasta, olen kotiäiti. jos saamme taaperolle lapsen vahdin, niin minä menen toisen lapsen luokkaan ja mies toisen. Jos emme saa, niin mies sitten menee vain toisen lapsen luokkaan, eihän siinä muutakaan voi. Joskus on ollut pienempiäkin mukana, riippuu niin opettajasta voiko ottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitähän voi olla vaikka mitä:

- äiti vuorotyössä

- äiti ujo ja isä taa sosiaalinen

- kotona paljon hommaa, jota isä ei osaa/halua tehdä, vaan lähtee mieluummin vanhempainiltaan

- äiti karsastaa jotakuta, joka osallistuu sinne vanhempainiltaan

- äiti on luvannut auttaa lasta läksyissä

- äitillä on pää kipeä/jalka kipeä/alkava flunssa

MIKSI ihmeessä tuolle pitäisi olla erillinen perustelu?

Vierailija
4/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, sama kumpi siellä on. Onneksi meidän koululla on järjestetty myös lastenhoito siksi ajaksi.

Vierailija
5/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelen, että isä kiinnostuneempi tai äiti vauvan takia haluaa olla kotona tai äiti töissä/muuta ennalta sovittua menoa, äiti sosiaalisesti estynyt.

En ihmettele asiaa mitenkään, koska asia ei minua kiinnosta. Ovat siinä perheessä omista syistään päättäneet, että isä menee.

Vierailija
6/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös isäkin ole ihan yhtä vanhempi kuin äitikin?

Pääasia, että siellä on jompikumpi.

Vierailija
7/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastaa jotakin joka siellä on??? Mistä sä ton keksit? Oikeastiko joku koululla oleva henkilö saattaisi estää sua menemästä vanh.iltaan?

Syitähän voi olla vaikka mitä: - äiti vuorotyössä - äiti ujo ja isä taa sosiaalinen - kotona paljon hommaa, jota isä ei osaa/halua tehdä, vaan lähtee mieluummin vanhempainiltaan - äiti karsastaa jotakuta, joka osallistuu sinne vanhempainiltaan - äiti on luvannut auttaa lasta läksyissä - äitillä on pää kipeä/jalka kipeä/alkava flunssa MIKSI ihmeessä tuolle pitäisi olla erillinen perustelu?

Vierailija
8/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään erityistä, ei kai siellä nyt molempia vanhempia tarvita? Sehän on vanhempainiltä eikä äitien ilta, vai?

Vierailija
9/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö jotain?

no sen verran voin sanoa, että eihän siellä kyllä ainakaan kahta tarvita.

Vierailija
10/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastaa jotakin joka siellä on??? Mistä sä ton keksit? Oikeastiko joku koululla oleva henkilö saattaisi estää sua menemästä vanh.iltaan?

Syitähän voi olla vaikka mitä: - äiti vuorotyössä - äiti ujo ja isä taa sosiaalinen - kotona paljon hommaa, jota isä ei osaa/halua tehdä, vaan lähtee mieluummin vanhempainiltaan - äiti karsastaa jotakuta, joka osallistuu sinne vanhempainiltaan - äiti on luvannut auttaa lasta läksyissä - äitillä on pää kipeä/jalka kipeä/alkava flunssa MIKSI ihmeessä tuolle pitäisi olla erillinen perustelu?

nyt sitä paitsi puhuttiin tilaisuudesta, johon voi AIVAN YHTÄ HYVIN mennä kumpi vanhempi tahansa. Joten voisin kuvitella, että jos joku tietää, että tilaisuus menee taas jonkun ikävän Kontrollikuningattaren yksinpuheluksi Nico-Petterinsä erinomaisuudesta, voi kysyä, josko mies menisi tällä kertaa, kun "mulla ois tässä nää pyykit silitettävänä..."

Ei sen syyn tarvitse siis olla kummoinen.

PS: itse olen ollut joka vuosi vanhempainilloissa lukuunottamatta yhtä kertaa, jolloin olin iltavuorossa töissä. Kahtena viime vuonna mies on mennyt esikoisen luokkaan, minä kuopuksen.

Vierailija
11/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti ei ole koskaan käynyt vanhempainilloissa vaan äitipuoli ja isä ovat hoitaneet sen.

Vierailija
12/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko isä silloin sairaalloisen ujo ja arka tapaus?

Vierailija
13/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa, jos äiti osallistuu ja isä ei. Eli en mitään. Pääasia, että jompi kumpi.

Vierailija
14/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ajatellut että joku voisi ajatella jotain siitä jos mun mies menee vanhempain iltaan ja mä en. Meillä itseasiassa mies menee aika usein jotta vähän pysyy kärryillä mitä siellä koulussa tapahtuu. Mä olen itse hyvin perillä muutenkin, koska olen kotiäiti ja autan läksyissä ja olen muutenkin enemmän läsnä. Musta se tekee miehelle hyvää mennä sinne vähän kuuntelemaan.

Vierailija
15/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä on mistäkin perheestä ja kenenkin isä tai äiti, jos olen ensimmäistä kertaa vanhempainillassa ja siellä on 25 lapsen vanhempia.

Ekana tulee mieleen että äidillä on iltavuoro töissä.

Paitsi tietysti palstatuomionhan pitäisi olla selvä jo kysymyksenasettelussa: HUONO ÄITI JA LAISKAKIN VIELÄ!

Vierailija
16/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten äitien kanssa, joten mies saa osallistua edes vanhempainiltoihin.

Vierailija
17/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä käy. Lapset ruotsinkielisessä koulussa/tarhassa. Isä osaa ruotsia, minä huonosti.

Vierailija
18/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitä paitsi puhuttiin tilaisuudesta, johon voi AIVAN YHTÄ HYVIN mennä kumpi vanhempi tahansa. Joten voisin kuvitella, että jos joku tietää, että tilaisuus menee taas jonkun ikävän Kontrollikuningattaren yksinpuheluksi Nico-Petterinsä erinomaisuudesta, voi kysyä, josko mies menisi tällä kertaa, kun "mulla ois tässä nää pyykit silitettävänä..."

Ei sen syyn tarvitse siis olla kummoinen.

PS: itse olen ollut joka vuosi vanhempainilloissa lukuunottamatta yhtä kertaa, jolloin olin iltavuorossa töissä. Kahtena viime vuonna mies on mennyt esikoisen luokkaan, minä kuopuksen.

vanhempien joukossa on näitä Kontrollikuningattaria, jotka vievät koko opettajakaartia ja vanhempainiltaa kuin kuoriämpäriä ja joiden ansiosta merkittävimmäksi keskustelunaiheeksi nousee mm. se, miksi lapsille tarjoillaan kuoriperunoita tai miksi 40 oppilaan koulun kielitarjonnassa ei ole latinaa, kun jennajanicalla olisi siihen kiinnostusta.

Vierailija
19/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien varrella on vuoroteltu, välillä minä, välillä mies menee vanhempainiltaan. Usein niin, että toinen on käynyt toisen kouluikäisemme vanhempainilloissa toinen toisen. Valitettavasti välillä kumpikin on ollut estynyt... Näin oli minunkin vielä ollessa mukana työelämässä. Ja molemmilla meillä on myös vanhempainiltoja ihan työnkin puolesta riittänyt.

Nyt olen itse kotiäiti, mutta isä käy nyt vanhempainilloissa. Miksi? Koska en itse enää jaksa.

Vierailija
20/22 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitä paitsi puhuttiin tilaisuudesta, johon voi AIVAN YHTÄ HYVIN mennä kumpi vanhempi tahansa. Joten voisin kuvitella, että jos joku tietää, että tilaisuus menee taas jonkun ikävän Kontrollikuningattaren yksinpuheluksi Nico-Petterinsä erinomaisuudesta, voi kysyä, josko mies menisi tällä kertaa, kun "mulla ois tässä nää pyykit silitettävänä..." Ei sen syyn tarvitse siis olla kummoinen. PS: itse olen ollut joka vuosi vanhempainilloissa lukuunottamatta yhtä kertaa, jolloin olin iltavuorossa töissä. Kahtena viime vuonna mies on mennyt esikoisen luokkaan, minä kuopuksen.

vanhempien joukossa on näitä Kontrollikuningattaria, jotka vievät koko opettajakaartia ja vanhempainiltaa kuin kuoriämpäriä ja joiden ansiosta merkittävimmäksi keskustelunaiheeksi nousee mm. se, miksi lapsille tarjoillaan kuoriperunoita tai miksi 40 oppilaan koulun kielitarjonnassa ei ole latinaa, kun jennajanicalla olisi siihen kiinnostusta.

eli siis edelleenkään en puhu itsestäni.

Tosin meidän NAAPURISSA kyllä eli moinen Kontrollikuningatar, jonka takia en mennyt taloyhtiön kokouksiin... onneksi mokoma muutti pois, mutta oli siis ihan sietämätön tapaus (ja siitä tiedänkin ihmistyypin...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän