Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo oikealla istuva on niin hot!

Vierailija
16.09.2010 |

Hitsi mikä kroppa ja niskalihakset, nam!!!

http://www.iltalehti.fi/leffat/2010091512353346_le.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

´ja vartalon malliin vaikuttaa muukin kuin rasvan määrä ja lihakset. Toisilla rakenteeltaan leveä vyötärö vaikka olis timmi ja lihaksikas. Itse tykkään enemmän sellaisista sirommista lihaksikkaista miehistä en tuollaisista kinkkumaisista...sori jos jotakuta nyt loukkaa :D

hyvä termi tuo kinkkumainen :D

Kuvan mies on ihan ikäisensä näköinen eli olisin arvellut 55 vuotias.

Vierailija
22/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää tätä suomalaista saunapakkomiellettä. En käy koskaan saunassa ja koko instituutio on ihan metsäläinen ja silti sitä pitää väkisin markkinoida ulkomaillekin. Kyllästyttää aina olla täysin suomalaisen stereotypian vastakohta ulkomailla. Ihmiset eivät suorastaan usko että olen suomalainen, koska puhun paljon ja selvästi, en rieku alasti enkä ole mikään "jalo villi" niin kuin pitäisi. En tunne edes ketään miestä, joka olisi tuollainen himosaunoja. Ja asun Suomessa.

Naama ei viehätä, vaikka karskin näköinen onkin. Mutta kuten sanottu, ikäisekseen aika kovassa kunnossa, voisin sanoa että todella kovassa.

Miksi tätä WT-juttua muuten viljellään joka jutussa? En minä noiden kuvien perusteella voi sanoa tuota miestä wtrashiksi.

Ei tosiaan minun tyyppiäni, mutta ei nyt susirumakaan.

Etenkin leijonatatuointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää tätä suomalaista saunapakkomiellettä. En käy koskaan saunassa ja koko instituutio on ihan metsäläinen ja silti sitä pitää väkisin markkinoida ulkomaillekin. Kyllästyttää aina olla täysin suomalaisen stereotypian vastakohta ulkomailla. Ihmiset eivät suorastaan usko että olen suomalainen, koska puhun paljon ja selvästi, en rieku alasti enkä ole mikään "jalo villi" niin kuin pitäisi. En tunne edes ketään miestä, joka olisi tuollainen himosaunoja. Ja asun Suomessa.

Naama ei viehätä, vaikka karskin näköinen onkin. Mutta kuten sanottu, ikäisekseen aika kovassa kunnossa, voisin sanoa että todella kovassa.

Miksi tätä WT-juttua muuten viljellään joka jutussa? En minä noiden kuvien perusteella voi sanoa tuota miestä wtrashiksi.

Ei tosiaan minun tyyppiäni, mutta ei nyt susirumakaan.

Etenkin leijonatatuointi.

Vaikka monet varmaan liittävät kapiaiset juntteihin ja wt-mieheen, niin voin sanoa, että isäni oli kapiainen, ja oli todella kaukana tuollaisesta. Sattui vaan olemaan armeijalla töissä, ei hänen työkavereissaankaan ollut kuin yksi tuollainen militantti-wt.

Tuo mies on vähän ikäistään nuoremman näköinen mielestäni kropaltaan, ei kasvoiltaan. Liian vanha mulle kyllä!

Vierailija
24/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän enemmän keijukaisvartaloisista runoilijapojista. Etenkin balettitanssijoiden vartalot on namuja.

Ei tatuointeja. Kiitos.

Vierailija
25/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa yllätys. On erilaisia miesihanteita.

Kyllä tuo kuvan mies olisi varmasti monen pirkko +40 ihanne.

Vierailija
26/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan ulkopuolella olisi varmaan n. 37-asteinen.

Ja vihaan myös saunassa filmaamista. Sauna on yksityistilaa. Ihan pervoa tehdä siitä joku dokumentti, jota sitten markkinoidaan ulkomaille. Ainoa syy miksi kyseinen dokumentti kiinnostaisi ketään on tirkistelynhalu.

Vierailija
27/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokumenttiosuus myös Heinolan löylynlyöntikisoista viime kesältä, ettei totuus unohtuisi.

Vierailija
28/28 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat pitää tuosta, nuoremmille taas tietysti liian iäkäs.

Saunomisesta pidän, käyn kerran viikossa saunassa. En ole mikään himosaunoja siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi