Ulkoiletteko lasten kanssa sateella?
Jos on huonompi ilma niin menettekö ulos vauvojen kanssa? Olen itse niin mukavuudenhaluinen että olen suosiolla jäänyt kotiin pitämään sadetta..
Kommentit (7)
Mä meen, olen lopen uupunut, ellen saa raitista ilmaa koko päivänä. Sadevaatteet päälle ja nauttimaan muistakin keleistä kuin auringosta ja pilvipoudasta ;)
Lapset nyt 4v ja 2v. Kohta myös vauva, joka sitten uinuu vaunuissa myös sadekeleillä. Meidän lapset riemusta hyppii vesilammikoissa, katselee kastematoja ja ihmettelevät sadepisaroita kasvoilla.
"Myrskyllä" en ole vielä ulos eksynyt, mutta taatusti mennään sitäkin luonnonilmiötä joskus ihailemaan :)
satoi taikka paistoi :)
meillä nyt lapset 4v ja 1v ja eilenkin käytiin ulkona vaikka satoikin. hirmuisella myrskyllä ei toki mennä mutta jos vähän satelee niin saatetaan käydä rattailla lenkilläkin koirien kanssa.
liittyyköhän se että menemme ulos "koiran ilmallakin" kun olen tottunut kuitenkin koiria ulkoiluttamaan millä ilmalla tahansa. en ole sokerista tehty :)
ulkoilin säällä kuin säällä, koska ei nukkunut päiväunia muuten kuin liikkuvissa vaunuissa. Tai nukkui 15min ja sitten loppupäivä kamalaa huutoa.
Nyt kun on 2v, ulkoilemme vähän fiiliksen mukaan. Pienellä tihkulla menemme yleensä ulos, mutta kunnon kaatosateella tai kova tuuli+naamaan vihmoo vettä -säällä emme mene. Pienellä tihkulla on kivempi mennä hetkeksi ulos kuin olla koko päivä sisällä, koska muuten tuo ylienerginen kaveri alkaa suurinpiirtein roikkua kattolampuissa, kun ei ole päässyt ulos juoksemaan.
Mutta kyllä mä mielummin jään sisään jos sataa. Varsinkin syksyllä jos on kylmäkin. Lapset tosin rakastaa vesi-kuravellileikkejä. Yleensä näinä päivinä isommat (3v ja 2*5v) omalla takapihalla ja mä ja vauva seuraillaan sisältä heidän touhuja.
Meistä kukaan ei pidä sateesta. Sisälläkin on kivaa.
Jos olemme ulkona ja alkaa vähitellen sataa (ei kaatosade), niin emme toki rynni vauhdilla sisään kun vaatteet ovat jo valmiiksi päällä.
Rilleihinkin tulee ärsyttäviä pisaroita. : P
T:Ulkomamma Irlannista...
me ei mennä sateella ulos jos ei ole pakko!