Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapselle sisaruksen, mutta en jaksa

Vierailija
16.09.2010 |

Tunnen itseni todella luuseriksi, kun olen niin väsynyt tämän yhdenkin kanssa. Haluaisin, ettei lapseni tarvitsisi olla ainoa lapsi, mutta en usko, että jaksaisin enää toista lasta.

Lapseni on nyt 2 v. ja herättelee edelleen 1-2 kertaa yössä. Päivätkään eivät ole helppoja; yritän samaan aikaan tehdä etätöitä, hoitaa lasta ja kotia. Olen ihan puhki.

Tuntuu niin epäreilulta, että lapsi jää ilman leikkikaveria... eikä lähipiirissä ole muita läheisiä lapsia, jotka voisivat sisaruksen korvata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai yksin kotona oleva lapsi kaipaa leikkitoveria ja kukas muukaan se kaveri on kotona kuin oma äiti. Aivan varmasti haluaa huomiota ja leikkikaveria ym.seuraa jo ton ikänen. Eikun vaan pikkukakkosta duunaamaan.

Vierailija
2/2 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei päiväkotihoito onnistunut. Yritetty on, eroahdistus oli liian suuri (hoitajakin sanoi näin).

Ja isälle omat harrastukset ja työ on liian tärkeitä :(

Sanokaa vaan että jätä se paskiainen. Olen itsekin ajatellut tuota vaihtoehtoa. Mutta yksin minun olisi vielä vaikeampi jaksaa, ja silloin ei olisi taloudellisesti mahdollista olla hoitovapaalla vaan joutuisin laittamaan pikkuisen hoitoon heti äitiysloman jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän