toinen raskaus+maha ei näy,ei tunnu liikkeitä rv 19
tämä on toinen raskaus,nyt viikkoja 18+3. en ole tuntenut vielä mitään liikkeitä,esikoisesta tunsin jo hieman aikaisemmin. maha ei ole kasvanut lähes mitään,ei kyllä huomaa että olen raskaana. esikoisesta joku kysyi noin 16 vk:lla olenko raskaana,vaikka toki maha oli silloin vasta ihan pieni kumpu.
voiko kaikki olla silti normaalisti? eikö toisessa raskaudessa yleisesti maha kasva nopeammin yms?
istukka on nyt edesä,viimeksi takana.
olen myös syönyt välillä tosi vähän raskauden aikana( ei maistunut),voiko siitä ollut olla haittaa tässä vaiheessa? eikö vauva kuitenkin ota omansa?
lähtömittani ovat 160cm ja 47kg,eli olen hoikka joten eikö senkin puolesta mahan kuuluisi näkyä?
rakenneultra on viikon päästä.
Juuri sen etuistukan takia et niitä liikkeitä tunne. Istukka vaimentaa kaiken...
Itselläni sama homma. Liikkeet alkoi tuntua vasta tosi myöhään, siis tyyliin yli puolessa välin. Ja sittenkin niitä ei erotanut normaalista suolitopulputuksesta juuri mitenkään. Ja mullakin siis meneillään toinen raskaus.
Vasta kun vauva on tarpeeksi iso ja liikkeet ja potkut tosi vahvoja, ne alkaa kunnolla tuntumaan.
Nyt mennään rv 34 ja kaikkien oppaiden mukaan liikkeet pitäisi vaimentua, kun tilaa ei juurikaan ole enää liikkua... Nyt ne liikkeet todella tuntuu. Ja erittäin lujaa tuntuukin.