Onko täällä marttoja?
Kommentit (9)
Kuinka kireällä pitää pipon olla että hyväksytään jäseneksi? Pitääkö olla kristitty?
Arvot ja visiot osuudessa näytti olevan perinteiden ja suomalaisuuden arvostus ja suosi suomalaista iskulause. Ei-kristityt tai ulkomaalaisten vaimot eivät siis pääse jäseneksi.
Arvot ja visiot osuudessa näytti olevan perinteiden ja suomalaisuuden arvostus ja suosi suomalaista iskulause. Ei-kristityt tai ulkomaalaisten vaimot eivät siis pääse jäseneksi.
Marttajärjestön arvot
Suomalaisuus ja kansainvälisyys
• Kunnioitamme kotimaata
ja perinteitä.
• Arvostamme kotimaisuutta.
• Hyväksymme ihmisten erilaisuuden.
• Koemme globaalista vastuuntuntoa.
onko ne ihan mummokerhoja vai onko siellä ketään 3-kymppistä?
meillä on marttoja ikähaitarissa 25-70+
Ite oon 41v enkä pidä itseäni mummona.. nuorimmainen lapsenikin on vasta 10kk.
Kanattaa käydä tuolla marttojen sivuilla.
meillä on marttoja ikähaitarissa 25-70+ Ite oon 41v enkä pidä itseäni mummona.. nuorimmainen lapsenikin on vasta 10kk. Kanattaa käydä tuolla marttojen sivuilla.
Yritin jo aiemmin kysellä millaista moraalia, käytöstä ja taustaa odotetaan martalta? Minkänäköinen saa olla että tulee hyväksytyksi ja miten tosiaan jumalattomat pakanat tai karvakäsien akat, otetaanko mukaan?
etusivua niin näät siinä istumassa Wilma Schlitzewskin(Hantta Krause)...
Ja uskon että vaikka olisit vihreä marssilainen joka harrastaa tankotanssia kirkonmenojen aikaan niin otetaan mukaan ja Kunnioitat perhearvoja..mutta kuhan nyt et ole narkkari, tai muuten tuomittu rikollinen.
Olen nuorena tyttönä suorittanut Mini-Martan kotitalousavaimet!!!
Olen siis Mini-Martta! :D