G:vaihtaistiko raamatun aku ankkaan?
Kommentit (7)
Oletteko vieraantuneet omasta Kristinuskostanne?
Toki jokainen päättää itse ja silleen, mutta minustsa Raamatun vertaaminen Aku Ankkaan on suunnilleen sama kuin vertaisi omaa lastaan vaikka kastematoon, vaikka sekin on liioiteltua, koska Aku on fiktiohahmo ja kastemato on sentään oikeasti oleva.
Jeesuksen olemassa olo on todistettu historin kirjoissa. Miksi ette usko siihen, mitä hän sanoi ja opetti?
Jeesus opetti sen totuuden, miten elää onnellisena tässä elämässä ja miten pääseen Isän luo taivaaseen.
opetan lapsiani kunnioittamaan kaikkia uskontoja
Aku Ankan pariin aion palata, kunhan lapset vähän kasvavat. :)
niin että mikä ettei. Olen Aku Ankka-lehden vilpitön ystävä.
Oletteko vieraantuneet omasta Kristinuskostanne?
Toki jokainen päättää itse ja silleen, mutta minustsa Raamatun vertaaminen Aku Ankkaan on suunnilleen sama kuin vertaisi omaa lastaan vaikka kastematoon, vaikka sekin on liioiteltua, koska Aku on fiktiohahmo ja kastemato on sentään oikeasti oleva.
Jeesuksen olemassa olo on todistettu historin kirjoissa. Miksi ette usko siihen, mitä hän sanoi ja opetti?
Jeesus opetti sen totuuden, miten elää onnellisena tässä elämässä ja miten pääseen Isän luo taivaaseen.
mielestä Jeesuksen olemassaoloa ei ole edes todistettu. Kaikki jumalahöpötykset ja muu sonta mitä raamatussa luke niin... joopa joo.
Aku Ankka on sentään viihdettä josta kaikki tajuavat että se on vaan viihdettä.
mutta Raamatun kirjoittaminen pienellä on silti mielestäni suurempi virhe kuin Aku Ankan. Vaikken nyt kielipoliisi tahdo olla, niin itselle Raamattu on pyhä, ja siksi se kirjoitetaan aina isolla:)