Minkänäköinen on saksalainen ihminen sinun mielestäsi? ev
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Amerikassahan suurinpiirtein kaikki eurooppalaiset luokitellaan 'kaukasialaisiksi' ...
Ootkohan eksynyt väärään ketjuun...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:00"]
Pitkiä, hoikkia ja huoliteltuja. Omaan makuun turhankin sliipattuja, saksalaiset ovat todella siistiä ja täsmällistä väkeä.
Työskentelin pari vuotta Saksassa ja jouduin odottamaan saksalaisia paljon enemmän kuin suomalaisia. Projektit venyivät. Minusta saksalainen täsmällisyys on ainakin osaksi myytti. Lisäksi on sanottava, että Saksa on liittotasavalta, jossa on paljon erilaisia ihmisiä. Baijerilainenkin on yleensä ensisijaisesti baijerilainen ja vasta sitten saksalainen.
Saksalaiset ovat tiukkoja muita kohtaan, mutta sallivat itsensä olla myöhässä. Historian pystyy hyvin ymmärtämään, kun kylmyys ja valitus muista kuuluu käytöstapoihin. Huumorintajuttomuus ja se järjetön empatiakyvyttömyys.
Ulkonäkö on yleensä tumma ainakin etelässä. Suomalaisia pidempiä ja pitkäjalkaisia miehiä selvästi enemmän. Hoikkuus on myös tyypillisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin saksalaiset miehet ovat kaikki sen oloisia ja näköisiä, että voin kuvitella heille vaivatta mustat nahkasaappaat ja "salamanatsavermeet" koppalakkia myöten päälle. Muuten ovat pitkiä, kovaäänisiä molottajia, vetävät tupakkaa joka paikassa eivätkä ole maailman ystävällisimpiä. Hyvänä tyyppiesimerkkinä saksan jalkapallomaajoukkueen miehet.
Saksassa käydessä olen kiinnittänyt huomiota myös siihen, että kaiketi kauneuskirurgia ja ylenpalttinen nuoruuden tavoittelu ulkonäön suhteen ei ole vielä levinnyt tavallisen kansan keskuuteen. Ihmiset tuntuvat vanhentuvan ja rupsahtavan ihan rehellisesti. Auringosta ja röökistä nautitaan ja rypyt saavat näkyä.
Jostain syystä tosta tuli mieleen suomalainen.🤔:D
Mielestäni saksalaiset ja suomalaiset ei eroa toisistaan paljoa:D
Saksalaiset naiset on harvoin pyöreäkasvoisia tai persjalkasia...
En tarkoita tätä mitenkään pahalla!
Vierailija kirjoitti:
Itse huomannut aivan saman. Naisilla on siellä usein kulmikkaat ja hyvin vahvat kasvot. Ei mustakaan yhtään huono asia :)
Saksalaiset
Miehet: vaalea tai tummahiuksisia, sinisilmäisiä, pitkiä, rotevia, urheilullisia, jämptejä ja fiksuja.
Naiset: pitkäsäärisiä, hoikkia, sinisilmäisiä, blondeja, jämptejä ja rotevia.
Ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset naiset ja miehet ovat samantyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu on meidän länsinaapurissa;)
Miehet ovat hyvän näköisiä, naiset eivät ja sen tähden suomalaiset naiset ovat saksalaisten miesten mielestä todella hyvän näköisiä. Naiset ovat usein sellaisia vähän näädän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat hyvän näköisiä, naiset eivät ja sen tähden suomalaiset naiset ovat saksalaisten miesten mielestä todella hyvän näköisiä. Naiset ovat usein sellaisia vähän näädän näköisiä.
Saksalaiset miehet pitää suomalaisia naisia persjalkaisina ja pyöreäkasvoisina...
Saksalaiset naiset on todella pitkäsäärisiä, rotevia ja kauniita:)
T: M33
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan, kiitos:)
Kolhot, kirveellä veistetyt piirteet niin naisilla kuin miehilläkin. Ei kovin viehättävä kansa, noin yleistäen. Tunnen paljon saksalaisia, ulkonäköön ja olemukseen vaikuttaa vahvasti mistäpäin maata ovat lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan, kiitos:)
En minä nähnyt siinä tekstissä mitään huonosti kirjoitettua...
Olen itse monesti pohtinut että miltä ne saksalaiset oikein näyttävät koska olen itse puoliksi saksalainen. Itse pidän itseäni ihan suomalaisen näköisenä mutta varsinkin lapsena moni kysyi minulta että oletko jostain ulkomailta. No ehkä silloin 80-luvulla oli niin vähän ulkomaalaisia Suomessa että pienikin erilaisuus erottui. Mutta en tosiaan itse osaa edelleenkään sanoa että millä tavalla näytän erilaiselta.
Mulla tulee saksalaisista naisista mieleen ajelemattomat sääri- ja kainalokarvat. Saksalaiset ovat päivettyneitä ja sporttisia. Aika paljon luomumeininkiä ja sellaista joko vaellusvaate tai hippipukeutumista vapaa-ajalla. Puuttuu se elegantti tyylikkyys mitä esim. italialaisilla ja ranskalaisilla on. Vähän jäykkiä, aika kovaäänisiä, mutta hauskoja ja rentoja kuitenkin pohjimmiltaan.
Saku on saku vaikka sen voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
No nää tunnetuimmat saksalaisethan siitä mieleen tulee...
Hit_ler, Göring, Schumacher
Ensiksimainittu syntyjään ja juuriltaan itävaltalainen.
Ei ole mitään mielikuvia saksalaisista, ihan eurooppalaisen näköisiä monennäköisiä ovat minun silmääni.
Vakavampia ja vähäsanaisempia kuin vaikkapa ranskalaiset.
Minulle on sanottu että minulla on ”german nose” niin oisko ne sitten jonkun mielestä isonenäisiä
Yleisesti ottaen saksalaiset miehet ovat pitempiä ja komeampia kuin vaikka suomalaiset, brittiläiset tai kiinalaiset...
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ovat aika paljon suomalaisen näköisiä, mutta nenä on enemmän "keskieurooppalainen". Myös lävistettyjä ja tatuoituja ihmisiä on ainakin isoissa kaupungeissa yhtä paljon kuin Suomessakin.
"Keskieurooppalainen"? Toivottavasti et tarkoita tšekkejä, polakkeja, slovakkeja tai sloveeneja tuolla, koska yleensä heillä on sellainen tyypillinen "slaavilainen nenä".
T: Itä-Euroopassa/Tšekeissä asuva
🤣👏