Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä espoolainen alakoululaisen vanhempi!

Vierailija
15.09.2010 |

Onko tosiaan niin, että ekaluokkalaiset kutsutaan kaupungin puolesta hammashoitoon, kuten Espoon nettisivut sanoivat? Eli odottelen vaan kutsua? Oikomisasiat mietityttävät, sillä pojan hampaat näyttävät kasvavan vinksin vonksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse pitää huolehtia ajanvarauksesta. Näin ainakin kouluterkkari meitä informoi ja näin on toiminut myös aikaisempien lasten kanssa.

Vierailija
2/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanpa heti puhelimen käteen, enkä jää turhia odottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ehtii vastaamaan, tuleekin jo toista mielipidettä. No, katsotaan... :)

ap

Vierailija
4/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikomisesta, tytöllä on alapurenta ja menee marraskuussa sellaiseen tsekkiin, jossa on oikomiseen erikoistuneita ihmisiä ja kaikki ne alueen lapset, jotka hammaslääkäri on katsonut aiheelliseksi lähettää tähän tarkastukseen. Siellä sitten arvottavat kenen legot kaipaavat kipeiten hoitoa...eli voi tulla hylky...me mennään sitten yksityiselle jos näin käy.

Vierailija
5/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa, mutta muuten joudut itse varailemaan ajat hoidosta. Varaudu siihen, että jos hampaat kovin vinksin vonksin, kunta ei korjaa, vaan itse joudut :(

Vierailija
6/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa, mutta muuten joudut itse varailemaan ajat hoidosta. Varaudu siihen, että jos hampaat kovin vinksin vonksin, kunta ei korjaa, vaan itse joudut :(

onko kokemuksia?