Hei sinä espoolainen alakoululaisen vanhempi!
Onko tosiaan niin, että ekaluokkalaiset kutsutaan kaupungin puolesta hammashoitoon, kuten Espoon nettisivut sanoivat? Eli odottelen vaan kutsua? Oikomisasiat mietityttävät, sillä pojan hampaat näyttävät kasvavan vinksin vonksin.
Kommentit (6)
Otanpa heti puhelimen käteen, enkä jää turhia odottelemaan.
kun ehtii vastaamaan, tuleekin jo toista mielipidettä. No, katsotaan... :)
ap
Oikomisesta, tytöllä on alapurenta ja menee marraskuussa sellaiseen tsekkiin, jossa on oikomiseen erikoistuneita ihmisiä ja kaikki ne alueen lapset, jotka hammaslääkäri on katsonut aiheelliseksi lähettää tähän tarkastukseen. Siellä sitten arvottavat kenen legot kaipaavat kipeiten hoitoa...eli voi tulla hylky...me mennään sitten yksityiselle jos näin käy.
Espoossa, mutta muuten joudut itse varailemaan ajat hoidosta. Varaudu siihen, että jos hampaat kovin vinksin vonksin, kunta ei korjaa, vaan itse joudut :(
Espoossa, mutta muuten joudut itse varailemaan ajat hoidosta. Varaudu siihen, että jos hampaat kovin vinksin vonksin, kunta ei korjaa, vaan itse joudut :(
onko kokemuksia?
vaan itse pitää huolehtia ajanvarauksesta. Näin ainakin kouluterkkari meitä informoi ja näin on toiminut myös aikaisempien lasten kanssa.