Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi V noita miljonääriäitejä!!!

Vierailija
15.09.2010 |

Naisilla on kaikenmaailman lastenhoitajat ja siivoojat yms. ja silti sanovat että "aamulla oli taas kova hulina, kuka voi selvitä kahden lapsen kanssa yksin?!". Ja nämä ko. lapset on kouluikäisiä!

Vähän vähemmän tyhjäpäältä vaikuttaa se tummatukkainen kaksosten äiti.

Itsellänikään ei ole rahasta pulaa (tosin ei rahaa ole missään nimessä noita määriä mitä ko. rouvilla näyttäisi olevan), mutta jotenkin tuollainen elämä on lähinnä oksettavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia. Uskomattominta pskaa. Yksikään tuote ei ole näiden omia. Talot vuokralla ja katsokaapa autojen rekkarit..vuokralla. Kumpikin todella rumia, huonoihoisia, sivistymättömiä. Voi lisäksi kertoa, että kannattaa seurata todellinen juonen paljastuminen.

Vierailija
2/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksanut kattoa kuin puolet, oli kyllä niin tyhjäpäistä touhua. Silikonitissit ja tekotukat ja mauton pukeutumistyyli yhdistettyä älyttömyyteen.

Oon ap:n kanssa samoilla linjoilla sen suhteen että se tummatukkanen vaikutti vähän normaalimmalta. Vaalea oli todellinen blondi.

Onko nää naiset siis naineet rahaa? Käsitin että olisivat itse siis kotoisin ihan tavallisista perheistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa, niin miksi sitä ei käyttäisi. Kyllä minäkin käytän, mutta tietty suhteutettuna heihin paljon vähemmän.

Oikeessahan se toinen oli. Kaveri on kolmen lapsen äiti ja tosi väsynyt, mutta ei suomessa voi lastenhoitajaa ottaa, heti luetaan huonoksi äidiksi. Johan sen tääkin palsta kertoo.

T: siivoojan palkannnut

Vierailija
4/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Kaikki julkkikset, joita ikinä olette ihailleet tai joita tulette ikinä ihailemaan, elää tuolla tavoin (okei, ei ehkä Paasilinna tai vastaava :)) He eivät vain välitä tuoda tuota puolta esille, sillä ovat julkisuudessa jo muista syistä (musiikki, elokuva, taide, urheilu...). Mutta raha haisee joka paikassa ja sitä ei hävetä näyttää. Ja miksi pitäisi?

Vierailija
5/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä naisia. Uskomattominta pskaa. Yksikään tuote ei ole näiden omia. Talot vuokralla ja katsokaapa autojen rekkarit..vuokralla. Kumpikin todella rumia, huonoihoisia, sivistymättömiä. Voi lisäksi kertoa, että kannattaa seurata todellinen juonen paljastuminen.

Vierailija
6/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon ihan tavallinen "taatelintallaaja" mutta asuinmaa antaa mahdollisuuden palkata apua kotiin.

Uskon, etta moni tekisi sita, jos vaan olisi mahdollista.

Juttelin just yhden 3-lapsisen perheen kanssa ja ovat "taivaissa" kun saa esim. muutaman vuoden nukkua aamulla rauhassa. Huonoa vanhemmuuttako?... ei todellakaan, vaan ihan normaalia, vai mita?

Muuten en miljonaarielamaa ela, eipa ole siihen rahaakaan...

Vierailija
7/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotenkin niin VETELÄ :D

Vierailija
8/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä käyttää jos on ja löytyy. Mikäs siinä.

Eipä kyllä voi moinen elämä ja tavarat/hoidot/käsilaukut vähempää kiinnostaa. Meitä on moneen junaan kyllä.

Vierailija
9/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kotiäiti ja meillä oli kodinhoitaja, joka teki kaikki tylsät työt ja minä sain keskittyä kivoihin juttuihin eli lapsiin. Eikä kukaan koskaan sanonut, että olen huono äiti, päinvastoin kaikki kehuivat systeemiä hyväksi. Koska minä olin se, joka oli lasten kanssa eikä tarhan täti.

Vierailija
10/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia eukkoja olivat. Kumman mies sitten oli se kuollut venekauppias, blondinko?

Vierailija
11/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen ? Ei ole hirveäti haastatteluja anteneet, ymmärrettävästi ja ainoa fiksu veto, varsinkin blondilta. Mun mielestä se tumma sanoi ne kommentit että on rankkaa, mutta huh onko ne koskaan edes kokeneet rankkaa. Mun mielestä toi tumma on ihan kamala ja vielä tyhjäpäisempi kuin toi blondi. siitä paistaa ylimielisyys ja on ruma. Toi blondi on setntään ok näköinen vaikka onkin ehkä muokattu.

Vierailija
12/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sellainen tunne, että just tuollaisia biletysvaihteeseen jumittaneita naisia.

Miehet poissa arkielämän kuvioista (toinen nähtävästi traagisesti nyt kuollutkin) ja nää koht nelikymppiset muijat räkättää rahojensa keskellä. Aika rumiakin vielä, ton ikäisinä pitäisi olla vähän enemmän painoa, näyttää naamasta aika karseelta hevoselta muuten!

Moukkamaisuus paljastuu pienistä asioista, kuten siitä että "savoy-teatterissa oli vappulounaalla niin kamalaa" tai "suomessa katottais tosi pahasti jos ottais lastenhoitoapua".

Vierailija
13/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se brittisarja jalkapallovaimot vai mitä olikaan :)

Ei tuo oikein sitten enempää kiinnosta, ihan tavallisia naisia, jotka elävät monen ihmisen fantasiaa.

Itse en kuulu siihen.

Vierailija
14/21 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Kaikki julkkikset, joita ikinä olette ihailleet tai joita tulette ikinä ihailemaan, elää tuolla tavoin (okei, ei ehkä Paasilinna tai vastaava :)) He eivät vain välitä tuoda tuota puolta esille, sillä ovat julkisuudessa jo muista syistä (musiikki, elokuva, taide, urheilu...). Mutta raha haisee joka paikassa ja sitä ei hävetä näyttää. Ja miksi pitäisi?

on taas huutonaurun paikka! Ettäkö julkkiksilla on automaattisesti paljon rahaa?

Ei muuten ole. Räikkösellä ja Selänteellä on, mutta kaiken maailman bimboilla... no way!

Vierailija
15/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään muuta syytä tämänkin ketjun "kritiikille" kuin lapsellinen kateus. Nro 14 esimerkiksi kommentoi, että kyllä ton ikäisellä pitäisi olla jo vähän enemmän painoa, että rumia naisia. Voi herran jestas sentään!! Sanonpahan vaan, että kuka tahansa kotiäiti olisi kiitollinen, jos edes jonain päivänä hetken aikaa peilistä katsoisi vastaava näky kuin miljonääriäidit. Ja toisaalta luulen, että mieskin olisi kiitollinen jos se oma rakas kotiäitivaimo vaivautuisi enää edes joskus katsomaan peiliin ihan vaan vaikka yleisen viihtyvyydenkin takia.

Ja mikä siitä tekee niin kamalaa, jos on lähtöisin vaatimattomasta perheestä ja on naimisissa varakkaan miehen kanssa? Eikös kastiajattelu ole jo hieman vanhanaikaista?!

Itse ainakin nauttisin, jos joskus voisin keskittyä elämässäni pelkästään perheeseen, ystäviin ja vapaa-aikaan, jota tällaisella "normaalilla" keskiluokkaisella perheellä valitettavasti on hyvin vähän.

Vierailija
16/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään muuta syytä tämänkin ketjun "kritiikille" kuin lapsellinen kateus. Nro 14 esimerkiksi kommentoi, että kyllä ton ikäisellä pitäisi olla jo vähän enemmän painoa, että rumia naisia. Voi herran jestas sentään!! Sanonpahan vaan, että kuka tahansa kotiäiti olisi kiitollinen, jos edes jonain päivänä hetken aikaa peilistä katsoisi vastaava näky kuin miljonääriäidit. Ja toisaalta luulen, että mieskin olisi kiitollinen jos se oma rakas kotiäitivaimo vaivautuisi enää edes joskus katsomaan peiliin ihan vaan vaikka yleisen viihtyvyydenkin takia.

Ja mikä siitä tekee niin kamalaa, jos on lähtöisin vaatimattomasta perheestä ja on naimisissa varakkaan miehen kanssa? Eikös kastiajattelu ole jo hieman vanhanaikaista?!

Itse ainakin nauttisin, jos joskus voisin keskittyä elämässäni pelkästään perheeseen, ystäviin ja vapaa-aikaan, jota tällaisella "normaalilla" keskiluokkaisella perheellä valitettavasti on hyvin vähän.

Lienee vaikea uskoa, ettei kaikilla arvostelun motiivina ole kateus, vaan lähinnä se on samaa tasoa kuin BB-kilpailijoita kohtaan eli viihdettä tuo arvosteleminenkin on kohdallani.

Mietin tätä hetken, eikä tässä ole ainuttakaan juttua mikä aiheuttaisi kateutta minussa.

Vierailija
17/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia katsoin ohjelmaa ehkä 5 minuuttia,ei pystynyt enempää :--D

Vierailija
18/21 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumman mies se tässä taannoin kuoli?

Vierailija
19/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitäisi aina ostaa?

Asunnon ostaminen ei aina ole kannattavin ratkaisu vaan vuokralla asuminen on useasti fiksumpaa. Huomattavasti rennompi asua vuokralla kuin omassa kun ei tarvitse huolehtia kaikesta.

Samoin leasingauto on hyvä. Huollot ja kaikki hoidetaan puolestasi eikä tarvitse itse vaivautua.

Vierailija
20/21 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään seurapiireissä liikkuvat ihmiset ole kuulleetkaan. Lavastuksen makua, sanon minä.