Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko, oliko teillä pään jyskytystä vähän ennen synnytystä?

Vierailija
15.09.2010 |

Eilen ja tänään ollut pää kipeä ja kuumottanut poskia. Rv39+4. Mietin, olenkohan tulossa kipeäksi vai liittyykö siihen, että synnytys lähestyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että verenpaine on voinut nousta äkkiä tosi ylös -> raskausmyrkytys iskemässä.

Vierailija
2/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut verenpaineet koko ajan niin alhaalla, että vaikea uskoa niiden pompanneen huolestuttaviin lukemiin yhtäkkiä..? Kun aina olleet liiankin alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan

Vierailija
4/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin soittopyynnön terveydenhoitajalla, toivottavasti vielä soittelee takaisin päin ja katsotaan mitä sanoo.

Vierailija
5/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on ollut tuollainen olo kun verenpaineet ovat olleet TOSI korkealla. Älä jää liian pitkään odottelemaan soittoa takaisin vaan mene vaikka päivystykseen näytille, jos tuo olo jatkuu.

Vierailija
6/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paria päivää ennen kuin synnytys käynnistyi. Jouduin menemään yöllä päivysykseen, ja naapurit oli ihmeissään kun olinkin aamulla taas kotona.

Vierailija
7/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mullekin mieleen. Voihan se alkaa yhtäkkiä. Parempi toimia heti. Vauvalla voi olla ahdinko. Mene heti käymään polilla ottamassa v-paine, sydänäänet. Tai näin mä tekisin.

Vierailija
8/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mullekin mieleen. Voihan se alkaa yhtäkkiä. Parempi toimia heti. Vauvalla voi olla ahdinko. Mene heti käymään polilla ottamassa v-paine, sydänäänet. Tai näin mä tekisin.

ethän sinä itse ole lääkäri ja jos niin epäilyttää, että tänne kirjoitat ja kysyt neuvoa, niin samantien voit käydä kysymässä sitä terkalta. Minusta on parempi tehdä turhaan (eikä se edes turhaa ole) kuin myöhemmin katua, että ei tehnyt mitään.