Muistatteko, oliko teillä pään jyskytystä vähän ennen synnytystä?
Eilen ja tänään ollut pää kipeä ja kuumottanut poskia. Rv39+4. Mietin, olenkohan tulossa kipeäksi vai liittyykö siihen, että synnytys lähestyy.
Kommentit (8)
Mulla on ollut verenpaineet koko ajan niin alhaalla, että vaikea uskoa niiden pompanneen huolestuttaviin lukemiin yhtäkkiä..? Kun aina olleet liiankin alhaalla.
Jätin soittopyynnön terveydenhoitajalla, toivottavasti vielä soittelee takaisin päin ja katsotaan mitä sanoo.
mutta mulla on ollut tuollainen olo kun verenpaineet ovat olleet TOSI korkealla. Älä jää liian pitkään odottelemaan soittoa takaisin vaan mene vaikka päivystykseen näytille, jos tuo olo jatkuu.
paria päivää ennen kuin synnytys käynnistyi. Jouduin menemään yöllä päivysykseen, ja naapurit oli ihmeissään kun olinkin aamulla taas kotona.
tuli mullekin mieleen. Voihan se alkaa yhtäkkiä. Parempi toimia heti. Vauvalla voi olla ahdinko. Mene heti käymään polilla ottamassa v-paine, sydänäänet. Tai näin mä tekisin.
tuli mullekin mieleen. Voihan se alkaa yhtäkkiä. Parempi toimia heti. Vauvalla voi olla ahdinko. Mene heti käymään polilla ottamassa v-paine, sydänäänet. Tai näin mä tekisin.
ethän sinä itse ole lääkäri ja jos niin epäilyttää, että tänne kirjoitat ja kysyt neuvoa, niin samantien voit käydä kysymässä sitä terkalta. Minusta on parempi tehdä turhaan (eikä se edes turhaa ole) kuin myöhemmin katua, että ei tehnyt mitään.
Kuulostaa siltä, että verenpaine on voinut nousta äkkiä tosi ylös -> raskausmyrkytys iskemässä.