Kauhea itsekriittisyys ja itsesääli iski FB:ssä.... Onko kellään muulla tällaista..
Mikä hitto mua vaivaa.. Kaikki tuntuu olevan niin nokkelia ja hauskoja päivityksissään, että mulla on kauhea kynnys kirjoittaa sinne enää mitään... Säälittävää, ennen olin mielestäni sanavalmis ja ihan hauskakin kirjoittaja, mutta nyt mietin ikuisuuden, mitä viitsin kirjoittaa tai edes kommentoida muiden juttuihin, ja usein päädyn vaan deletoimaan kaiken mitä ajattelin kirjoittaa. Äh, onko muilla tällaista tyhmää rimakauhua FB:ssä?
Kommentit (4)
mulla on alle 20 kaveria, joista suurinta osaa en ole nähnyt vuoteen ja joille en koskaan puhu, en ikinä kommentoi heidän statuksiaan koska ajattelen, että he pitäisivät mua säälittävänä, samasta syystä en koskaan päivitä mitään, joten en todellakaan tiedä mitä teen koko Facebookissa. Mutta tämä ei millään tavalla häiritse minua enkä mieti asiaa.
Tommosia itsekriittisyyden kausia tuntuu olevan kaikilla, lienee perin inhimillistä.
Facebookissa se vaan korostuu, kun itseään enemmän tarkkailee kun tietää olevansa tarkkailtavana.
Mahtanee kuulua johonkin itsensätiedostamis-prosessiin?
Monta kertaa poistan tekstini kun alkaa ahdistamaan ja pelkään ettei sitä vaikka ymmärretä oikein tai just toi että sit mua pidetään ihan säälittävänä kun kommentoin...
Pitkään myös mietin mitä kirjottaisin jos joskus kirjoitan.
Ihailen kuitenkin suuresti ja on ihan älyttömän kiva lukea niiden joidenkin tyyppien statuksia jotka ovat nokkelia ja älykkäästi tai ovelasti kirjoitettuja. Kadehdin tuollaista sanavalmiutta ja kirjoituskykyä. No, yksi sellainen nokkela fb- kirjoitta on kylläkin toimittaja ammatiltaan, mutta on siellä kotiäitikin ym. ym.
Tekee hyvää. Et viikkoon mene sinne. Sovittu?