Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä 3 lasta yh/yhteishuoltajuudessa? Kokemuksia.

Vierailija
14.09.2010 |

Tuon toisen ketjun innoittamana kysyn, onko kukaan hankkinut kolmatta lasta, vaikka ero olisi ehkä tulossa?

Miten jaksaa 3:n lapsen kanssa yksin, jos vanhemmuus kuitenkin jaettu exän kanssa?

Onko mahdoton yhtälö? MInkälaista vauvan kanssa avioerotilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eroa pohtisin...

Vierailija
2/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimesen lapsen vaikka tiesi että eroavat kohta, haluis vaan lapset samalta isältä ja onnistui siinä. enempää lapsia ei halua, niitä on siis kolme. ja kun kolmas syntyi niin oli ollut jo piiitkään eronneina.

eihän se ole oikein lapsen ja isän kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin menee. Kaksi ekaa on mun ex-mieheltä, kolmannen sain yksin (lähes).

Minusta kolmen lapsen kanssa pärjää paremmin yksin kuin huonossa suhteessa, jossa muut murheet painavat mieltä.

Nautin elämästäni nyt yksin lasten kanssa.

Vierailija
4/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin menee. Kaksi ekaa on mun ex-mieheltä, kolmannen sain yksin (lähes).

Minusta kolmen lapsen kanssa pärjää paremmin yksin kuin huonossa suhteessa, jossa muut murheet painavat mieltä.

Nautin elämästäni nyt yksin lasten kanssa.

Hei, mitä tarkoitat tuolla, että hankit 3.nnen lähes yksin?

Mulla jos 3.nnen haluan, ei ole iän puolesta aikaa odotella jotain uutta suhdetta. Onko hassua ajatella, että tämä 3. lapsi saisi alusta lähtien kahden kodin mallin? Eli hoitaisimme yhdessä, mutta emme olisi enää pariskunta?

Vierailija
5/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet kolmannen ja eroatte, että se mies todella huolehtii tästä vauvasta niin hyvin, kuin uskot?

Vierailija
6/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä tarkoitat tuolla, että hankit 3.nnen lähes yksin?

Mulla jos 3.nnen haluan, ei ole iän puolesta aikaa odotella jotain uutta suhdetta. Onko hassua ajatella, että tämä 3. lapsi saisi alusta lähtien kahden kodin mallin? Eli hoitaisimme yhdessä, mutta emme olisi enää pariskunta?

Erosin kuopuksen isästä ihan alkuraskaudessa ja välimme eivät ole kovin hyvät. Isä kuitenkin käy tapaamassa lasta muutamia kertoja viikossa, koska asuu lähellä. Isä tulee olemaan tiiviisti lapsen elämässä ja siten vauvalla on alusta asti kaksi kotia.

Vauvalehdessähän oli muutama viikko sitten juttua pojasta, jolla oli alusta asti kaksi kotia.

Vierailija
7/7 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni, jos vaan kestät eron hyvin niin tuossa ei ole mitään pahaa. parempi vaan että kaikki samalta isältä. omat vanhempani ovat eronneet kun olin 2-vuotias ja heidän yhdessä olosta tai erosta en muista mitään joten asia ei ole koskaan vaivannut millään tasolla. ero on vaikuttanut ainoastaan kahteen vanhempaan siskooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme