Muistaako mies teitä
Kommentit (11)
kuten minäkin häntä. Ruusuja, koruja, joskus matka jonnekin..
Materia ei ole tärkeintä, vaan se, että muistaa ja hommaa/järjestää jotain, josta tietää minun tykkäävän.
mutta enemmän pidän siitä, kun muistaa myös ihan tavallisina arkipäivinä. On tuonut mm. kukkia ja suklaata -ja ihan turha tulla selittämään, että huono omatunto syynä.
Kohta on hääpäivä, saas nähdä mitä on keksinyt. Mulla nyt on maailman hemmottelevaisin mies...
kutsuu mua "ekaluokkalaiseksi"kun loukkaannun jäädessäni ilman korttiakin.Saa hän toivotettua suusanallisesti "paljon onnea".esikoiseni,alakuouluikäinen,väsää kyllä liikuttavia juttuja.Meillä on rahasta tiukkaa,mutta jotenkin olen sellaista huomionosoitusta vailla.Kukka/kortti/lempeä ele jota ei tarvitsisi kerjätä.Eikä sen tarvitsisi maksaa mitään.Kyllä hän uhrasi vapaa-aikaansa ja syysretkeiltiin.Asia jota olin perheellä halunnut tehdä.Ehkä se oli sitten se lahja.
Synttäreinä, jouluna, äitienpäivänä, nimpparina ja hääpävänä. Silloin saan lahjoja ja kukkia.
Muuten ei tuo kukkia kotiin.
Varsinkin jos rahan kanssa tiukkaa. Varmasti halusi sillä osoittaa, että olet tärkeä ja että haluaa viettää aikaa kanssasi/kanssanne perheenä.
Älä ota niin vakavasti. Kaikki ei ymmärrä lahjojen päälle.
T: Edellinen
Ennen joulua varmistelee, että "eihän ostella toisillemme lahjoja" - että välttyisi muistamiselta.
Synttärit ja nimpparit unohtuu, jos en vihjale etukäteen. Ja jos vihjailen, lahja on tyyliä suklaapatukka.
Pohjanoteeraus oli 40-vuotispäiväni: sain lahjaksi kirjan, jonka mies oli pitkään jo halunnut lukea :o(
Ei kai tälle mitään voi. Enkä oikein tiedä, mistä moinen käytös kumpuaa. Mutta kivalle ei tunnu.
lahjat ja katsoo, että askartelevat jotain.